Wysłany: Pon 14:02, 31 Gru 2007 |
|
|
Polonez |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Lip 2006 |
Posty: 221 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
te zabezpieczenie co trzyma się na jednej z tych szpilek? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:06, 31 Gru 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak to to. To jest taki kawałek blaszki.Później wszystko z ławościa zejdzie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:39, 31 Gru 2007 |
|
|
Polonez |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Lip 2006 |
Posty: 221 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dobra, z tym już sobie poradziłem, zostało to co najgorsze rozpołowienie, a konkretniej odkręcenie tych wszystkich starych zapieczonych śrubek Boję się że zwale gwint albo coś... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:45, 31 Gru 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
E spoko, powinno teraz iść gładko, dobry śrubokręt aby dokładnie pasował w rozcięcia, para w ręce w jedziesz z koksem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 18:02, 31 Gru 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Spokojnie dasz rade. Potem jest jeszcze kwestia rozpołowienia. Ja zawsze robie tak że biore klocek z kawałka drewna kłade na wystającą część wału od strony sprzęgła. Pukasz pukasz. Potem z wyczuciem uderzasz też o wałek od kosza sprzęgłowego. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem to lewy karter elegancko puści. Jednak gorzej by było jak by Ci wał wyszedł razem z łożyskiem wtedy masz pewność że masz wyrobione gniazda na łożyska w karterach a wtedy to już niemała kaplica ;/ Ale nie przejmuj sie Do dzieła |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 20:25, 02 Sty 2008 |
|
|
Polonez |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Lip 2006 |
Posty: 221 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
no 7 już odkręciłem, pozostało 4 i tylko gwinty się powyszczerbiały i śrubokręt wyskakuje nie wiem, chyba jakiś pudzian przykręcał, wszystkie tak mocno siedzą że nie wiem. Coś czuję że będę miał z tym największy problem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:34, 02 Sty 2008 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
To weź śrubokręt przyłóż do śruby i udeż pare razy żeby ją troche pobudzić i powinno pujść. |
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:38, 02 Sty 2008 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
To weź ostry śrubokręt nabij lekko młotkiem i pod kątem uderzaj to puści i śruby już nowe musisz kupić. No tak jak kolega wyżej napisał |
|
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez karol282 dnia Śro 20:40, 02 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:58, 02 Sty 2008 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ostry ??Hm...poszczerbi jeszcze bardziej śruby, tak jak Ci pisałem, weź taki śrubokret aby mieścił sie na styk w rozcieciu śrubki, bo jak jest luz to śrubka sie obszczerbi.Ale jeśli nie dasz rady odkręcic to zrób tak jak Karol mówi. |
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:03, 02 Sty 2008 |
|
|
Polonez |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Lip 2006 |
Posty: 221 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Już zrobione, interweniował mój tata mechanik(staram się go prosić jak najrzadziej), używał takich sposobów jak pisaliście. Ahhhhh ten dźwięk jak puściła ostatania śruba
Jutro wezmę się za rozpoławianie, pierwszy raz zobaczę na własne oczy co kryje w środku ta wspaniała maszyna
Śruby będę musiał kupić nowe, czy to te z agmotu ŚRUBY OBUDOWY SILNIKA czy trzeba szukać i dopasowywać? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:19, 02 Sty 2008 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
mozesz to wziasc ale one sa na imbus,składałem jeden taki silnik i nie było jednej srubki jak doszło do mnie,ale scisk jest naprawde duzy,o wiele wiekszy niz na orginalnych srubach |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 16:22, 03 Sty 2008 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
W sklepach możesz kupić śruby, ogar dobrze prawi, lepszy ścisk. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:21, 05 Sty 2008 |
|
|
Polonez |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Lip 2006 |
Posty: 221 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dzisiaj chcę się zabrać za rozpoławianie, może mi ktoś dokładniej wytłumaczyć jak położyć silnik i w co uderzać żeby się rozpołowił? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:28, 05 Sty 2008 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Karol Ci napisał kilka postów wyżej, mysle ze dość dobrze Ci to napisał.
Btw.Dobrze połoz i trzymaj silnik aby nie powylatywalo z niego wszystko. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:41, 05 Sty 2008 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja powiem jak ja rozpołowiałem. Jedna osoba trzyma za 2 szpilki silnik(te co są w górze oczywiście ) A druga energicznie pierze przez drewionko w klin wału. Od czasu do czasu trzeba puknąć w wałek sprzęgłowy. Dobrze by było wybić w pierwszej kolejności tulejki które dosyć mocno trzymają te połówki w całości. Tulejki są w miejscach w których mocujesz silnik do ramy. Wogóle do rozpołówiania najlepiej miec drugą osobe która zawsze coś przytrzyma. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 4 z 9
Idź do strony Poprzedni 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Następny
|
|
|
|