| Tajemnicza Eksplozja | |
Wysłany: Nie 11:37, 11 Mar 2007 |
|
|
Kanciapa770 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2007 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Biłgoraj |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pomocy
Mysle ze powinienem opisac moj problem od samego poczatku zebyscie mogli mi lepiej doradzic. Zaczelo sie od tego ze postanowilem wymienic tuleje w korbowodzie wiec wybilem stara i mialem duze problemy ze wsadzeniem nowej ale po kilkudziesieciu stuknieciu młotkiem w koncu sie udalo lecz po chwili zauwazylem ze moj korbowod jest bardzo krzywy wiec go wyprostowalem takze za pomocą młotka, ale niestety okazalo sie ze tuleja jest za ciasna i za zadna cholere niechce wejsc w nia sworzen wiec zpowrotem wymienilem tuleje na starą i złozylem wszystko do kupy lecz zanim to zrobilem wyczyscilem glowice i cylinder benzyną od zewnątrz. Po zamontowaniu sprawdzilem kompresje ktora byla dobra wiec po zlozeniu wszystkiego sprawdzilem jak chodzi z kopa. Bylem bardzo zaskoczony bo kop chodzil normalnie ale odglos silnika był całkiem inny, tak jakby przymulony, duszący sie. Postanowilem wziąsc ją na popych, niechcialo zalapac i po chwili cos bardzo glosno eksplodowalo w moim motorze i bylo czuć spalenizną a motor wcale niechce zalapac. Mam jawke 50 mustang z 1972 roku. Prosze o pomoc
Pozdro. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 12:03, 11 Mar 2007 |
|
|
nieutek |
Administrator |
|
|
Dołączył: 18 Lut 2006 |
Posty: 762 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak zes wał powiginał to wszytsko jest mozliwe. Mój wujek robił kiedyś w wałach i mówi ze jak wał ma odchył 1mm to juz na złom sie nadaje a ty go jeszce młotkiem prostowałes???? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:30, 11 Mar 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
O ja pier*** ale doejbałeś z tym wałem jak można wał młotkiem protować ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:01, 11 Mar 2007 |
|
|
Kanciapa770 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2007 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Biłgoraj |
|
|
|
|
|
|
|
|
*Update*
Okazalo sie ze niechciala palic bo kabelek sie poluzowal i teraz pali ale jakos dziwnie chodzi... chyba jednak rozpołowie silnik i to wymienie, szkoda tylko ze nowy wał kosztuje az 105 zł i to na agmocie...
P.S.
Kupilem 100 oktanową benzyne do jawki i zmieszałem z olejem orlen do pił mechanicznych tym za 6 zł za 100 ml... czy bede odczuwal wiekszą roznice przy jezdzie? jak tak to jaką? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:37, 11 Mar 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
|
|
|
|
no wiecej oktanów to wiecej mocy i mniej pali. olex dobry masz. ja jeżdże na benzynie z octanboosterem i ma ona 107 oktanów |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:48, 11 Mar 2007 |
|
|
Kanciapa770 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2007 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Biłgoraj |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale to nic sie z silnikiem nie stanie jak sie naleje benzyne z wieksza iloscia oktanów??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:54, 11 Mar 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
|
|
|
|
no dzieje sie lepeij idize ale wieksze przez tojest obciazenie termiczne i mechaniczne dla silnika. ja mam powiększone żebra chłodzace na głowicy i cylindrze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:48, 11 Mar 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
To własnie paliwo o mniejszej liczbie oktanowej gwałtowniej się spala i jest tym samym wieksze obciązenie termiczne i mechaniczne dla silnika. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:10, 12 Mar 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
|
|
|
|
to dlaczego wiecej oktanów to wiecej mocy ?? wiec na wysokooktanowej masz wieksze obciażenie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:40, 12 Mar 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
No ale benzyna z więszką liczbą okatanów spala się łagodniej (wieksza odporność na spalanie detonacyjne).
Ale kończymy ten OT bo temat jest o czym innym niż liczbie oktanowej i jej wpływie na działanie silnika. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:21, 16 Mar 2007 |
|
|
greginiu |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 20 Sty 2007 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Przysieki |
|
|
|
|
|
|
|
|
skadzam sie z innymi no ale po co mlotkiem w wal walic???? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:07, 16 Mar 2007 |
|
|
luk2583 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Lut 2007 |
Posty: 286 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z Gliwic |
|
|
|
|
|
|
|
|
kanciapa dobry jestes w wal mlotkiem dobrze cie popiescilo
Wcześniej już jest o tym napisane, wiec nic nowego nie dodałes ale tylko nabiłes sobie posta. Za takie cos jest WARN (jeszcze nie tym razem) - gniewny |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:15, 17 Mar 2007 |
|
|
Kanciapa770 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2007 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Biłgoraj |
|
|
|
|
|
|
|
|
dzisiaj rozpołowiłem silnik, wał korbowy jest w idealnym stanie ale niestety musze wymienic korbowod i kilka łorzysk ale ogólnie jest ok |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:13, 17 Mar 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak wał korbowy może być dobry a korbowód do wymiany?? zastanów się co piszesz!!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:09, 17 Mar 2007 |
|
|
Kanciapa770 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2007 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Biłgoraj |
|
|
|
|
|
|
|
|
chodzi mi ze wymienie sam korbowód i wstawie nowe łozyska do wału a reszta moze zostac |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|