Wysłany: Pon 18:48, 21 Sty 2008 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tam gadasz...
Jawkowicz, moje cewki też lutowałeś? Bo Twój lut trochę dobrze trzymał, ale przy montażu się poddał, potem zlutowałem (chyba ja, albo ojciec, nie pamiętam) cyną z domieszką kalafonii i trzyma porządnie. Wszystko co lutowałem trzyma się dobrze... Puzon - cyna cynie nierówna.
EDIT: Poprzednicy mówili - styki trzeba oczyścić przed lutowaniem - tak to jest z tlenem... |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Irzyk dnia Pon 18:50, 21 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 19:18, 21 Sty 2008 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hehe lutowałem
Bo było zlutowane ale musiłem odlutowac bo była jedna spalona
Sorki za Offtopic |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:31, 02 Maj 2008 |
|
|
Polonez |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Lip 2006 |
Posty: 221 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dajcie mi jakiś sposób na wyjęcie wału z prawego karteru, nawalam młotkiem i nic. Boję się z całej siły, bo nie chcę rozwalić wału. Czy przywalić z całej siły, czy jest jakiś sposób? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 1:10, 03 Maj 2008 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
najpierw skołuj pozadny kawałek jakiegos twardego drewna abys mógł przez niego uderzać i ciezki młotek
Potem kup np. wd40 albo cos podobnego i popryskaj na tamte łozysko,czop wału i okolice
i próbuj uderzac przez ten kawałęk drewna mozesz nawet mocno kilka razy i niech ci ktos to trzyma aby nie latało,jak zacznie odchodzic to spoko,bierz sie do dalszej roboty
Lub jesli jest tam drastycznie zapieczone to podgrzej najlepiej palnikiem karter gdzie siedzi łozysko i wtedy wybijaj
oczywiscie zdjełes zapłon,sciagnełes magneto i wyjełes klin??bo jesli nie to zrób to koniecznie przed wybiciem wału |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 8:51, 03 Maj 2008 |
|
|
siwex19 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 26 Kwi 2008 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja do takich spraw kupiłem sobie ściągacz, służy mi już bardzo długo:)
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 9:04, 03 Maj 2008 |
|
|
Polonez |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Lip 2006 |
Posty: 221 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dobra, poszło przy pomocy ojca, na siłę, wał cały dzięki za pomoc
czy wał oryginalny różni się czymś od polskiego? I czy warto zamiast tulejki dać łożysko? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Polonez dnia Sob 9:05, 03 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 10:01, 03 Maj 2008 |
|
|
siwex19 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 26 Kwi 2008 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja nawet nie wiedziałem że to na tulejkach jest, jak ostatnio rozbierałem silnik to w moim wale są łożyska nie tuleje i myślę że na łożyskach jest lepiej. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:10, 03 Maj 2008 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
na łozyskach lepiej,zastosuj je |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:38, 03 Cze 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
dziś po raz pierwszy zabrałem sie za remont wymieniłem simery i łozyska
ale teraz mam problem ze złożeniem skrzyni
jak sa te dwa tryby z blcami to nie wiem który idzie na który wałek
i czy ma jakie były by skutki zamiany tych trybów miejscami?
HELP!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 21:09, 03 Cze 2008 |
|
|
krawiec_ |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Wrz 2007 |
Posty: 569 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jestem prawie pewien, że większy tryb idzie na zdawczy. Jakbyś zamienił miejscami, to któryś bieg byłby krótszy, albo dłuższy.
Jak już będziesz składał połówki, to wygodniej jest (przynajmniej dla mnie) jak wszystkie tryby (razem z wodzikiem i ,,zmieniakiem" biegów przykręconym na jedną śrubkę) ułożysz w prawym karterze. Łatwiej ucelować wodzikiem w dziurkę. Mi to zawsze sprawiało problem;] |
|
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez krawiec_ dnia Wto 21:13, 03 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:26, 03 Cze 2008 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Śro 7:04, 04 Cze 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:59, 24 Lis 2008 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a ja miałem nie remontować mojego silnika ale życie mnie do tego zmusiło!!!!!!
Korbowód sie posypał i dupa. Remoncik przy okazji sie zrobi. Licze na pomoc z waszej strony!!!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 18:36, 25 Lis 2008 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Skoro już piszesz...Korbowód wymieniałem u siebie ostatnio. Sama wymiana czyli wybicie 1 tulejki(na wał zakładasz ściągacz , uderzasz młotkiem w tą śrube na ściągaczu i regularnie dokręcesz) nie jest rzeczą trudną, gorzej ze złożeniem bo wał trzeba wycentrować. Mi to robił ojciec starym sposobem z czasów PRL-u kiedy nowych części jak na lekarstwo, a sprzętu do tego też nie było (na razie daje rade zobaczymy co będzie dalej) Jednak tobie polecałbym oddać go do zakładu albo kupić nowy wał bo nie sądze żebyś to sam zrobił. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 19:11, 25 Lis 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak juz reemoncik to koniecznie nowe lożyska i simeringi
dobra rada przed założeniem tłoka spiłuj jego nużkę od strony gaźnika o 1mm |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 8 z 9
Idź do strony Poprzedni 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Następny
|
|
|
|