| Szliffek | |
Wysłany: Nie 3:22, 02 Mar 2008 |
|
|
CzaHoR |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2008 |
Posty: 7 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Siemacie. Dopiero zaczynam przygode z Jawami i mam problem ze szlifem tłoka.. Jak mam go zeszlifować, bo kazdy mi mówi co innego i juz sam niewiem co robic... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:09, 02 Mar 2008 |
|
|
lord-89 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Sty 2008 |
Posty: 459 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rymanów Zdrój/ Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
dajesz do zakładu i masz spokój, niech się inni martwią :P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:05, 02 Mar 2008 |
|
|
lepper92 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 07 Sie 2006 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: GLIWICE |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale tłoka sie nie szlifuje, cylinder sie szlifuje... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:06, 02 Mar 2008 |
|
|
CzaHoR |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2008 |
Posty: 7 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
No..:P wiem ale sie tak przyzwyczaiłem... :P A ile stoi szlif?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:16, 02 Mar 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Szlif cylindra ~30zł
Jeśli chodzi ci o odchudzenie tłoka poczytaj Sałka albo przejdź do [link widoczny dla zalogowanych] strony. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:17, 02 Mar 2008 |
|
|
krawiec_ |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Wrz 2007 |
Posty: 569 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przyzwyczaiłeś się do szlifa tłoka?;] W okolicach 30 - 40 zł za szlif. Czasem taniej, ale już raczej nie drożej. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:19, 02 Mar 2008 |
|
|
lepper92 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 07 Sie 2006 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: GLIWICE |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja szlifa mam za free ( od kolegi ojciec robi) a tak normalnie to bierze chyba 30zł |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:22, 02 Mar 2008 |
|
|
lord-89 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Sty 2008 |
Posty: 459 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rymanów Zdrój/ Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
za cylinder + tłok biorą 60 zł |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:40, 02 Mar 2008 |
|
|
Pianek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2007 |
Posty: 264 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ Tłok ? A po co tłok jak jego sie nie szlifuje xD |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 15:27, 02 Mar 2008 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Za 60zł to można kupić nowy komplet cylinder +tłok... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 16:13, 02 Mar 2008 |
|
|
CzaHoR |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2008 |
Posty: 7 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
no taak ale to juz bedzie badziew, z tego co czytałem to najlepiej robic slifa orginalnego cylindra..prawda??:P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:03, 02 Mar 2008 |
|
|
ogr |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Sie 2007 |
Posty: 121 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Myślenice |
|
|
|
|
|
|
|
|
te stare cylindry wytrzymaja wiecej niz te nowe które kupisz za 60 zł |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:11, 02 Mar 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Oj święta prawda więc sobie to raz na zawsze zapamiętajcie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:41, 02 Mar 2008 |
|
|
macieksu88 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 29 Sty 2008 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Barlinek |
|
|
|
|
|
|
|
|
prawda. ja mam jawkę od wakacji, cyłek czeski nominalny, koleś mi mówił jak kupywałem od niego moto , że cylinder wymieniał 3 lata temu. jak niedawno go ściągnąłem to nie miał ani jednej ryski. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:37, 03 Mar 2008 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pianek napisał: | + Tłok ? A po co tłok jak jego sie nie szlifuje xD |
Ale jak się robi szlif to pod dany tłok i dlatego najlepiej dać tłok, a lbo niech sami kupią, obmierzą mikrometrem i odpowiednio przeszlifują cylinder. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|