| Podstawowa obsługa Jawy | |
Wysłany: Nie 18:43, 02 Lis 2008 |
|
|
FLawe |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Maj 2007 |
Posty: 78 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kraków |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam, tak jak w temacie, prosiłbym o podstawową obsługę Jawki.
Za niedługo jadę po motor ale nie wiem nawet jak wchodzą tam biegi. Chodzi mi o to jak wbija się poszczególne biegi, w jakiej pozycji znajduję sie bieg jałowy, czyli wszystko z biegami od początku do końca:) I jeszcze jedno, jak jest ze stacyjką, w którą stronę trzeba przesunąć aby jeździć ze światłami lub bez. Wiem że dla Was temat może wydać się smieszny ale nie zapominajcie że kiedyś i Wy sie uczyliście podstaw:)
Pozdro |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 19:10, 02 Lis 2008 |
|
|
50g |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Cze 2007 |
Posty: 1079 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jasło Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
biegi od góry 1>jałowy>2>3 , stacyjka to : na lewo odcina zapłon , na środku to normalnie bez świateł , na prawo z światłami . Kranik w dół to otwarty w góre rezerwa . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:59, 02 Lis 2008 |
|
|
FLawe |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Maj 2007 |
Posty: 78 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kraków |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeżeli dźwignię zmiany biegów dam na najniższy poziom to kolejność jest taka jak napisaleś tak? Bo napisałeś od góry i nie wiem czy dobrze myślę. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:20, 02 Lis 2008 |
|
|
krawiec_ |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Wrz 2007 |
Posty: 569 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zaczynasz od poziomu tego na samej górze. Dźwignia na samą góre to jest jedynka, potem już w dół luz, dwójka, luz, trójka. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krawiec_ dnia Nie 22:23, 02 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:23, 02 Lis 2008 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pod lewą ręką sprzęgło, pod prawą w manetce gaz i dźwignia hamulec. Pod prawą nogą hamulec i kop.
Wiem wiem ironiczne, ale nie mogłem się powstrzymać |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:26, 02 Lis 2008 |
|
|
macieksu88 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 29 Sty 2008 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Barlinek |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na samej górze jest jedynka, potem luz, następnie dwójka, a na samym dole jest trójka. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:30, 02 Lis 2008 |
|
|
FLawe |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Maj 2007 |
Posty: 78 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kraków |
|
|
|
|
|
|
|
|
mefistoster napisał: | Pod lewą ręką sprzęgło, pod prawą w manetce gaz i dźwignia hamulec. Pod prawą nogą hamulec i kop.
Wiem wiem ironiczne, ale nie mogłem się powstrzymać |
Prosiłem! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:44, 03 Lis 2008 |
|
|
50g |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Cze 2007 |
Posty: 1079 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jasło Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dobra a wiesz jak palić ? To najpierw odkręcasz kranik i na gaźniku masz taki guziczek i go naciskasz aż zacznie z niego kapać . Potem dodajesz gazu -trochę i kopiesz
jeszcze coś ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:12, 03 Lis 2008 |
|
|
FLawe |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Maj 2007 |
Posty: 78 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kraków |
|
|
|
|
|
|
|
|
Myślę żę tyle, reszta wyjdźie w czasie jazdy! Dzięki za pomoc wszystkim, można już chyba zamknąć temat.
No to zamykam /Kam@$ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|