Wysłany: Wto 22:45, 20 Lis 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wnioskuje że 30, pisze 30 W, ale sprawdzic nie mam jak. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:50, 20 Lis 2012 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no to przydało by się założyć żarówkę 25/25W, I już wiadomo czemu pali żarówki :P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 23:08, 20 Lis 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Już jest taka żaróweczka i narazie jest spokój, Ale to i tak nie powinno jej palić według mnie. Napięcie nie przekracza 6v , a mocy powinno troche w zapasie zostawać. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:51, 28 Kwi 2013 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
szybkie pytanie, jakich rozmiarów dokładnie jest łożysko sworznia (nowy typ wałów ) do jawki ?? Muszę kupić jakieś lepsze, i z czego zrobić dystanse (może aluminiowe ? ) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| motul 100 i motul 510 dobry czy nie dobry? | |
Wysłany: Śro 22:22, 22 Maj 2013 |
|
|
januszf_1992 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 21 Maj 2013 |
Posty: 64 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: opole Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Obywatele Motul 100 stosuje ktoś? dobry czy nie dobry? Robi nagar czy nie? zrobiłem na mixolu 3500km i fakt był nagar krystaliczny teraz zrobiłem 1500km na Orlen platinum moto 2t i jest nagar taki szlam w głowicy no i w tłumiku mokro. Czy da sie tego pozbyc w sensie stosowania innego oleju by nie robił takich skutków obocznych spalania czy poprostu jawki miały tak kiepskie przepłukiwanie zwrotne że wszystko nie spalone szło w tłumik? Prosze Opinie na temat Motula 100 i motula 510. Pozdrawiam. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:11, 22 Maj 2013 |
|
|
route66 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 24 Gru 2011 |
Posty: 292 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Dąbrowa Górnicza Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja jeżdże na Panolin 2T i też zostaje taki szlam najwyraźniej tak powinno być lepszy szlam niż twardy nagar pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:56, 22 Maj 2013 |
|
|
januszf_1992 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 21 Maj 2013 |
Posty: 64 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: opole Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a stosuje ktoś CASTROL ACT>EVO SCOOTER 2T oto link [link widoczny dla zalogowanych] czytajac opis olej ten nadaje sie idealnie do jawki mustanga... no właśnie do wyboru mam ten olej a motul 510 i motul 100. kto stusuje jakis z tych olejów lub stosował prosze o opinie 1. jak pracuje silnik 2. jak sie zużywają podzespoły i jak jest z ochroną cylindra tłoka i pierscieni 3. czy powstaje nagar 4. czy kopci. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez januszf_1992 dnia Czw 1:19, 23 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 2:10, 23 Maj 2013 |
|
|
50g |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Cze 2007 |
Posty: 1079 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jasło Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Olej z orlenu to jeden z najtańszych więc cudów po nim spodziewać się nie należy. Kupując obojętnie jakiś firmowy będzie dobry. Jak tak bardzo chcesz wydawać pieniądze to możesz kupić mobila 1 Racing 2T to masz syntetyczy olej co butelka jakieś 50zł kosztuje. Ale jest różnica w porównaniu do tego zwykłego mobila za 30 zł.
Jaki nie nalejesz taki będzie dobry. Silnik jawki nie działa pod jakimś super obciążeniem czy kręcony do 13k obrotów tak jak nowe silniki w 2T.
