| Pierścionki | |
Wysłany: Wto 10:10, 16 Mar 2010 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam.
Wczoraj odebrałem cylinder ze szlifu (II szlif), i przymierzając pierścionki wpasowały się idealnie ale zauważyłem że niema szczeliny po ich włożeniu, z tego co wiem powinna takowa być, i tak się teraz zastanawiam czy to normalne że świeżo po szlifie niema tej szczeliny, czy coś nie tak z pierścionkami? Podobno jak taka sytuacja następuje to trzeba lekkuchno je przypiłować żeby była luka.
Tłok chodzi płynnie w cylindrze. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 15:33, 16 Mar 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
powinna wynosić 0,2 mm, jeżeli jest za mała to podpiłuj pierścionki pilnikiem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:49, 16 Mar 2010 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A ja mam bliskoznaczne pytanie jeżeli mam bdb ciśnienie w cylku znaczy się mocno palec wypycha to pierscienie są dobre tak?:> No bo ja już nie wiem jak to jest ale już od czasu do czasu tak raz na 10 zapaleń silnik zadzwonią tak na 3s. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:55, 16 Mar 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
palcem to sobie możesz pogrzebać, no sam wiesz gdzie ...
ciśnienie sprężania sprawdza się manometrem z odpowiednią przystawka aby go wkręcić zamiast świecy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 17:23, 16 Mar 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Joker napisał: | od czasu do czasu tak raz na 10 zapaleń silnik zadzwonią tak na 3s. |
Dzwonienie silnika wcale nie musi być skutkiem wytartych pierścieni. Jest wiele przyczyn. Jeśli masz dobre sprężanie to zostaw je w spokoju |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:58, 16 Mar 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jawka zawsze dzwoni więc nic tego nie zmieni. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:35, 16 Mar 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak się ma rozwaloną tulejkę w główce korbowodu to dzwoni, ja wymieniłem i mam cicho |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:44, 16 Mar 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mówisz ,że to od tego tak dzwoni no luz 0,5mm i dosyć głośno by dzwoniło ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:01, 16 Mar 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wymień to się przekonasz, 0,5mm to duży luz. Tulejka powinna być ciasno spasowana ze sworzniem tłoka. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 20:30, 16 Mar 2010 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Z takim pasowaniem to na budowę a nie do silnika, jak się regeneruje wał to jeśli mamy już wybrany tłok z pasującym ładnie sworzniem to dajemy sworzeń gościowi który będzie regenerował wał i wszystko nam spasuje wbijając na górę korbowodu doszlifowaną tulejkę do sworznia, na tym polega cała regeneracja, a nie jak to mój kumpel zrobił zawiózł wał WSK do regeneracji dół korby ładnie pięknie ale z góry jego oryginalny słitaśny sworzeń ma za duży luz na tulejce i teraz będzie musiał chopok kombinować ale przeczuwam że na tym złoży bo to w końcu WSK "na niedziele będzie" eh h*j z taką robotą... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 21:49, 16 Mar 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja kupiłem gotowa tulejkę za 10zł, do obsadzenia wystarczy duży klucz nasadowy taki aby tulejka się do niego zmieściła i śruba M6 z dwiema dużymi podkładkami i nakrętką.
Nasadkę opieramy z jednej strony korbowodu, a z drugiej nową tulejkę i na to podkładki i przekładamy przez wszystko śrubę. Skręcając śrubę wypychamy starą tulejkę jednocześnie wciskając nową. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:06, 21 Mar 2010 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Złożyłem dzisiaj Jawke w całość, ale nie wiem czy normalne jest to że jak chce kopnąć to tak w *uj ciężko chodzi. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:12, 21 Mar 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
po szlifie to ciężko musisz docierać i późnie3j bedzie lekko chodzć |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:52, 21 Mar 2010 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A teraz to już zupełnie mnie motor zaskoczył (nie będę zakłądał nowego tematu) nie chce odpalić ;/ Świeca ma iskrę a po wykręceniu z głowicy jest wilgotna i tak dziwnie strzela jakby gdzieś dmuchało z uszczelki ale wszystko jest szczelne |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:15, 21 Mar 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A nie strzela przypadkiem w gaźnik? Wyreguluj gaźnik i zapłon. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|