Wysłany: Wto 20:01, 29 Lis 2011 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A to może o regulator napięcia ci chodzi? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:11, 29 Lis 2011 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie regulator to swoją drogą gdzieś w necie czytałem żeby dać jakiś duży kondensator elektrolitowy żeby uspokoić "falowie" prądu dopływającego do akumulatora |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:23, 30 Lis 2011 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
zeby miec bardzo prosty prad to musisz zastosowac uklad prostujacy (Gretza) filtr (kondensator) i stabilizator napiecia. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:29, 30 Lis 2011 |
|
|
dav6030 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 30 Paź 2011 |
Posty: 83 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam !
Dziś udało mi się odpalić swoją jawe. (po wielu próbach)
Pluła czarną mazią z wydechu, chwile pochodziła na wysokich obrotach i zgasła.
Chciałbym się dowiedzieć dlaczego zgasła i czemu nie che znowu odpalić.
Ps.
Jeżeli zły temat-dział to proszę o usunięcie mojego postu
Pozdrawiam
dav6030 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:32, 30 Lis 2011 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
sprawdz czy dochodzi paliwo. plułą mazia bo masz pewnie caly tlumik olejem zapaprany. zgasnac mogla z roznych powodow nie dostala paliwa swieca padla itp |
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:57, 30 Lis 2011 |
|
|
dav6030 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 30 Paź 2011 |
Posty: 83 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dobra dzięki za odpowiedz
pochwała |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:26, 01 Gru 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam
juz 2 raz przebiłem tylne kolo w jawce i jezdziem do wulkanizatora z tym kołem ale teraz juz mi szkoda pieniedzy na wylkanizatora czy macie jakies proste sposoby na sciągniecie opony z koła jawki?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:38, 01 Gru 2011 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
można kupić łyżki do ściągania opon takie do rowerów ja gdy nie miałem nic pod rękom to ściągnąłem oponę 2 płaskimi tępymi śrubokrętami ale uważaj na dętkę !! bo można łatwo przebić ją |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:04, 01 Gru 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Łyszki mam tylko pytanie jak sie wybic pierwszy raz w opone |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 21:15, 01 Gru 2011 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A opony w Jawce masz fabryczne, Barumy, czy coś innego? Bo fabryczne Barumy to są bardzo twarde i może być ciężko, albo i nawet niemożliwie...
Generalnie sprawa jest prosta, naprzeciw wentyla dla ułatwienia możesz stanąć nogą, nie wiem czy cokolwiek to da, ale chyba kiedyś tak zalecali, potem wkładasz łyżkę pomiędzy rant a oponę, dość głęboko, ale z czuciem, żeby później nie przedziurawić dętki, obracasz łyżkę o 180st., potem wkładasz drugą, robisz to samo, wyjmujesz pierwszą i wkładasz kawałek dalej, powinno pójść. Jak opona będzie się wślizgiwać do środka, to za łyżkę wetnij śrubokręt, alby właśnie guma nie uciekała... Wkładasz odwrotnie - zaczynasz od końca, kończysz na wentylu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 21:25, 01 Gru 2011 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
spuszczasz powietrze (wykręcasz cały wentyl) np stajesz na oponie żeby rant zjechał bardziej do środka wkładasz łyżkę i opierasz ją o rant felgi i naciskasz na łyżkę aż opona przeskoczy przez rant zamiast łyżki dajesz śrubokręt i trzymasz aby się nie ze ślizgła a łyżkę wbijasz w taki sam sposób i jedziesz do okoła aż cała opona zeskoczy z felg |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:30, 01 Gru 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
powietrze juz mi zeszło samo nie musze spuszczac a powiedzcie czy warto łatac tą dentke jak juz ma jedną łatke |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:36, 01 Gru 2011 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja mam w którymś kole 3 łatki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:25, 01 Gru 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
zawsze taniej załatac tylko trudniej potem znowu opone sciągac |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 0:02, 02 Gru 2011 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak będziesz łatał /wymieniał dętkę to sprawdź czy opona od środka nie ma czegoś wbitego / ostrego bo znów będziesz musiał kombinować z dętką |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|