Wysłany: Śro 18:56, 14 Mar 2012 |
|
|
50g |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Cze 2007 |
Posty: 1079 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jasło Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A masz oryginalną linkę z pancerzem czy też nie ? Bo wtedy to już nie jest dziwne . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:35, 14 Mar 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No linka Oryginalna nie jest.
Jak byś mogł to pisz na gg 1353684 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 12:09, 17 Mar 2012 |
|
|
ASO |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 27 Lip 2011 |
Posty: 31 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pisz Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jakie pierścienie kupić ? Które będą najlepsze ? Z aledrogo ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:34, 17 Mar 2012 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
do czego ?? i zawsze najlepsze są oryginały :P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:18, 17 Mar 2012 |
|
|
Stachu.G |
Moderator |
|
|
Dołączył: 29 Gru 2011 |
Posty: 284 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Podkarpackie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zależy jaki masz tłok jeśli oryginalny to najlepiej oryginalne pierścienie no bo nie na rzeczy było by zakładać współczesne zmieniki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:21, 24 Mar 2012 |
|
|
Jamaican |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 22 Mar 2012 |
Posty: 110 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Czy uszczelki musza byc papierowe, czy silikonowe tez wystarczą? Widziałem na zdjęciach, że coraz więcej osób korzysta z silikonu, dlatego pytam Was |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:24, 24 Mar 2012 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Cross bodaj sobie zrobił silikonowe uszczelki do 223. Ja zazwyczaj smaruję uszczelkę papierową silikonem i potem składam, filozofii z dorobieniem nie ma, a przynajmniej mam spokój, że będzie szczelne. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 21:28, 24 Mar 2012 |
|
|
Jamaican |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 22 Mar 2012 |
Posty: 110 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Niby tak, ale nie chciało mi się już dzisiaj wycinać, bo ciemno jest. Jak sam silikon nie zda egzaminu to dorobie z tektury
@edit
Jak myślicie, co jest przyczyną słabnięcia jawki? Jest słaba, na dwójce ledwo pod górkę podjeżdża. Z przodu mam założoną zębatkę od WSK, 13 zębów przez co powinna byc słabsza, ale szybsza a na prostej nawet 40km/h nie pojedzie. Poza tym wydaje mi się, że cewki tra o wirnik - w tym może być też przyczyna? Zeszlifowanie nadmiaru materiału z nich może pomóc?
@edit2
Wiecie może kiedy są czeskie targi motorowe?? Chodzi mi o te z jawkami, widziałem zdjęcia na internecie tych targów a nie wiem gdzie i kiedy sa organizowane.
@edit3
Mam nadzieję, że ktoś w końcu odpowie na moje pytania... moja jawka jest bardzo słaba. Jadę nią max 35-40km/h. Iglice mam 4 stopniową, blaszka ustawiona na 2 rowku od dołu, iskra jest wyregulowana, sprężanie bardzo dobre, więc co jest nie tak? Macie jakieś pomysły? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jamaican dnia Pon 18:04, 26 Mar 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 20:43, 03 Kwi 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Iglice daj na 2 rowek od GÓRY.
Zapłon przyspiesz.
Sprawdź czy nie masz czasami wydechu przytkanego.
Łancuch do jawki mustang ile powinien mięc ogniw ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kondzio310 dnia Wto 20:45, 03 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:11, 03 Kwi 2012 |
|
|
Jamaican |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 22 Mar 2012 |
Posty: 110 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tłumik przeczyściłem dzisiaj, zapłon ustawiony, iglicę jutro przestawie. Jak dam na wyższy rowek to będzie mniejsza dawka paliwa, a mi się wydaje, że gdy motor przerywa to jakby paliwo nie dochodziło. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 23:01, 03 Kwi 2012 |
|
|
moskit122 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lip 2011 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: [Wlkp.] Kobylin |
|
|
|
|
|
|
|
|
iglica odpowiada za średnie i średnio wysokie obroty, jeśli wyżej brakuje znaczy się że gaźnik zapchany, dysza, kanał lub za niski poziom w komorze pływakowej (ewentualnie rozpylacz główny ale w jawce się tego nie wymienia) i tak masz rację, rowek wyżej-iglica niżej=mniej paliwa, ale jak silnik przerywa to raczej nie iglica bo wtedy by co najwyżej przylewał albo za jasno wypalał świecę |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 23:21, 03 Kwi 2012 |
|
|
Jamaican |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 22 Mar 2012 |
Posty: 110 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
to co może być nie tak? gdzies czytałem, że po zdjęciu górnej przykrywki gaźnika, po dociśnięciu pływaka do dołu, poziom paliwa ma być równy z górnymi krawędziami pływaka, u mnie tak jest. Jeszcze gdzieś czytałem, że należy ustawiać metodą naczyń połączonych, z jakimś wężykiem, i śrubką... na innym forum napisali mi, że przerwa 0,4mm ma być w momencie maksymalnego rozwarcia platynek, co często nie jest w momencie GMP. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 11:57, 04 Kwi 2012 |
|
|
moskit122 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lip 2011 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: [Wlkp.] Kobylin |
|
|
|
|
|
|
|
|
jeśli zaworek jest 100% pewny to metoda z topieniem pływaka palcem jest bardzo dobra do wstępnego ustawienia (później oceniasz po świecy) jednak jeżeli zaworek jest niesprawny i przepuszcza to inaczej jak metodą naczyń połączonych nie sprawdzisz a resztę bierz na logikę |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 13:18, 04 Kwi 2012 |
|
|
Jamaican |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 22 Mar 2012 |
Posty: 110 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ok, ale jak mam wlutowac drucik zeby byl na srodku i zeby byla tam przepustowosc? ;o |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 15:53, 04 Kwi 2012 |
|
|
moskit122 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lip 2011 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: [Wlkp.] Kobylin |
|
|
|
|
|
|
|
|
to już Twoja inwencja możesz zrobić tulejkę z zewnątrz gwintowaną o przekroju wewnętrznym o 1mm większym niż drucik, jak lutujesz to tylko delikatnie "chwytasz" w 2-3 miejscach żeby sie nie ruszało i pozamiatane |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|