| Parę pytań | |
Wysłany: Wto 19:59, 12 Mar 2013 |
|
|
felix |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 24 Paź 2012 |
Posty: 296 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Tarnobrzeg Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
aby nie tworzyć nowych tematów zadam tu parę pytań:
(jawa 50/typ 20/kaczka/pancerka/skuter)
-Czy jawa dobrze chodzi na filtrze stożkowym ?(czy zastosować oryginał)
-jak uszczelnić gaźnik ? stosowałem uszczelki ale dużo nie dały...
-czym wyczyścić i wypolerować silnik
-czy opłaca się robić światło stopu ?
-jakie akcesoria polecicie do jawy?
-czy do malowanie małych nie widocznych elementów polecacie spray ?(np uchwyt do cewki itp)
-na niektórych zdjęciach widziałem "półeczkę" pod osłoną (w kaczce) do czego ona służyła ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 21:10, 12 Mar 2013 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Opinie są różne, ja mam stożek prawie od początku użytkowania, nie narzekam, bez pokrywy gdy jeżdżę jeszcze lepiej zasysa powietrze i ma wtedy taki fajny turkot, ale za stożek i przedłużkę (do pancerki stożka inaczej nie założysz zapłaciłem 40 z hakiem.
2. Może już czas wymienić na inny ? Nie wiem stosowałeś silikon? Ja zawsze używałem do wszystkiego uszczelniacza dekarskiego, do gaźnika też.
3.Najlepiej jeśli masz możliwość to wyszkiełkować(wtedy będzie bardzo ładny matowy), jeśli jednak jesteś zwolennikiem błyszczenia się jak psu jajca, to papiery wodne, i pasta polerska ewentualnie filc i jedziesz godziny więcej godzin i jeszcze więcej godzin.
4. Czy opłaca? Fajny bajer, niedrogi(choć sam spotkałem sie dopiero w DT, z takim cudem) i przydatny, a nie ingerujesz w żadną elektronikę.
5. Akcesoria? Co masz na myśli? Ja zawsze woziłem kombinerki, klucz 8-10 (czasem francuza), śrubokręty, ewentualnie szczelinomierz. Choć bywały czasy gdy bałem się strasznie o jawke, to w plecaku woziłem pompke do kół, taką sporą
6.Uchwyt cewki itp. Spray nie jest trwały(zależy jeszcze czy umiesz malować), a takie elementy których nie widać, to nie wiem czy pędzlem szczerze by lepiej nie trzymało.
7. Tak, też mam taką półeczkę, służy do wożenia narzędziówki, przydatna bardzo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 21:33, 12 Mar 2013 |
|
|
felix |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 24 Paź 2012 |
Posty: 296 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Tarnobrzeg Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
więc tak...
co do szkiełkowania to właśnie jadę po części od lakiernika który też szkiełkuje więc wrzucę silnik... (wydaje mi się że wystarczy zawieść same dekle)
jak dokładnie nazywa się ten sylikon ?
co do narzędzi zawsze mam jakieś bardziej chodziło mi o np.lustrka itp.
aha czy koła można szkiełkować ? wydaje mi się że kiedyś widziałem wyszkiełkowane fegi... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:05, 12 Mar 2013 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
co do kół nie wiem. silnik ponoć cały można.. ale nie wiem jak to działa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 23:02, 12 Mar 2013 |
|
|
50g |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Cze 2007 |
Posty: 1079 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jasło Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sylikon kup taki do uszczelek w małych tubkach odporny na temperaturę. Nim można wszystko uszczelniać. Silnik można cały wyszkiełkować jednak zabezpieczenie jest bardzo trudne bo to wszędzie włazi pył i piach .
Co do szkiełkowania felg to bez sensu bo będzie ropate i matowe. Jedynie aluminiowe piasty . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 13:01, 13 Mar 2013 |
|
|
moskit122 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lip 2011 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: [Wlkp.] Kobylin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ten gaźnik najbardziej ciekanie jak jest niewłaściwie wyregulowany, oprócz tego zostaje dziurka przy króćcu która niektórzy zaślepiają, innych wycieków nie powinno być, silikon w gaźniku to zło, możesz ewentualnie kupić/wyciąć uszczelki ale najwięcej da prawidłowa regulacja (lub wymiana gaźnika na inny, nowocześniejszy).
Co do szkiełkowania to jest ten sam proces co przy piaskowaniu tylko różni się materiał ścierny, ja na silniki tego nie polecam bo trzeba bardzo o to dbać i lubi się plamić olejem, odciskami palców itd. Jeśli chodzi o felgi to owszem ale nie stalowe bo wtedy zostawisz goły metal a tu najkrótsza droga do korozji. Polerka jak wyżej, papier ścierny, wełna stalowa, filc i na koniec bawełna. Jak masz szlifierki oscylacyjne lub jakiś niepotrzebny silnik, wkrętarkę to możesz kupić krążki filcowe, trochę będzie szybciej niż rękoma ale nadal to ładnych parę/naście godzin. O wypolerowane powierzchnie też trzeba dbać bo tracą połysk. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|