Jak chcesz kasę wydać to kup jakiś syntetyczny ale jak wlejesz firmowy półsyntetyk też się nic nie stanie. Motul, Castrol, Moblil 1 to jedne z najpopularniejszych i sprawdzonych firm więc nic się nie powinno dziać. Owszem są jeszcze co leją do skuterków jak się ścigają ale po co tak kombinować. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 20:40, 23 Maj 2013 |
|
|
januszf_1992 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 21 Maj 2013 |
Posty: 64 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: opole Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
50g bracie zapewne masz racje tylko tu cie zagne. ja jako technik mechanik dyplomowany i starszy inspektor bhp wiem że nie wolno lać syntetyku do takiego "jałowego" silniczka- tzn można ale zasada jest taka że syntetyk lejemy do nowego silnika półsyntetyk starsze motocykle/samochody mineralne to do zajechanych sprzętów- ja mam silnik po kapitalce przerobiłem 3500km na mixolu był nagar nawet niewiele wyczyscilem nagar i jeżdze na Platinum Moto 2T jest dobry bo to półsyntetyk co polecam każdemu ale jest za gęsty. Do WSK jest idealny bo tam taki trzeba lać (niechce mi sie pisac dlaczego) a do zJawy lać coś mniej lepkiego. Teraz pytanie co... nagar po 1300km był taki szlamowany tłusty i lepki brązowo-czarny a z tłumika kapie. chce zamienić ten platinum na Motul 510 lub Castrol Power 1 Racing Semisyntetyk i dlatego pytam czy ktoś używa i jak z nagarem czy sie tworzy. Nie chodzi mi o wydawanie bo to ma dla mnie wartość kolekcjonerską dlatego że mam oryginalnie zachowany motocykl z Czech (nie polską wersje). Więc stąd me pytania bo chce zamienić na coś sprawdzonego a jednocześnie dobrego i nie tworzącego nagar |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 22:11, 23 Maj 2013 |
|
|
50g |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Cze 2007 |
Posty: 1079 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jasło Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ok, może i masz rację. Ja nie mam za wiele styczności ze starymi motocyklami. Głównie wszystko robię przy nowych więc z mojego punktu widzenia wyraziłem zdanie. Na tym forum wątpię byś się doczekał odpowiedzi jak jawka reaguje na syntetyka czy inne drogie oleje. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 23:50, 23 Maj 2013 |
|
|
januszf_1992 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 21 Maj 2013 |
Posty: 64 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: opole Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
hmm technicznie platinum jest ok ale za gęsty wiec poszukuje coś bardziej płynnego. Motull 510 spala sie w temp 90 stopni zaś castrol w 70 a platinum w 80. Ale platinum chodzi jak najbardziej ok i polecam ale do czegos powyzej 125ccm choć jawka mi chodzi na nim bardzo dobrze i po trasie 30km dotykał cylindra gołą ręką i mnie nie parzy wiec jest ale ale minus to jak juz wspomniałem to za gęsty. Motul jest ok ale cieżko z odpalaniem bedzie. Wiec Castrol jest ok tym bardziej że każdy go chwali. A tak nawiasem mówią śmieszy mnie jak czytam teksty typu "bo jawka na zapłonie 1.8gmp 0.4 przerywacz idzie jak strzała" itp... ludzie!! ja mam oryginalną ksiązke serwisową z czech po czesku i pisze jak byk że zapłon ustawiać 1.2-1.5 od gmp 0.4 przerywacz ja mam 0.4/1.5 i mi pali z kopa czy ciepła czy zimna i idzie jak messerschmidt. A ostatni problem jaki miałem to z gaźnikiem bo mi ciągnął lewe powietrze z tego dzyndzelka wystajacego u dołu gaźnika przy krućcu zalepiłem go silikonem i jest ok. Po za tym mam świece NGK BR6HIX irydowa idzie jak strzała na niej ma prąd jak cholera i ładnie równo chodzi i ma lepsze odejscie Nawiasem mówia 50g sorki za wybuch złości ale wierz mi że syntetyk w jawce sie naprawde nie nadaje bo to nie jest wysoko obrotowy nie wiadomo jak obciążony motocykl hehe |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez januszf_1992 dnia Pią 2:10, 24 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 22:48, 26 Maj 2013 |
|
|
