Wysłany: Nie 18:35, 23 Sie 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |

|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Nie 19:23, 23 Sie 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
... - tyle ode mnie nt. posta powyżej. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:30, 23 Sie 2009 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
W deklu też odkryte bo simering musi miec smarowanie a tam olej jest dostarczany poprzez chlapanie trybów xD |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 8:07, 24 Sie 2009 |
|
|
krawiec_ |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 02 Wrz 2007 |
Posty: 569 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
mefisto napisał: | W deklu też odkryte bo simering musi miec smarowanie a tam olej jest dostarczany poprzez chlapanie trybów xD |
Ja nie mam simmeringu, czyli nie ma co smarować, więc i łożysko może być kryte  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 13:11, 24 Sie 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Słabej jakości zdjęcie, ale jeśli kogoś interesuje jak wygląda łożysko 2RS po odkryciu... [link widoczny dla zalogowanych]
ZŁoty, dobra, powiem Ci. ;] Te twoje NSK to jest marka, a to co mówiłem 2Z to blaszka z obu stron, a 2RS to gumka z obu stron. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:25, 24 Sie 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |

|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ja mam blaszki. ale te blachy chyba nie są jakimś hermetykiem czy czymś innym zklejone i tam wpływa troszke mieszanki. no nie?
Takie cosik: [link widoczny dla zalogowanych]
Tylko pisze NSK Poland a nie CX jap |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Pon 14:31, 24 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:56, 24 Sie 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
NSK to ten sam syf co PPL ja się przekonałem co do Jakości tych łożysk,stanowczo odradzam. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:01, 24 Sie 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
No nie jest hermetykiem, ale wyobraź sobie, że jeśli łożysko w takich warunkach może mieć lepsze smarowanie to trzeba mu je zapewnić. To tak jakby wywalić Cię do kamieniołomów i dawać dwa razy na dzień kromke chleba i szklanke wody. Rozumiesz o co mi chodzi? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:44, 24 Sie 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |

|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
wiem rozumiem ale łożysko nie kryte na bieżąco dostaje świeży olej którym się smaruje a np. Takie kryte w jawce po 10 latach pracy to ten smar w środku jest dobry jeszcze? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Pon 21:32, 24 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:52, 24 Sie 2009 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Zależy gdzie. W silniku nie wydaje mi się, ale przecież w kołach jadą na smarze łożyska. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:29, 24 Sie 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |

|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ale ja mam je na wale ;/ \; |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:35, 24 Sie 2009 |
|
|
Thom |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 30 Lis 2008 |
Posty: 415 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Pamiętam jak na egzaminie jechałem Komarem z silnikiem kwadratowym to był słabszy ale osiągał wyższe obroty bardziej czujny na gaz był. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:57, 24 Sie 2009 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
zloty1996 napisał: | ale ja mam je na wale ;/ \; |
To tak jakbyś dostał 0,5l wody i biegł 100km łapiesz ?
jak dla mnie to musi mieć smarowanie tak jak to konstruktorzy przewidzieli czyli przez olej w benzynie, może jestem uparty, ale uszczelniacze na wale tez muszą mieć smarowanie!
Thom napisał: | Pamiętam jak na egzaminie jechałem Komarem z silnikiem kwadratowym to był słabszy ale osiągał wyższe obroty bardziej czujny na gaz był. |
co w związku z tym ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pon 21:02, 14 Wrz 2009 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
nie zakładając nowego tematu. mam pytanie czy np. na 2 biegu przygazowanie na duże obroty (silnik dosyć głośno chodzi). szkodzi to silnikowi?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:19, 14 Wrz 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jeśli układ tłokowo-korbowy nie miał remontu może doprowadzić do powstania luzów na wale,łożyskach,panewce,ale jeśli wszystko jest w należytym stanie (po remoncie) i stosuje się dobry olej do 2T to można kręcić ale nie na długo byle dociągnąć do trzeciego biegu.  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 3 z 4
Idź do strony Poprzedni 1, 2, 3, 4 Następny
|
|
|
|