| Nagar po 25km. | |
Wysłany: Pią 19:13, 30 Sty 2009 |
|
|
tom cio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Lut 2008 |
Posty: 389 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radzyń Chełmiński Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam. Czy to normalne że po 25-30 km Jawka łapie nagar? Od razu mówie że leje olej stihl czerwony 100ml na 5l paliwa. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:22, 30 Sty 2009 |
|
|
Scigus |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 03 Lis 2008 |
Posty: 128 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Nowa Sól Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ohoo . Po 30 km to troche za mało chociaż moja też tak czasami ma . sprawdż czy nienazbierało się za dużo w kolanku = ] ] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:30, 30 Sty 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
może paliwo jakieś chrzczone
albo zbyt bogata mieszanka paliwowo powietrzna
napisz jakiego koloru jest świeca |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:01, 30 Sty 2009 |
|
|
tom cio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Lut 2008 |
Posty: 389 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radzyń Chełmiński Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak po tych 30km zobaczę świecę to elektroda i gwint wokoło są brązowe ale tylko na wierzchu. Od spodu jest czarny nagar. Mieszanki za bogatej nie mam chyba bo iglicę mam na 1 rowek od góry. Paliwo też chyba dobre bo na kosiarce żyłkowej chodzi bez problemu. W kolanku mówisz? Jaki ma to związek ze sobą wyjaśnij. Ale sprawdzę i kolanko w końcu w garażu mam piecyk to ciepło;] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:10, 30 Sty 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
w kolanku odkłada się najwięcej nagaru |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 0:15, 31 Sty 2009 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
To że się odkłada w kolanku to normalne w 2T i nie ma to żadnego związku z nagarem na świecy. Jak Ci silnik chodzi z tym nagarem to nie wiem czym się tu przejmować. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 2:32, 31 Sty 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Morze masz filtr brudny albo na tłoku nagar i się z tłoka zbiera??????? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:45, 31 Sty 2009 |
|
|
tom cio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Lut 2008 |
Posty: 389 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radzyń Chełmiński Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No niby chodzi ale czyścic świece co 30km mnie wkurza. Filrt mam czysty nie dawno wymieniany. Co do tłoka sądzę że na tłoku nie byłoby aż tyle tego. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:32, 31 Sty 2009 |
|
|
Garry1 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Wrz 2007 |
Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Konin |
|
|
|
|
|
|
|
|
pytasz dlaczego masz nagar? Otóż jikov podaje za bogatą mieszankę paliwowo powietrzną(zapewne jawka ci wciąga około 4-5 litrów paliwa w pewnym momencie już się do tego przyzwyczaiłem^^) Co powoduje odkładanie się nagaru w dużych ilościach.
Polecam Ci założyć jakiś lepszy gaźnik a jikova wypi@#$@# na złom :F |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:36, 31 Sty 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Faktem jest że Jikov to nie Dell ;P technologia wykonania była nowoczesna 20 lat temu dziś możesz się pokusić o wiele gaźniczków oczywiście z odpowiednią wielkością gardzieli i przelotem dysz. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:16, 31 Sty 2009 |
|
|
tom cio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Lut 2008 |
Posty: 389 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radzyń Chełmiński Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Czyli to wina gaźnika? Nie wiem może rozejrze się za jakimś innym gaźnikiem. Dzięki za pomoc!@ POZDRO |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 1:01, 01 Lut 2009 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sprawdź czy jawa nie ciągnie oleju ze skrzyni. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:24, 01 Lut 2009 |
|
|
tom cio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Lut 2008 |
Posty: 389 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radzyń Chełmiński Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie ciągnie simmeringi wymieniałem w wakacje. A i jeszcze jedno pytanie odnośnie gaźnika: czemu jak jadę na full gazie to po 10sek. nie ma paliwa i muszę stanąc aby znowu naleciało go do gaźnika. Dawkę zwiększałem i zmniejszałem i nic to nie dało. Czy to wina gaźnika?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:52, 01 Lut 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Prawdopodobnie zatkany kranik,albo już gumowa uszczelka z otworami się wyrobiła i przez to wolno leci... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:57, 01 Lut 2009 |
|
|
tom cio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Lut 2008 |
Posty: 389 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radzyń Chełmiński Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Właśnie do kranika kupiłem tą gumkę bo miałem taką z małymi otworami a teraz mam większe. Kranik i bak też czyściłem niedawno. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 3
Idź do strony 1, 2, 3 Następny
|
|
|
|