| silnik simson | |
Wysłany: Czw 15:12, 07 Gru 2006 |
|
|
-Witu- |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Kwi 2006 |
Posty: 303 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Lubaczów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Yo. mam pytanie -czy ktos probowal kiedys wsadzic silnik od simka do ramy jawki? jesli tak to moze jakies wskazowki. niewiem czy szerokosc silnika przy dziurze an srube wejdzie do ramy i czy lancuch dobrze sie ulozy... jesli nie to trzebaby kombinowac ale chcialbym wczesbiej wiedzie
pozdro |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 15:21, 07 Gru 2006 |
|
|
radziowdz |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 14 Kwi 2006 |
Posty: 141 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: cHyLiCe |
|
|
|
|
|
|
|
|
Raczej się nie uda chociaż widziałem przerobioną jawke z silnikiem simzłoma... jawka ma tłumik po lewej stronie simson po prawej...
Mocowania też są w innych miejscach..
Nie opłaca się według mnie wsadzać do jawki silnik od simka...
Ale jak się odpowiednio przerobi to wejdzie, tylko ja przynajmniej myśle że strasznie dużo roboty by z tym było. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 15:56, 07 Gru 2006 |
|
|
Noro18 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 01 Lis 2006 |
Posty: 95 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radomsko |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie oplaca sie to poniewaz musisz bardzo przerabiac rame bo w jawce cylinder lezy a w simzlomie jest pod kontem do gory skracac lancuch zmienic zebatke tylnia bo by ci moze 40km/h pojechal ten wynalazek ale za to moc by byla i robic mocowanie tlumika nie rob tego wloz jawoski silnik zrob tuning i bedzie lepiej smigac od simka |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:31, 07 Gru 2006 |
|
|
-Witu- |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Kwi 2006 |
Posty: 303 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Lubaczów |
|
|
|
|
|
|
|
|
no skoro tak powiadacie..pewnie zaniecham tego pomyslu i zeczywiscie z tym cylindrem by byl klopot niemaly ale tlumik to chyba kolanko w inna strone tylko skombinowac i by dzialalo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:07, 07 Gru 2006 |
|
|
wojac3 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 07 Maj 2006 |
Posty: 396 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
Luke13 miał robic, ale niewiem, niema go ostatnio na forum |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:35, 07 Gru 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Za dużo kombinowania z tym silnikiem Zrób tuning mechaniczny silnika z jawki i będzie kosa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:14, 07 Gru 2006 |
|
|
-Witu- |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Kwi 2006 |
Posty: 303 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Lubaczów |
|
|
|
|
|
|
|
|
tylko mam taki problem ze na 3 wogle sie nie wkreca na obroty i tylko z gorki pociagnie na 3 a na 2 w 1 osobe ;/ i niewiem coto czy moze byc az taka slaba przez zaplon? czy raczej cylinder?
pomozcie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:33, 07 Gru 2006 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
słaba może być przez zapłon i przez cylinder albo przez obie te rzeczy. sprawdz w jakim stanie jest cylek i ustaw zapłon |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:57, 08 Gru 2006 |
|
|
-Witu- |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Kwi 2006 |
Posty: 303 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Lubaczów |
|
|
|
|
|
|
|
|
wlasnie z zaplonem proboje i ciagle to samo , tylko napiszcie mi przez jaka usterke w zaplonie moze byc slaba jesli nie przez ustawienie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 0:00, 09 Gru 2006 |
|
|
Noro18 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 01 Lis 2006 |
Posty: 95 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radomsko |
|
|
|
|
|
|
|
|
moze byc zablokowana i do tego slaba kompresja czyli nowy cylek albo szlif jezeli masz kase to rob wszystko po koleji
TUNING |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:43, 09 Gru 2006 |
|
|
-Witu- |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Kwi 2006 |
Posty: 303 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Lubaczów |
|
|
|
|
|
|
|
|
NIE JEST ZABLOKOWANA chodzila kiedys jak nalezy tylko cos sie sklapcialo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:48, 09 Gru 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może już po prostu cylek jest wyjeżdżony |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|