Wysłany: Wto 17:35, 04 Wrz 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Koleś z czech to założył poszukaj i przeczytaj xD żarcik... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:53, 04 Wrz 2007 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wcale sie tuning nie kończy:
- jeszcze membrana
- gaźnik np. od sima
- inny króciec
- bardzo pszerzane kanały
- gaźnik na skrzyni korbowej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:30, 04 Wrz 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Robak200PL napisał: | Wcale sie tuning nie kończy:
- jeszcze membrana
- gaźnik np. od sima
- inny króciec
- bardzo pszerzane kanały
- gaźnik na skrzyni korbowej |
- membrana tzn, gaźnik membranowy czy czegoś nie rozumiem?
- gaźnik od sima wspominałem o tym
- inny dolot - wspominałem o tym
- kanały - tuning Sałka.
- nie sprawdzone, bardzo trudne w wykonaniu, bardzo duża przeróbka silnika - wydaje mi się, że nie opłacalna
Pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:22, 04 Wrz 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
gaznik membranowy lub zwykły pod warunkiem że membrana będzie na cyl. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:49, 04 Wrz 2007 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
Membrana - zwór płytkowy, montowany na kanale ssącym między oknem a gaźnikiem, zapobiegający cofaniu się mieszanki do gaźnika.
A tak ogólnie to po co więcej? Czy jak ogar rozwija prędkości rzędu 90 km/h to uważacie że jest to mało???? Jak jego dopuszczalna prędkość wynosiła 45 km/h, to fakt iż jest w stanie osiągnąć po tych przeróbkach 2 razy więcej jest godny pozazdroszczenia bo nie każdy silnik ma taki potencjał i nie każdy ogar ma takiego opiekuna , który by się nim pożądnie zajął |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 15:25, 05 Wrz 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
[quote="matura"] Robak200PL napisał: | nie sprawdzone, bardzo trudne w wykonaniu, bardzo duża przeróbka silnika - wydaje mi się, że nie opłacalna |
Oj niepowiedziałbym czy niesprawdzone i nieopłacalne opłacalne i to bardzo zauważyłeś że yamaha dt 125 ma gaźnik do skrzyni korbowej ? Aaa no właśnie a to daje mnustwo mocy momentu i obrotów. Gaźnik jeżeli sie decydujemy do skrzyni korbowej ten od sima bedzie no mówiąc którtko cieńki jak już to mikuni od hondy mb albo od dt. Są różne różniste gaźniki ważne żeby miał powyżej 20mm już przy tak radykalnej przeróbce. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 15:47, 05 Wrz 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
wszystko pięknie gaźnik poprowadzony do skrzyni korbowej tylko mały problem silnik z tym nie wejdzie to w ramę wiec przeróbka ramy do tego musi być zrobiona |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 17:40, 05 Wrz 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
To raz, że silnik nie wejdzie, dwa mówimy o dt, o simie czy o jawce? :-\ Nikt tego profesjonalnie nie wykonał, a przynajmniej nie opisal tego.
A jeżeli chcesz mnóstwo koni i momentu lepiej zainwestować w większy cylinder, mniej dłubania...
Robak taka membrana o której piszesz nie daje zbyt wiele, to raczej podnosi kierowce na duchu, a nie silnik
PS>. Te przeróbki dadzą Ci większe prędkości i dużo większy moment obrotowy... Na seryjnym silniku pociągniesz stała prędkością 70km\h - jeżeli tylko bedziesz miał zadbany motorek |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:21, 05 Wrz 2007 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
matura, czyli ta membrana to pic na wodę czy cokolwiek to daję?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:29, 05 Wrz 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mefistoster dobre pytanie.
Nie testowalem tego,
jednak z tego co pisze chrząszcz , a z mojej skromnej wiedzy nie wydaje mi się by "coś to dawało"...
w końcu to tylko zawór... ale moze ktos ma lepszą praktyke w tym... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:23, 05 Wrz 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Karol coś o tym wie, przecież miał membranę w Ogarze, nie? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:32, 05 Wrz 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
buniek92 chyba mówimy o różnych tzw "membranach", Karol miał gaźnik membranowy (swoją drogą ciekawe co nim zrobił i dlaczego zdjął; wydaje mi się, że w jawce nie mógł prawidłowo pracować) i zaworze membranowym... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:34, 05 Wrz 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Aha, to sorki. Karolowi bodajże coś się popsuło tam, ale nie chcę skłamac. :P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:56, 05 Wrz 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Z tego co mi wiadomo z budowy tych gaźników potrzebują stałego ciśnienia paliwa, czyli potrzebują pompy paliwowej... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:33, 05 Wrz 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
dla rozjaśnienia sprawy o Membranach i podprowadzania mieszanki paliwowej do komory korbowej daje zdjęcie [link widoczny dla zalogowanych]
Zdjęcie Made In Chechy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 3 z 5
Idź do strony Poprzedni 1, 2, 3, 4, 5 Następny
|
|
|
|