Wysłany: Nie 10:20, 26 Cze 2011 |
|
|
Joker |
Moderator |

|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jeśli nie masz nic przerabiane najlepiej ponoć stosować oryginalną. Ja mam założoną 13z, ale mam oczywiście rozblokowaną jawkę,więc dobrze przyśpiesza i wyciąga 70 (mierzone skuterem kolegi, który przy 65 nie mógł mnie dogonić ). Co do przyśpieszenia to kumpla Ogar 200 z 12z na przyśpieszeniu przez pierwsze 2-3 metry odstawia mnie ~ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Nie 10:23, 26 Cze 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
czyli oryginał najlepszy a moze wiecie z czego zrobić uszczelke pod kolanko bo mi sie stopiła |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:49, 26 Cze 2011 |
|
|
Joker |
Moderator |

|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Kup w motoryzacyjnym (poproś o takową), nie pamiętam z jakiego stopu ale się nie topi  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:03, 26 Cze 2011 |
|
|
pawelpc |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 13 Gru 2010 |
Posty: 46 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sobieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja mam na silikon i jeździ tylko że u mnie było pokrzywione kolanko i uszczelka nie dawała rady:) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:45, 26 Cze 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
sylikon tylko ze wysoko temperaturowy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:15, 26 Cze 2011 |
|
|
evL |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 04 Lis 2010 |
Posty: 204 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
zębatke to załóż 12z. Sam mam takową i sprawuję się dobrze, 60 km/h jade, ale moja prędkość przelotowa w jedną osobe to 50 km/h bo jeżdzę oszczędnie (paliwo drożeje... ;/ ) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:55, 26 Cze 2011 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja tam na 12z około 70 cisnę. pod tłumik uszczelka lub silikon wysokotemperaturowy (czerwony) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:28, 26 Cze 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a może wiecie czy najlepiej polerować silnik |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:41, 27 Cze 2011 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nie powinno się silnika polerować, silnik ma takie "wyzłobienia" czy tam "pory", dzięki którym powietrze "chwyta" się tam przez co studzi silnik. Po polerce silnik jest gładki a powietrze nie ma jak wystudzić silnika. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:49, 27 Cze 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a jeszcze jedno wiecie czemu jawka mi muli na 3 i 2 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 11:53, 28 Cze 2011 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jawek 50 napisał: | Nie powinno się silnika polerować, silnik ma takie "wyzłobienia" czy tam "pory", dzięki którym powietrze "chwyta" się tam przez co studzi silnik. Po polerce silnik jest gładki a powietrze nie ma jak wystudzić silnika. |
chodzi ci od wewnatrz czy zewnatrz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 12:25, 28 Cze 2011 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |

|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Tak, dobrze mówi, ta w okolicy automatu mam taką maluteńką dziurkę w karterze, jest idealna, więc chyba fabryczna, jest z nią tylko taki problem że silnik zawsze tam jest mokry ;/ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:59, 28 Cze 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:32, 28 Cze 2011 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
mingo napisał: | Jawek 50 napisał: | Nie powinno się silnika polerować, silnik ma takie "wyzłobienia" czy tam "pory", dzięki którym powietrze "chwyta" się tam przez co studzi silnik. Po polerce silnik jest gładki a powietrze nie ma jak wystudzić silnika. |
chodzi ci od wewnatrz czy zewnatrz |
Zewnątrz  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 23:35, 28 Cze 2011 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jawek 50 napisał: | Nie powinno się silnika polerować, silnik ma takie "wyzłobienia" czy tam "pory", dzięki którym powietrze "chwyta" się tam przez co studzi silnik. Po polerce silnik jest gładki a powietrze nie ma jak wystudzić silnika. |
Wypolerowanie radiatora na cylindrze nie wpływa aż tak znacząco na jego powierzchnie wydalania ciepła żeby wpływało to na chłodzenie cylindra. W teorii i w praktyce. Mój cylinder i silnik świecił sie jak psu jajca na wiosne a ogar robił 80km bez przerwy bez problemu. Czasem gaźnik tylko przymarzał. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 4
Idź do strony Poprzedni 1, 2, 3, 4 Następny
|
|
|
|