| nowy łancuch | |
Wysłany: Śro 22:25, 02 Maj 2007 |
|
|
Wujas50cc |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 20 Lut 2007 |
Posty: 141 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
szukalem ale znalesc niemoglem
mam do was takie pytanie jak najlepiej zachartowac nowy lancuch i zebatki ??czy wogole sie je jakos chartuje?zeby sie tak szybko nienieszczyly? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 23:03, 02 Maj 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
to znaczy jak sie szybko nie niszczyły? ja mam niemiecki łańcuch od simsona i długo już mi sie spisuje ale do zębatek jestem nie pewny bo miałem wcześniej zębatkę 11z i zjechała mi się za szybko po 3miechach i okazało się że za mocno naciągałem łańcuch i który dosłownie piłował tą zębatkę więc może ty masz zbyt bardzo naciągnięty łańcuch i ci pęka albo zębatka się niszczy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 11:03, 03 Maj 2007 |
|
|
Wujas50cc |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 20 Lut 2007 |
Posty: 141 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nie, bo ja chce kupic nowy lancuch i zebatki i niewiem jak go zachartowac zeby mi sie szybko nieniszczyl |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:36, 03 Maj 2007 |
|
|
jawkowiec:))) |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 24 Kwi 2007 |
Posty: 88 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ostrowy:) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie nie hartuje się nich co najwyżej możesz je dobrze naoliwic |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 8:12, 02 Sie 2007 |
|
|
Ghost7Rider |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 26 Lip 2007 |
Posty: 29 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
łańcucha nie hartujesz, bo jest zrobiony ze specjalnej bardzo twardej stali,
a co do zębatek to nie wiem czy to nie dobry pomysł
ale jak zahartować to nie mam pojęcia |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 11:31, 02 Sie 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hartowanie polega na rozgrzaniu materiału do czerwoności i wsadzenie go do lodowatej wody ( ale powoli). Jednak materiał po zachartowaniu jest twardszy ale bardziej kruchy. Hartować żębatek nie wolno bo Ci pęknie albo sie zdeformuje !! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:49, 02 Sie 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
dotrzyj to wszystko
najlepiej posmaruj zębatki np. hipolem,zamocz cały łancuch w nim też(żeby nabrał do ogniw) i naciągnij na jakieś 1,5 cm luzu miał i koniecznie żeby było równo spasowane(wtedy to jak będziesz dbał to i 10 lat może wytrzyma(tylko nie w silniku) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|