Wysłany: Wto 21:17, 25 Lis 2008 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Już spiłowałem i zrobiłem jeszcze pare inny przeróbek i dla tego korbowód nie wytrzymał. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez michal_b17 dnia Wto 23:13, 25 Lis 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:08, 25 Lis 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
to co ty masz w silniku porobione że wal nie wytrzymał
przesadzileś z planowaniem głowicy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:57, 25 Lis 2008 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Głowicy nie ruszałem ale mam 60cm skrócone kolanko wydechowe , wypolerowany gaźnik i króciec ,spiłowany tłok ,większą dysze i jeździłem bez uszczelki pod głowicą
To chyba wszystko. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 23:29, 25 Lis 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chłopie to jest nic,wał widocznie był już mocno dowalony i jego kres się właśnie zakończył. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 0:00, 26 Lis 2008 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale te przeróbki też chyba też miały wpływ na szybkość zużycia??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 8:11, 26 Lis 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ta 60cm3 aby ci moc zmniejszyła (mniejsze kanały przelotowe),polerowany gaźnik i króciec daje prawie że nic,spiłowany tłok? tzn. odchudzony i ścięty płaszcz od ssącego o 1mm? to jedynie coś dało ale moim zdaniem tyle 0,1KM :P,większe dysze na pewno z allegro które są podpuchą... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 15:47, 26 Lis 2008 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Czyli i tak by sie posypał i tak??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:47, 26 Lis 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tak ja mam podobny tuning tulko że nei zmieniałem dysz
wał miałeś już na wykonczeniu, to nie jest wina przeróbek
dobry wał mógłby wysiąść jeżeli miałbyś ostro splanowaną głowicę i założoną podkowe, ale to też nie od razu
edit:
a co do okien w 60ccm to u mnie są takie same jak w czeskiej 50ccm, wiem bo zmierzyłem
wszystko zależy od wykonania części i producenta |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Śro 17:48, 26 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:01, 26 Lis 2008 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 10:15, 27 Lis 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie kupuj nowego bo sie nieopłaca poszukaj uzywanego
jak sie dobrze dogadasz to za pare browarków kupisz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:26, 27 Lis 2008 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale ja sie już wszystkich znajomych pytałem i nikt nie ma i na allegro też same polskie podróbki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:27, 27 Lis 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no to poszukaj gdzieś dalej
ja po części od znajomuch jechałem 15 km |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:32, 30 Lis 2008 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A mam jeszcze dwa problemy.Po pierwsze jak zdjąć zębatkę z wału???
A po drugie : nie mogę odkręcić kosza sprzęgłowego!!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:45, 30 Lis 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
odkręć śróbe zębatki i popsikaj troche wd-40 jeśli nie puści to użyj ściągacza do młożysk [jesli posiadasz] , można też brutalnie młotkiem jeśli wał jest spisamy na straty[jeśli walisz młotkim to uwarzaj żeby karterów nie uszkodzić
koszyka nie morzesz odkrecić bo trzyma go zabezpieczenie ktore musisz odgiąć a potem odkręcić śróbe kłuczem nasadowym 14mm |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:16, 30 Lis 2008 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 9 z 9
Idź do strony Poprzedni 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
|
|
|
|