| położenie silnika | |
Wysłany: Czw 18:41, 04 Sty 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
mam takie pytanko. ponieważ jak się wymienia zawieszenie w jawce np. przód od MZ sie daje to wtedy przód idzie do góry. to powoduje że silnik nie jest położony równolegle do drogi. wiem napewno że wtedy trzeba pokombinować z krućcem, żeby gaźnik był prosto bo w gaźniku jest pływak i każda zmiana kąta spowoduje że pływak będzie nieprawidłowo działał. Ale czy ma jakieś znaczenie czy cały silnik jest równolegle do drogi czy nie. czy caly silnik musi być równolegle do dorgi czy może być pod kątem w górę?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 23:00, 04 Sty 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Taka sama sytuacja występuje w jeździe pod górkę i nic takiego się nie dzieje Z resztą ta zawiecha z MZ`ty nie podniesie tak mocno motoru |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:15, 04 Sty 2007 |
|
|
dido1214 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 27 Paź 2006 |
Posty: 520 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Grodków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie ma nic do rzeczy pod jakim jest kontem a jak sie jeździ na kole jak silnik jest wysoko. Wg mnie to nie ma różnicy popieram cię gniewny |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:24, 04 Sty 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
hhhhhhhhhmmmmmmmmmmm z tą jazdą pod górke to coś w tym jest no ale jeżeli chodzi o gaźnik to gdzieś czytałem że nie nalezy zminieać kąta pod jakim jest zamontowany, czy to prawda czy bzdura?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:34, 04 Sty 2007 |
|
|
dido1214 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 27 Paź 2006 |
Posty: 520 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Grodków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
raczej prawda bo może coś blokować paliwo albo pływak. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:45, 04 Sty 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
blokuje paliwo jak już jesteś skrajnie wysoko
zmiany nie odczujesz wielkiej
kolega simkiem na gumie jak jedzie i jest prawie w pionie to mu odcina potem paliwo
ale kąt jest prawie 90 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 20:34, 05 Sty 2007 |
|
|
orient |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 07 Paź 2006 |
Posty: 98 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja mysle, ze nie bedziesz musial kombinowac z tym gaznikiem, tylko wyregulujesz sobie blaszke plywaka, bo przeciez jak kat sie zmieni o 10-15 stopni nawet, to plywak nadal bedzie sie przesuwal w gore i w dol, tylko moze minimalnie bardzie lub mniej wychylony (wydaje mi sie ze badziej, bo jak bedzie lekko ukosnie to paliwo bedzie z jednej stronie troche wyzej) przy takiej samej ilosci paliwa. zreszta wyregulujesz sobie metoda prob i bledow, ale powinno byc ok. choc to oczywiscie tylko moje zdanie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 22:22, 05 Sty 2007 |
|
|
tsubasa |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 10 Gru 2006 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Suwałki |
|
|
|
|
|
|
|
|
Raczej nic sie nie powinno stac jak wiadomo ciecz zawsze dązy do poziomu benzynka tak samo. jezeli bedzuie ci przelewalo gaznik to poprostu odegniesz blaszke i bedzie gites. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|