Wysłany: Śro 16:50, 04 Kwi 2012 |
|
|
Jamaican |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 22 Mar 2012 |
Posty: 110 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Aha spoko. Tłumik wyczyszczony, przepalon. Po czyszczeniu o połowe lżejszy I po czyszczeniu odpaliłem, zagadał od kopa. Przejeździłem pare kilometrów i ani razu nie przerwał. Po powrocie świeca była lekko mokra i czarna, czyli zapłon ma za poźny i nie spala całej mieszanki. Iglice też będę musiał wymienić, bo ząbki sie na niej przetarły, moge jedynie ustawić na drugi lub pierwszy od dołu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jamaican dnia Czw 0:08, 05 Kwi 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Czw 13:58, 05 Kwi 2012 |
|
|
dav6030 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 30 Paź 2011 |
Posty: 83 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witam !
Mam pytanie.
Jaki kolor powinny mieć spaliny z jawki ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 16:57, 05 Kwi 2012 |
|
|
Jamaican |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 22 Mar 2012 |
Posty: 110 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
To zależy od zapłonu oraz tego, ile wlewasz mixolu do paliwa. Dobrze wyregulowany motor, nie powinien kopcić praktycznie wogóle, może minimalnie na kolor szary, siwy (coś w tym odcieniu).
@edit
Witam. Czy przy skracaniu kolanka zmienialiście mocowania tłumika?? Czy jedynie kolanko ma dotykać lub lekko wchodzić do tłumika??
@edit
Co sądzicie o zestawie do tunningu 60ccm? Gdzie kupić najlepiej, jak eksploatowac na dotarciu ? Prosze o porady. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jamaican dnia Śro 0:07, 02 Maj 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 14:01, 13 Cze 2012 |
|
|
666komandos666 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 03 Cze 2010 |
Posty: 145 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Mam taki dziwny problem, że z rana, gdy chcę jechać do szkoły Jawka co prawda odpala, ale nie chce jechać. Dodam gazu i zaczyna się dusić ( przerywać ) i nie chce ruszyć. Zawsze muszę postać pare minut z włączonym silnikiem ( wolne obroty ) lub gazowac, dopóki nie będę mógł zaciągnąć manetki do końca bez mulenia. Co to może być? Dodam, że Jawka pali nawet po paru dniach postoju od 1-kopa, co nigdy u niej miejsca nie miało, chyba zapłon w końcu dobrze ustawiony. Świeca oczywiscie wypalona na kawę z mlekiem.
Mam jeszcze drugi problem, że Jawka zbiera się fajnie, ale tylko na prostej lub z górki. Pod górkę dość powoli ciągnie, a wydaje mi się, że wcześniej tak nie było. Mam zębatkę 13z i cylinder ok 55ccm. To wina tej zębatki, czy jak? Toć mam ją w sumie odkąd mam Jawkę.  |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 666komandos666 dnia Śro 14:02, 13 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 14:56, 13 Cze 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Twojego problemu do końca nie rozwiąże.
Napisałeś że masz 13z i cylinder ok 55ccm. Teraz ci powiem że też ma cylinder który podchodzi pod 55ccm, i 13z zdawczą i jak jest wszystko w porządku tak jak w moim przypadku to jak pod górkę jadę to nawet z gazu spuszczam, bo ja przeważnie szybko, ile fabryka dała nie jadę.
Wczoraj pod stromą górkę, zaczoł mi przerywać, dysze sie przytkała, ale na tyle że szło jechać i co chwile mi przerywał i nawet redukować nie musiałem.
Sprawdź czy ci kompresja nie ucieka i możesz głowice delikatnie dociągnąć. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 23:02, 13 Cze 2012 |
|
|
666komandos666 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 03 Cze 2010 |
Posty: 145 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Właśnie ten problem, ze powietrza nigdzie nie łapie. Dokręciłem jeszcze dla pewności wszystko na maksa. Zaś przed chwilą miałem ten sam problem... Musiałem czekać zanim pojechałem... Troszkę to uciążliwe. Dodatkowo by ruszyc ze sprzęgła muszę mocno gaz podciągnąć. Gdy już się bujnie, to jakoś leci dalej. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 14:27, 14 Cze 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A kiedy wymianiełeś, tłok lub cylinder lub pierścienie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:34, 16 Cze 2012 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |

|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Potrzebuję opinii.
Zmieniać łożyska igiełkowe na stopie i główce korbowodu na same igiełki czy zostawić tak jak jest.
Odpowiedź jakoś uzasadnijcie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:53, 17 Cze 2012 |
|
|
Jamaican |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 22 Mar 2012 |
Posty: 110 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ja teraz wymieniam na igiełkowe na całym korbowodzie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 12:45, 22 Cze 2012 |
|
|
666komandos666 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 03 Cze 2010 |
Posty: 145 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
kondzio310 napisał: | A kiedy wymianiełeś, tłok lub cylinder lub pierścienie. |
Cylinder ma przejechane 1600 km, wymieniany równy rok temu. Tłok i pierścienie mają przejechane ok 400 km i mają pół roku. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:11, 26 Cze 2012 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witam mam pytanie w skrawie korbowodu. Który według was lepszy ? i czy łożysko igiełkowe na korbie to dobry pomysł ??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i czy wszystkie wały mają ten czop po 20mm średnicy ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez v max96 dnia Wto 15:11, 26 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 17:46, 26 Cze 2012 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
miałem takie... nic dobrego z tego nie było.... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:00, 26 Cze 2012 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
muszę zrobić albo regenerację albo nowy wał kupić ...
aż tak źle z tymi łożyskami na korbie ? na allegro nigdzie nie widać korb na tulejkach .... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:21, 26 Cze 2012 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
dobry był ten wał, i nie powiem chodził ciszej. Ale potem sie rozleciało i był problem. Ja dorobiłem z fosforo brązu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:31, 26 Cze 2012 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
to kupię chyba tą złotą korbę, a jak się rozleci to dorobi się tą tulejkę .... taniej to wyjdzie niż nowy wał a poza tym leżą u mnie z 3 z luzem na korbie ... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|