| Remont silnika jawki | |
Wysłany: Nie 16:45, 19 Lip 2009 |
|
|
marzio93 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 03 Lip 2009 |
Posty: 16 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wisła Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam. Mam zajechany silnik w jawce (odpala ale jest słaby) i po rozebraniu silnika zobaczyłem że nie ma dolnego pierścienia . chciałbym się zapytać czy przy zmianie tłoka z pierścieniami muszę zrobić szlif cylindra? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:51, 19 Lip 2009 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie musisz, ale jeśli robisz prawdziwy remont, to wypadałoby. Remonty, polegające na wymianie pierścieni nazywa się ruskim remontem. Jak kto uważa i jak mu kasa pozwala. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:02, 19 Lip 2009 |
|
|
maniak |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Maj 2009 |
Posty: 431 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
zgadzam się z irzykiem chociaż ja 1,5 emu wymieniłem tłok z pierścionkami i lata do dziś ale to jeszcze nie to |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maniak dnia Nie 23:04, 19 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:51, 20 Lip 2009 |
|
|
marzio93 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 03 Lip 2009 |
Posty: 16 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wisła Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam . A jak określic który mam kupić szlif ( bo nie znam historii tej jawki i nie wiem czy tam był robiony szlif. Czy można określić to suwmiarką? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:14, 20 Lip 2009 |
|
|
maniak |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Maj 2009 |
Posty: 431 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
marzio93 napisał: | Witam . A jak określic który mam kupić szlif ? |
nie można kupić szlifu a suwmiarką?.... hmmm nie pamiętam ile ma oryginalny cyl, ale pomimo to suwmiarka nie wykaże ci takiej różnicy |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maniak dnia Pon 22:19, 20 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 11:32, 21 Lip 2009 |
|
|
marzio93 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 03 Lip 2009 |
Posty: 16 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wisła Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
sorry, chodziło mi o tłok ( nominał albo 1,2 szlif) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 12:43, 21 Lip 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Maniak. Ryje po ziemi... xd Widziałeś Ty kiedykolwiek suwmiarkę, albo, co mało prawdopodobne, miałeś takową w ręku? xd Istnieje taka fajna mała skala nazywająca się Noniuszem... Domniemam, że nie masz pojęcia o jego istnieniu. W zależności od suwmiarki, można mierzyć z dokładnością do 0.05mm i 0.02mm. Oczywiście do precyzyjnych pomiarów są mikrometry MMZ i MMW, ale nie będą potrzebne autorowi tematu. Suwmiarka jest do jakiegoś pomiaru we własnym warsztacie lub do pomiaru pozwalającego dobrać odpowiednie przedłużki do średnicówek mikrometrycznych.
Polecam od razu zrobić szlif, bo to tak jakbyś robił remont w stylu jednego mojego znajomego... Rozebrać i złożyć silnik - musi działać. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 19:47, 21 Lip 2009 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Buniek jak bym slyszał nauczyciela ode mnie ze szkoły :P Prof. Kłosowskiego vel Bunia Co jak co ja sprawdzam stan cylindra po rancie jak i po rysach na nim. Jezeli masz czeski cylinder to daj do szlifu a jak polski to kup nowy nominał nie jest to duzy koszt komplet z tłokiem około 60zł Tak ze wyciągnij skarpete i zainwestuj ale opłaci sie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:52, 21 Lip 2009 |
|
|
Thom |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 30 Lis 2008 |
Posty: 415 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A jak nie wiesz który tłok kupic to zrób ten szlif i zanieś do sklepu i dopasuj. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:03, 21 Lip 2009 |
|
|
maniak |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Maj 2009 |
Posty: 431 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
buniek wiem co to suwmiarka i mam nawet 2! mogę zrobić foty i ci jutro pokaże a poza tym mam dobrze wyposażony warsztat do obróbki i spawania metalu:)
a co do suwmiarki to ja mam z skalą mniej dokładną i bardzo cie przepraszam buniek że naruszyłem święte podstawowe regułki mechanizacji xD |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maniak dnia Wto 22:39, 21 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Śro 10:19, 22 Lip 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
maniak napisał: | buniek wiem co to suwmiarka i mam nawet 2! |
Szacun...
Szczerze to mam gdzieś, ile masz suwmiarek i co tam jeszcze w warsztacie. Skala mniej dokładna niż podałem wyżej? Pewnie mierzy co 2mm? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:33, 22 Lip 2009 |
|
|
maniak |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Maj 2009 |
Posty: 431 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a nawet co 1,5 cala !
a odnośnie tematu marzio93 podzielam zdanie misiaka |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:36, 30 Lip 2009 |
|
|
marzio93 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 03 Lip 2009 |
Posty: 16 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wisła Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no i założyłem tłok z pierścionkami (okazało sie że nominał) i wszytko cacy tylko jak dodam gazu to odrazu BUUUUUUU.... i gaśnie . Na wolnych obrotach chodzi. Czyśćiłem dysze, wydmuchałem , zwiększyłem poziom paliwa i wciąż to samo. Co to może być? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:07, 30 Lip 2009 |
|
|
sherman2409 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 26 Lip 2009 |
Posty: 36 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
możliwe że zalewa ci silnik. spróbuj zmniejszyć dawke paliwa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:31, 30 Lip 2009 |
|
|
Flinston |
HandlarZ |
|
|
Dołączył: 19 Sty 2007 |
Posty: 1191 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Przysieki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mozliwe jest tez to ze ma słabą iskre i na wysokich obrotavh nie wydoli |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|