Wysłany: Pią 22:24, 01 Lip 2011 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wypadałoby. Osobno wypalić 'rułę' i osobno dławik. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:45, 01 Lip 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale jak by razem to mniej roboty |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 9:21, 02 Lip 2011 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 11:19, 02 Lip 2011 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczotką drucianą idzie się zajebać, a i tak nie wyczyści się dobrze najlepiej jest czyścić jak się jeździ na bardzo małej dawce oleju tak by nie było w środku oleju i następnie najlepiej wypiaskować ale ja polecam nieco żmudny proces wyczyszczenia multiszlifierką z kamieniem szlifierskim nie muli się tylko ładnie zrywa warstwę nagaru i tak do gołej blachy praktycznie robicie i wtedy po złożeniu i odpaleniu musicie mieć efekt jak by pustego tłumika, nieco bardziej hałasującego. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 11:57, 02 Lip 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no dobra tłumik już zrobiony a może wiecie czemu mi sie jawa tak grzeje po przyjechaniu 4 km jak od docierania już ponad 250km |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:56, 03 Lip 2011 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak się grzeje ? do czerwoności ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:33, 03 Lip 2011 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
bez przesady do czerwoności. docierasz sam tłok czy wszystko ( cylinder tlok pierscienie ) nawet jak bys wszystko docierał to nie powinien się tak grzać możliwe ze zapłon |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:30, 04 Lip 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
docieram same pierścienie silnik po 4 km dosyć cieply ale o cylindrze to nie wspomne wode morzna na nim zagotować |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:50, 04 Lip 2011 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Taaa ja na ogarze jajka smażyłem, a mocy mu nie ubyło więc macie jakieś części trefne. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 4 z 4
Idź do strony Poprzedni 1, 2, 3, 4
|
|
|
|