| Ścięty klin na wale. | |
Wysłany: Śro 16:25, 07 Maj 2008 |
|
|
AdiK |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2008 |
Posty: 98 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam. Jak wyjąć zerwany klin z wału od magneta ten? Stukałem w topo ale niewychodzi. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:31, 07 Maj 2008 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nawierc małym wiertłem, wkręc sróbke potem wyciągnij |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:43, 07 Maj 2008 |
|
|
AdiK |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2008 |
Posty: 98 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niechcem rozopolawaic silnika. Macie jakieś inne sposoby? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:52, 07 Maj 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
weź śrubokręt lub długiego gwoździa i młotek
spróbuj delikatnie uderzyć w klin moze obluzuje sie i wypadnie
mam nadzieje że to pomoże |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:16, 07 Maj 2008 |
|
|
50g |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Cze 2007 |
Posty: 1079 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jasło Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak nie chce wyjść przez uderzenie o klin to delikatnie postukaj w to w czym siedzi obluzuje go w tedy .
Ps. nie wiem jak to do końca wygląda czasem jak nie chce mi coś wyjść to palnik i wychodzi jak po maśle ;p |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:43, 07 Maj 2008 |
|
|
AdiK |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2008 |
Posty: 98 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Napieprzałem w ten klin, niepoluzował się. Ztym palnikiem może spróbuje. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 7:41, 08 Maj 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie możesz tak napierdalać bo skrzywisz czop wału |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 8:51, 08 Maj 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Widać walka z klinem i co dziwne w Jawce,nie dawno miałem to samo w Silniku simka waliłem kilka razy młotkiem kombinowałem rozwiercałem i nic poszedłem do kumpla ojca wziął zaostrzony wybijak raczej hartowany dwa razy stuknął młotkiem i wyszło a w Jawce to już ciężej bo to okrągły klin więc kombinuj z WD40 i weź obcęgi i spróbuj złapać i go rozruszać na lewo i prawo jak zacznie wychodzić to targaj w górę,palnik też dobra rzecz ale szykuj pieniądze na nowy simmering i za mocno nie podgrzewaj wału by temperatura nie doszła do łożysk. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 13:26, 08 Maj 2008 |
|
|
AdiK |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2008 |
Posty: 98 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko oto chodzi że on nie wystaje poza wał jest scięty na równo. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 14:20, 08 Maj 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
skoro jest scięty na równo to czeka cie trudna przeprawa
najlepiej rozwierć go |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 16:52, 08 Maj 2008 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
podgrzewaj wał,lub nawierc wiertełkiem zamontowanym w multiszlifierce,moze jakos wyjdzie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 12:56, 09 Maj 2008 |
|
|
AdiK |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2008 |
Posty: 98 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bo to jawka będzie na sell, a żeby tak bez klinu założyć magneto? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 13:16, 09 Maj 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie da rady zaraz po odpaleniu magneto sie przestawi i motor zgaśnie
musi byc klin |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 12:41, 10 Maj 2008 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
miałem ten problem w jawce kiedys,w pewnym silniku,to prawda ze magneto sie przestawia i kaput,nie wiedziałem o co biega az nie rozebrałem pół motoru
gaznik 5 razy ustawiałem,zmieniałem swiece,rególowałem zapłon,wymianiałem styki,kondensatory itd.
az rozebrałem cały zapłon,klin udało sie wyjac,nawiercałem z tzw. kanta pukłem lekko itd. i wyskoczył,niestety kolega tez miał kiedys sciety,i nie wyjoł,poprostu posmarował wał klejem epoksydowym,załozył magneto tak jak musi siedziec na klinie,wyschło to,złozył ponownie zapłon i jezdził na tym 1 rok,gozej jak trzeba rozpołowic silnik |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:31, 11 Maj 2008 |
|
|
AdiK |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2008 |
Posty: 98 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A poxipol by to wytrzymał? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|