Wysłany: Sob 19:54, 05 Sty 2008 |
|
|
adrian |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 168 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: Suwałki |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja rozpołowiłem dzisiaj pierwszy raz w moim życiu silnik i zajęło mi to 3 godziny samemu. Ciekawe jak to będzie ze złożeniem... Ale mam pytanie jeśli łożyska wyszły mi z karterów bez problemu"bez użycia siły" i zostały na wale do kartery do wyżucenia? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adrian dnia Sob 19:55, 05 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:24, 05 Sty 2008 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie koniecznie możesz wziąć poxipol lub inny klej do metalu i wkleić łożyska. |
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:57, 05 Sty 2008 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wsadź je z powrotem i zobacz czy słabiutko sie trzymaj, ale jesli bede wylatywać to troche źle.Ale moza rada puzona bedzie dorba. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:21, 06 Sty 2008 |
|
|
Polonez |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Lip 2006 |
Posty: 221 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
no nie moge, męczę się z tym już drugi dzień... Piorko pisze żeby jakieś tulejki wybić, gdzie one są, może ktoś zaznaczyć na fotce? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:49, 06 Sty 2008 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wiesz co jeszcze, ostatnio pomyslalem sobie ze podczas rozpoławiania trzeba tez odkręcic taki bolczyk, na który zakłada sie lewarek na biego.Na wszelki wypadek pytanie odkręciłes go??A z tych tulejek to powinno wyjść łatwo,troche cierpliwosci. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:55, 06 Sty 2008 |
|
|
Polonez |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Lip 2006 |
Posty: 221 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ten co dźwignię zmiany biegów się zakłada to zdjąłem. A kopniak trzeba zdjąć? Wyjąłem ten klin i teraz na siłę wyciągnąć?
sie wkurzę to pożyczę od strażaków rozpierak.... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:17, 06 Sty 2008 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
po wyjeciu klina już łatwo powinien zejsc. Nic kopniaka nie trzyma.
po uderzaj troche młotkiem na boki moze pusci. Widocznie troch przyrdzewialo. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:41, 06 Sty 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kopniak hmm też mam czasem taki problem żeby zszedł z wałka to biorę niejaki ściągacz do łożysk i chwila i już kopnik zdjęty ale zapewne nie masz ściągacza więc śrubokrętem po podważaj z lewej i prawej strony tak aby zszedł. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:35, 06 Sty 2008 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 1:09, 07 Sty 2008 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
sprawdz czy wszystkie sruby odkreciłes,cylinder oczywiscie zdjołes??,wyjmij pret od zmiany biegów odkrec wszystko co jest po deklem z prawej i lewej strony(zapłon sprzegło itd.)
jak tak ciezko siedzi to zrób tak:na dole sa obok siebie dwa mocowania,jedno z nacieciem,wsadz jakis pret i rozszez to na maxa,powinny połówki sie troche rozejsc,potem wez kawał dobrego drewna,lekki młotek i pukaj w wał z lewej strony(najpierw jeszcze wyjmij symeringi i popryskaj cos na łozyska,np. wd 40 aby łatwiej zeszły) i niech ktos wsadzi lape przy wale(gdzie sa okna do cylindra) i trzyma z całej siły,ty pukaj(róbcie to w powietrzu) to sie bedzie powoli rozchodził(praktycznie bez zadnej szkody dla karterów,wału itd.) gdy juz sie troche rozejdzie,puknij pare razy w wałek sprzegłowy,wałek od kopki i znowu rozszez czyms gdzie jest to naciecie,i tak po koleji az sie rozejdzie
ten sposób powinien pomóc |
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 17:25, 07 Sty 2008 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tulejki są w otworach tam gdzie mocujesz silnik do ramy.
Fota:
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:04, 07 Sty 2008 |
|
|
Polonez |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Lip 2006 |
Posty: 221 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dobra, udało się, dzięki ogar że mi powiedziałeś o tym mocowaniu z nacięciem, nie kapnąłbym się bo brudu tam było na centymetr
ale tak patrze że chyba nie dam rady złożyć go, chyba kupię jakiś inny silnik a tego będę miał jako dawcę części...
jeszcze może bym próbował ale rozleciał mi się automat zmiany biegów(pewnie dlatego że wyjąłem na początku tamtą cześć)....
jeszcze tylko muszę wyjąć łożyska z karterów i wałek zdawczy(na czym on się trzyma?) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 20:47, 07 Sty 2008 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wałek zdawczy trzyma się na łożysku a łożysko trzymają 2 segery ponad to zębatka zdawcza trzyma. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez puzon89 dnia Pon 20:48, 07 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 0:42, 08 Sty 2008 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
jeszcze trzeba odkrecic zebatke z wałka zdawczego
wystarczy potem wybic i juz
Jesli bedziesz do tego tak podchodził to napewno nie złozysz,automat moge ci złozyc jak bys mi wysłał
mam jeszcze na sprzedasz automat zmiany biegów,czeski,idealny,nigdy nie rozkładany,prostu,nigdy nie prostowany,ile bys za taki dał?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 19:30, 08 Sty 2008 |
|
|
Polonez |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Lip 2006 |
Posty: 221 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zobaczę później, jak mi się uda z resztą to się zajmę automatem
wygląda on tak: [link widoczny dla zalogowanych]
albo mi się wydawało, albo coś w nim pękło i spadło na ziemię, ale szukałem i na podłodze nic nie było.... więc może mi się tylko wydawało...
nie wiem czy on nie był już wcześniej naprawiany, bo od spodu tej środkowej jest jakoś tak dziwnie zespawane jest.
Teraz sobie siedzę i patrzę że jest sporo fotek na allegro tego automatu, może dam radę złożyć, będę pisał jak coś.
P.S może ma ktoś akurat pod ręką ten automat i mógłby zrobić parę fotek z różnych stron? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Polonez dnia Wto 20:15, 08 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 5 z 9
Idź do strony Poprzedni 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Następny
|
|
|
|