moskit122 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lip 2011 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: [Wlkp.] Kobylin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Większych bzdur dawno nie czytałem, technika idzie do przodu i stosowanie nowoczesnych olejów syntetycznych jest uzasadnione w większości sprzętów tylko trzeba je odpowiednio dobrać, od kilku lat zupełnie bezpieczne jest wracanie z oleju mineralnego na syntetyk bez zwiększonego zużycia i rozszczelnienia. Ja do jawki od 3 lat leję do paliwa syntetycznego castrola i wszystko z silnikiem w porządku. Co do gaźnika... powołujesz się na instrukcję obsługi przy ustawianiu zapłonu a nagle oryginalny gaźnik z oryginalną dziurką jest be... ta dziurka czemuś służy i jeśli sprzęt Ci nie działa to widocznie jest źle wyregulowany a stosowanie silikonu w pobliżu paliwa to proszenie się o kolejne problemy. Świeca irydowa do zabytkowego dwusuwa? oczywiście może być, tylko po co? Ma lepsze odejście? udowodnij, zapraszam na hamownię na bukowską do poznania... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 1:40, 31 Maj 2013 |
|
|
januszf_1992 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 21 Maj 2013 |
Posty: 64 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: opole Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kup se irydowke to zobaczysz. Mam oryginal ggaznik i ma prawo szlak go trafic i na ustawieniu 1.8/0.4 lubial ciagnac te dziurka i nie ucz mnie do czego ona sluzy. Silikon mam odporny na benzyne synku wiec sie nierozpusci i nic sie nie stanie, po z tym leje sie mineral na dotarke i mozna go dalej stosowac ale nanlepiej polsyntretyk bo ochrania i ma wlasciwosci zblizone do minerala. Patrz juz lece 350km na hamownie... daj 39zl kup taka swiece zaloz i bedziesz widzial a od standardowej rozni sie tym ze jest elektroda igielkowa z irydu niczym innym trzebabylo chodzic do technikum lub studia a nie prawic mi tu... po za tym przeczytaj do czego sluzy syntetyk ... wysilony siniki wysokoobrotowe najnowszej konstrukcji... no jawka ma tak nowa technologie ze nic tylko zas produkowac silniki i robic skutery... no i kreci sie do 6500 gdzie ktm kreca sie do 14000... i jawka ma 3.5km mocy a nie 15... wiec nie lac syntetyk a polsyntetyk czyli "ulepszony mineralny". Moja jawa jest dobrze wyregulowana i gaznik tez. Problemow nie mam zadnych teraz. Jesli chodzi o przechodzenie z mineral na syntetyk sasiad zrobil wską 3000km na mixolu wlal moytul 710 i silnik ztarl wniosek; zbierajacy sie nagar rozpuszcza sie na syntetyku co powoduje zatykanie kanalow i rysy tloka i ctlindra. Jak ty stosujesz tKie praktyki to zycze powodzenia bo ja robie po swojemu od 11 lat i jest ok z jawka i z motocyklami ktore naprawiam i ktore mam. Amen |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez januszf_1992 dnia Pią 1:47, 31 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 22:49, 05 Cze 2013 |
|
|
moskit122 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lip 2011 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: [Wlkp.] Kobylin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Synku... heh, na utarczki słowne się nie piszę, właśnie owych studiów Ci brakuję najwyraźniej, które mi nie są obce. Irydówki stosuję od lat w innych sprzętach, więcej w jawce da wymiana zapłonu przynajmniej na bateryjny... ale EOT, a ja tymczasem zaleje sobie syntetyka do 15 letniej astry na gazie.
edit: ha, ja też się dostosuję... jakoś brak mi nawyku dużej litery na forach na starcie i do kropki na końcu, reszty interpunkcji raczej pilnuję |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez moskit122 dnia Czw 13:51, 06 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 10:02, 06 Cze 2013 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Panie Janusz, tak Pan gadasz o studiach, technikach i innych duperelach, to powiem nieco wyżej. Do kurcze nędzy nie można używać dużych liter na początku nowego zdania, wstawiania znaków interpunkcyjnych tam gdzie trzeba? Wielce ciężko? Tyle piszesz o kulturze technicznej, ale najprawdopodobniej ojczystym językiem w należyty sposób nie potrafisz się obsługiwać...
Kiedyś takie fajne powiedzenie było. Kto, jak je sobie zinterpretuje, jego sprawa. Nie dyskutuj z debilem, bo najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Do nikogo nie adresuję, tylko majaczę w chorych obłokach.
Tyle OT. Administrator złamał regulamin .
Przyznaje ci ostrzeżenie słowne, następnym razem będzie warn :] Piorko |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 13 z 14
Idź do strony Poprzedni 1, 2, 3 ... , 12, 13, 14 Następny
|
|
|
|