| przerejestrowanie jawy | |
Wysłany: Pon 20:49, 04 Maj 2015 |
|
|
roki2 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 02 Lis 2011 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
witam dziadek dał mi jawe 50 mustang jest zarejestrowana ,płacił OC i chce przerejestrować na siebie. mam parę pytań
1.co trzeba do przeglądu.
2. nie mam tabliczki znamionowej ale mam dowód rejestracyjny z lat 70 z tego co pisze w dowodzie jest tylko nr fabryczny niema nr ramy
3. jak wyrobić tabliczkę znamionową albo wyrobić samemu ale tego nie chce robić z góry dziękuje pozdrawiam.[/quote] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 23:22, 04 Maj 2015 |
|
|
50g |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Cze 2007 |
Posty: 1079 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jasło Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
By przerejestrować na siebie to najprościej chyba napisać umowę kupna-sprzedaży bo podatku i tak nie zapłacisz. W rodzinie można jakoś poprzez darowiznę ale nie mam pojęcia jak to zrobić.
Do przeglądu potrzeba: sprawne moto, dowód i tablicę.
Dorabianie tabliczki teoretycznie jest nielegalne, w stacji kontroli pojazdów powinni coś poradzić, ale to będzie też swoje kosztowało.
No ale zejdźmy na ziemię : masz 2 możliwości-kupujesz na internecie pustą tabliczkę i wybijasz własne numery, później nitujesz w miejsce oryginalnej do ramy. Albo wybijasz od razu na główce ramy numery ale masz tylko jedną szansę prosto nabić i jest dużo trudniej niż na płaskiej tabliczce. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 0:13, 05 Maj 2015 |
|
|
roki2 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 02 Lis 2011 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dzięki umowę kupna sprzedaży przygotuje a możesz rozwinąć co do przeglądu co trzeba mieć?
a co do tabliczki czytałem ze trzeba z wk wziąć wniosek o wyrobienie tabliczki i zarazem przegląd czy odrazu jechać na przegląd z góry dziękuje |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 1:05, 05 Maj 2015 |
|
|
50g |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Cze 2007 |
Posty: 1079 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jasło Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Już musisz sam dopytać co i jak. Stacje kontroli pojazdów są co kawałek.
Najmniej formalności i najtaniej wyjdzie pewnie jak samemu to zrobisz : [link widoczny dla zalogowanych] i numeratory. Wtedy masz jak oryginał. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 1:18, 05 Maj 2015 |
|
|
roki2 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 02 Lis 2011 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
no dobra ale jak mam wybić nr ramy i skąd go wziąć jak na dowodzie jest tylko nr fabryczny bo to stary dowód rejestracyjny z lat 70 a ha i mam pytanie
czy trzeba jechać do rzeczoznawcy i po co się jeździ do niego tak na marginesie się pytam. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roki2 dnia Wto 2:49, 05 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 8:34, 05 Maj 2015 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A jaki jest to numer fabryczny? Podaj, do tego rocznik.
Do rzeczoznawcy jeździ się żeby np. uzyskać opinię o wartości historycznej danego pojazdu.
Tabliczkę kup na allegro i nabij numery samemu numeratorem, potem przynitować/przykręcić do ramy i po robocie. Mniej bieganiny, użerania się i całkiem możliwe że taniej.
Obecnie też przyczepiają się do tego, że numer ramy ma być również nabity na ramie. Jawki fabrycznie nie miały nabite, to już zależy od dobrej woli diagnosty - czy puści bez numeru ramy, czy nie. Jak nie - po tabliczce znamionowej zostanie ci numerator, nabijesz na ramie, obrobisz, sprayem za dychu zamalujesz okolice i będzie prawie jak trza . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 12:40, 05 Maj 2015 |
|
|
roki2 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 02 Lis 2011 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nr fabryczny to 152**66 a dokładniej nie podam ale tam gdzie* to są cyfry i dodać rocznik cały czy końcówkę jak to ma wyglądać?
a jak się przyczepi diagnosta że się coś nie zgadza z numerem to co pójdę siedzieć!!!!Cudownie
a jaki rozmiar kupić numeratory?
typ nadwozia to ja mam mustanga czyli 223 tak? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 17:48, 05 Maj 2015 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
roki2 napisał: | nr fabryczny to 152**66 a dokładniej nie podam ale tam gdzie* to są cyfry i dodać rocznik cały czy końcówkę jak to ma wyglądać?
a jak się przyczepi diagnosta że się coś nie zgadza z numerem to co pójdę siedzieć!!!!Cudownie
a jaki rozmiar kupić numeratory?
typ nadwozia to ja mam mustanga czyli 223 tak? |
Ten numer fabryczny to jest numer ramy sam mam prawie identyczny, tzn te same cyferki co napisałeś, pewnie się różnią tu gdzie nie podałeś.
Wątpię, żebyś miał pójść siedzieć za stary motorower po dziadku..
Typ nadwozia to 23, pancerka była typ 20, 223 to z tego co pamiętam model silnika, chociaż też kiedyś spotkałem się z tą wersją, że M-223,a P-220. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 20:28, 05 Maj 2015 |
|
|
roki2 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 02 Lis 2011 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dobra przekonałeś mnie do nagięcia prawa ale w Polsce nie da rady inaczej dostane wypłatę to pozamawiam tylko mam 2 pytania
1 rozmiar numeratora chyba 6 czy 7
2 czym to do ramy zamontować nity czy co?
za pomoc dziękuję |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:31, 05 Maj 2015 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak oryginalnie było na nity, ale np ja teraz mam na śrubki,bo kiedyś rozwierciłem je w jakimś celu, i nitownicy do tej pory nie kupiłem to "chwilowo" zakręciłem.
Spisałeś już umowę? Mogę pomóc z aktem darowizny jak coś. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 8:42, 06 Maj 2015 |
|
|
roki2 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 02 Lis 2011 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a jaką umowę wybrać kupna sprzedaży czy darowiznę mi chodzi o to żeby mniej zapłacić państwu i tak nas okradają
a co rozmiarem numeratorów!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 8:56, 06 Maj 2015 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Umowę kupna sprzedaży, cena poniżej 1000zł - zwolnienie z podatku. Numeratory to chyba 4mm, albo 5mm, nie mogę znaleźć tabliczki znamionowej w szpargałach. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:32, 24 Maj 2015 |
|
|
roki2 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 02 Lis 2011 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam sory że się nie odzywałem miałem robotę ale udało mi się przerejestrować jawę na siebie i jawa dostała nowy wygląd białe blachy aktualnie czekam na dowód rejestracyjny no i następna jawa na dolnym śląsku będzie jeździła dzięki za pomoc. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 13:01, 27 Lip 2015 |
|
|
faszop |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 27 Lip 2015 |
Posty: 1 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wlasnie przerejestrowalem swoją, dzięki wielkie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|