Wysłany: Pon 20:05, 02 Sty 2012 |
|
|
r0man |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 22 Paź 2011 |
Posty: 6 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: 55-100 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam, pytanie mam jak się nazywa ta część zaznaczona na zdjęciu ?
to z zewnątrz i zwewnątrz silnika ?
gdyż po zdemontowaniu silnika okazało się że niewygląda to tak jak powinno
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:51, 02 Sty 2012 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
dav6030 można tak zrobić jeżeli pierścienie są nowe. Lepiej jest założyć cały komplet czyli tłok + pierścienie.
r0man jest to automat zmiany biegów. |
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:04, 03 Sty 2012 |
|
|
Olo |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2011 |
Posty: 53 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Rozkręciłem ostatnio gaźnik i zobaczyłem powgniatany pływak
[link widoczny dla zalogowanych]
Są jakieś skutki jeżdżenia z takim pływakiem? Wymienić na nowy? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:13, 03 Sty 2012 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak nie jest dziurawy, to możesz śmigać. W mojej Jawce pływak też wygląda jak po jakichś masakrach, ale jest ok. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:16, 03 Sty 2012 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a o moim pływaku to juz nie wspomne |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:49, 03 Sty 2012 |
|
|
route66 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 24 Gru 2011 |
Posty: 292 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Dąbrowa Górnicza Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mój tez jest w tragicznym stanie ;D |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:00, 06 Sty 2012 |
|
|
Jaceq |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Lip 2011 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
to wszystko od mocnego pompowania, ale jak pognie się za bardzo zacznie brakować paliwa w komorze pływakowej (ja tak miałem), więc trzeba pompować "z głową" |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:08, 14 Sty 2012 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
witam mam pytanie czemu trąbik działa tylko jak nie mam właczonych swiateł bo jak włącze swiatła to trabik automatycznie nie dziala |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:57, 14 Sty 2012 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Za mało prądu wytwarzają cewki, żeby starczyło dla klaksonu.
A jak przerobić klakson, to jest opisane przeze mnie w dziale Tutoriale. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:25, 14 Sty 2012 |
|
|
Jaceq |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Lip 2011 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
pytanko małe jak już o klaksonach:
czy klakson od rometa działa na prąd stały?
bo mam dwa takie klaksony i po podłączeniu do aku wydają dziwny dźwięk tak jakby coś się z nich chciało wydostać, ale nie może
i przy podłączeniu bardzo iskrzą złączki
klaksony do dupy czy po prostu prąd stały się nie nadaje? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:56, 14 Sty 2012 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Z rometa to raczej na prąd zmienny... Po podłączeniu do aku wyda z siebie jeden dźwięk i kuniec, tak? W simsonie jest klakson na prąd stały. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:09, 14 Sty 2012 |
|
|
Jaceq |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Lip 2011 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tak właśnie, jeden dźwięk tak jakby się zawiesza
dzięki za odpowiedź Irzyk
a już miałem to w ścianę cisnąć |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 3:04, 15 Sty 2012 |
|
|
Requiemm |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Sie 2009 |
Posty: 423 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ktoś miał do czynienia z tymi statorami ?
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:08, 15 Sty 2012 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Stojan miałeś przecież, kondensator od DF'a za parę śmiesznych złotówek się kupi, przerywacz od skody, a cewki idzie pewno dorwać, o ile nie masz, z takim zestawem naśmigasz długo, a na pewno lepsze, niż takie coś... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 16:51, 15 Sty 2012 |
|
|
Requiemm |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Sie 2009 |
Posty: 423 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
hm.. no i rozwiales me watpliwosci
Teraz tylko, kondensator cewki czy alternatora ?
Już wszystko wiadomo, kazdy kondensator do aparatu zaplonowego żuka, fiata. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Requiemm dnia Nie 18:35, 15 Sty 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|