| SKŁADANIE SILNIKA | |
Wysłany: Czw 20:45, 31 Gru 2009 |
|
|
ja |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 29 Cze 2009 |
Posty: 77 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam.
Potrzebuję porady; jak składa cie silniki to na jakim sylikonie, a może na jakimś kleju proszę o odpowiedzi. Z góry dzięki. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:37, 31 Gru 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hermetyk ewentualnie silikon wysokotemperaturowy [czerwony], od biedy może być też zwykły. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 11:39, 01 Sty 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Najlepiej silikon wysokotemperaturowy [czerwony do 350 stopni] Nałóż go na obie strony uszczelki, karter. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 13:46, 01 Sty 2010 |
|
|
ja |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 29 Cze 2009 |
Posty: 77 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
dzięki. A ten hermetyk to jak to się dokładnie nazywa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 14:20, 01 Sty 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Normalnie, po prostu hermetyk |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:02, 01 Sty 2010 |
|
|
jawek |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2006 |
Posty: 523 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: woj mazowieckie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A choćby taki jest dobry: [link widoczny dla zalogowanych]
I pamiętaj żeby od razu nie skręcać silnika na maksa. Posmaruj, skręć na pół gwizdka a dopiero potem jak trochę podeschnie dociśnij na maksa. Gdy od razu skręcisz na amen to tylko wyciśniesz klej na boki i dupa z mocnego uszczelnienia.
A co do uszczelek to możesz składać bez nich. No chyba, że masz dobre czeskie ale jak masz składać na jakimś gównie to na to samo wyjdzie gdy ich nie założysz tylko na samym silikonie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:05, 01 Sty 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak są dobre kartery to na samych uszczelkach trzyma |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 11:23, 02 Sty 2010 |
|
|
ja |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 29 Cze 2009 |
Posty: 77 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
acha, a jak składam na hermetyku to dać uszczelki czy nie? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 11:42, 02 Sty 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No a jak myślałeś? Daj koniecznie. Kumpel jak zakładał kape od sprzęgła to na samym silikonie. Jakoś mu to trzyma, ale nie polecam- kapę od sprzęgła łatwo jest odkręcić i uszczelnić, a z karterami tak słodko nie jest. Wsadź uszczelkę i przesmaruj obie strony i karter tym hermetykiem, czy tam silikonem. Postaraj się zrobić to tak, żeby nie uwalić całego silnika od spodu. Smaruj tylko na łączeniach. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 13:40, 02 Sty 2010 |
|
|
jawek |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2006 |
Posty: 523 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: woj mazowieckie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Rafalzo napisał: | Kumpel jak zakładał kape od sprzęgła to na samym silikonie. Jakoś mu to trzyma, ale nie polecam- kapę od sprzęgła łatwo jest odkręcić i uszczelnić, a z karterami tak słodko nie jest. |
A co powiesz na to, że w Jawie 350 fabrycznie nie było uszczelek, tylko sam silikon? Także nie ma co się bać |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:19, 02 Sty 2010 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
W ETZ jest tylko ot, aby była, chudziutka... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:07, 02 Sty 2010 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
W ETZ pewnie była taka sama jak w Simsonie fabrycznie. Czyli preszpan w stanie spoczynku 0.6mm. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:42, 02 Sty 2010 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
W ETZ 150,250,251 Kartery były idealnie spasowane i nie było uszczelek,nie wierzycie? [link widoczny dla zalogowanych] tam gdzieś jest jak kartery są pokrywane silikonem,jeśli robicie remont silnika ETZ i wsadzicie uszczelkę wtedy skrzynia nie będzie zdystansowana i może dochodzić do wypadania biegów albo nie wrzucenia któregokolwiek przełożenia. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 16:49, 03 Sty 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na starym filmiku silnik był składany na gorąco i był tylko smarowany hermetykiem bądź nie było wcale uszczelki. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|