Wysłany: Pon 21:28, 26 Maj 2008 |
|
|
kuki100 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 04 Lip 2007 |
Posty: 148 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Cieszyn |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
no ale mixol też jest do silników 2 suwowych.  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Pon 21:51, 26 Maj 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
mefistoster napisał: | Kam@$ napisał: | Mefisto,przecież Carlube jest do skrzyni,takowy posiadam. |
ale to nie jest olej przekładniowy, tylko do silników 2 suwowych.
[link widoczny dla zalogowanych] mam ten pośrodku. |
Zapomniałem że firma nie robi jedynego oleju tylko różne ale musiałem się upewnić.
A co do Mixola to patrzcie na to :
[link widoczny dla zalogowanych]
To jest zapchane kolanko w 023. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:06, 26 Maj 2008 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jak kupowałem ten olej to gość powiedział mi, że gówna mi nie sprzeda (czyt. mixola). |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 7:41, 27 Maj 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Kam@$ napisał: | mefistoster napisał: | Kam@$ napisał: | Mefisto,przecież Carlube jest do skrzyni,takowy posiadam. |
ale to nie jest olej przekładniowy, tylko do silników 2 suwowych.
[link widoczny dla zalogowanych] mam ten pośrodku. |
Zapomniałem że firma nie robi jedynego oleju tylko różne ale musiałem się upewnić.
A co do Mixola to patrzcie na to :
[link widoczny dla zalogowanych]
To jest zapchane kolanko w 023. |
tak zaphanego kolanka to jeszcze nie widziałem  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 9:35, 27 Maj 2008 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
W moim 023 kolanko jest podobne, no może mniej, ale przelot jest mniejszy od standardowego o jakieś 4mm... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 10:34, 27 Maj 2008 |
|
|
Pawel zx10r |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 28 Kwi 2007 |
Posty: 105 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gdansk |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
hmm nie wiem czemu ale ja jestem zwolennikiem starego mixola
moim zdaniem stare silniki to stare oleje ,heheh ale wydaje mi sie że taki lepszy olej można lać dopiero po generalce silnika,co nie??ponieważ jak zmieni się ze zwykłego na semisynthetik to wypłucze cały nagar i się robią przedmuchy,bynajmniej tak się dzieje w silnikach 4t
A co do kolanka wyżej w życiu nie widziałem takiego nagaru,a zawsze używam mixola,czyli to może świadczyć że może robisz złą mieszanke  |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pawel zx10r dnia Wto 10:39, 27 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 11:04, 27 Maj 2008 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jedynie co może Ci wypłukac to łożyska, a nagar jak zacznie odpadac to spadnie do rury. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 11:34, 27 Maj 2008 |
|
|
Pawel zx10r |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 28 Kwi 2007 |
Posty: 105 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gdansk |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
no tak,a co do nagaru w głowicy i na tłoku ,to chyba zapomniałes?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 12:55, 27 Maj 2008 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nie nie zapomniałem. Jakiej wielkości odpadnie Ci ten nagar dajmy na to z tłoka ? 1mm x 1mm x 1mm ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:01, 27 Maj 2008 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Oleju nie można lać ani za dużo ani za mało !!!
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gniewny dnia Wto 15:02, 27 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 16:17, 27 Maj 2008 |
|
|
Pawel zx10r |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 28 Kwi 2007 |
Posty: 105 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gdansk |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
mefistoster napisał: | Nie nie zapomniałem. Jakiej wielkości odpadnie Ci ten nagar dajmy na to z tłoka ? 1mm x 1mm x 1mm ? |
no chyba nie zabardzo wiesz o co mi chodzi,załużmy mam sobie silnik od jawki po xx przebiegu,który jezdził na mixolu,i nagle zmieniam sobie na semisintetik!no i co się może dziać,masz nagar w głowicy i na tłoku,między głowicą masz usczelkę,lepszy olej może rozpuscić ci ten nagar(ponieważ w pewnym stopniu działa uszczelniająco) i wtedy "mogą"powstać przedmuchy!wiadomo w jawce niema to jakiegoś ogromnego znaczenia,bo wystarczy sciągnąc głowicę wyczyscić wszystko z nagaru i założyć nową uszczelkę,w przypadku większych silników 4t jak i również 2t(choć w mniejszym znaczeniu) oznacza to remont generalny silnika.
głównie tak się dzieje w silnikach samochodowych,tu podaje tylko przykład.głównie chodzi mi o to że po zmianie oleju na lepszy np z minerala na syntetik trzeba wiedzieć że silnik się rozczelni.pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 18:10, 27 Maj 2008 |
|
|
Trinixi |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 25 Gru 2006 |
Posty: 322 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kostrzyn/Sarbinowo Płeć: Kobieta |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Co do oleju to polecam 2T semisyntethic bo jeżdże na nim już rok i jawka o wiele mniej kopci, a na tłoku jest znacznie mniej nagaru. Jak wygląda kolanko trudno powiedziec ale na pewno nie jest zaklejone nagarem...
Co do mixola - jest (u mnie) tańszy od 2T o 2 złote... a róznica jest ogromna...
Spotkałam się z opinią, że "mixol chroni silnik przed zatarciem, ale nie smaruje go"..... ile w tym prawdy? nie wiem, nie jestem specjalistą, ale na pewno jest w tym trochę racji...
Ja po przejechaniu 1000 km po remoncie silnika leje 2T w stosuknu 1:42 ... wtedy wiem, że będzie ok. Jawka nie kopci mocno, świeca jest jasnobrązowa... wszystko ładnie. Pali od 1-2 kopa.
Polecam 2T semisynthetic |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 19:45, 27 Maj 2008 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Popieram przedmówczynie. Sam leje olej pół syntetyczny i jest dobrze ( a leje go w stosunku 1:50 ale teraz na dotarciu to tak ok. 1:40/45 i jest świetnie) ogar nie kopci ale i ma też dobre smarowanie i ogólnie to nie narzekam  |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szymon93 dnia Wto 19:46, 27 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 0:01, 28 Maj 2008 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
gniewny napisał: | Oleju nie można lać ani za dużo ani za mało !!!
[link widoczny dla zalogowanych] |
czyli mamy lać tyle oleju ile jest napisane na opakowaniu od oleju?? szczerze mówiąć ciężko mi w to uwierzyć ale być może tak jest, nie jestem aż takim profesjonalistą żeby to wiedzieć super dokładnie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 7:42, 28 Maj 2008 |
|
|
AdiK |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 16 Mar 2008 |
Posty: 98 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A jeżeli pierścienie sie zapieką to ratunkiem jest tylko kupno nowego tłoka i pierścieni czy da sie jeszcze cos z tym zrobić? (bez zdejmowania cylindra) |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez AdiK dnia Śro 7:42, 28 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 3
Idź do strony Poprzedni 1, 2, 3 Następny
|
|
|
|