Wysłany: Wto 18:54, 15 Maj 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale montowanie jakiś wiatraków to WT i na dodatek to nie jest potrzebne.
EDIT:
Dodatkowe użebrowanie w silniku Dezamet 023.
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 19:54, 15 Maj 2007 |
|
|
leśnik |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 25 Mar 2007 |
Posty: 185 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 74 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Barlinek Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeśli naprawdę boisz się że Jawce może się z powodu temperatury przydarzyć jakieś (odpukać!) zatarcie, to możesz ewentualnie założyć tłok którego ścianki są od środka wypiłowane - czyli, w krótkich słowach, cieńsze. Jest trochę zabawy z taką operacją, ale opłaca się bo tłok lepiej oddaje ciepło i nieco mniej puchnie w wysokiej temperaturze. Jeśli masz maszynę na dotarciu, to nie ma takiej opcji żeby się nie grzała - zanim nierówności na powierzchni tłoka i cylindra znikną, musi tak być. Na okres docierania załóż "zimniejszą" świecę, w najgorszym razie będzie gorzej palić na zimno. Z tego copiszesz prędkość masz w rozsądnych granicach, nie jest powodem problemów z nadmiarem ciepła. Przypadkiem nie dolewaj do mieszanki więcej oleju niż podaje instrukcja, jak już to stosuj olej dobrej jakości - jak napisał wcześniej Gniewny. Sprawdź czy nie masz przypadkiem za dużo nagaru w wydechu, on też powoduje niestety wzrost temperatury. Podobno by zmniejszyć tarcie i temperaturę roboczą, warto oddać pierścienie tłokowe do pochromowania (chromem technicznym, nie ozdobnym), ale sam nigdy tego nie stosowałem i nie wiem gdzie w naszym rejonie można zlecić taką usługę. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni 1, 2
|
|
|
|