Wysłany: Sob 19:10, 03 Lut 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hmm... z tego co wjem to w zestawie z cylndrem 60 są tłoki na 3 pierścienie a nie na 2 ale pewny nie jestem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:11, 03 Lut 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
zdarzaja sie na allegro zestawy 60cm z tłokiem na 2 pierścienie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:09, 03 Lut 2007 |
|
|
WOJTEK17 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 13 Gru 2006 |
Posty: 29 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Suwałki |
|
|
|
|
|
|
|
|
heh u mnie w sklepie są czeskie tłoki po 32zł (dwu pierscieniowe) i pierscienie czeskie po 3,60 zł . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 0:37, 04 Lut 2007 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 pierscieniowe lepiej sie wkręca na luzie na obroty ale gorzej na biegu 3 pierscieniowy ma leprzą kompre wiec niemam pytan w pierwszych modelach jawek były montowane 2 pierscieniowe a w puzniejszych 3. potem ci którzy robili ogary chodzili po złomach i zakładali 2 pierscieniowe do ogarów. a tak naprawde ogary miały 2 pierscienie bo miały tłoki z komarków tylko wystarczyło powiększyc otwór na sworzen i wzmocnic.teraz nawet do wsk zakłada sie 3 pierscieniowe tłoki. jawka jest chyba jednym motorowerem do której montuje sie 3 pierscienie. 2 pierscieniowe temu siewkręcają szybciej bo maja mniejszą kompresje a zatym idzie spadek mocy i wzrost spalania mówił mi to jeden z mechaników skoły do której sie wybieram |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 15:47, 04 Lut 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
|
|
|
|
fajne bujdy na resorach ;] bo nie ma róznicy od tego zacznijmy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 16:20, 04 Lut 2007 |
|
|
mateuszkal |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2007 |
Posty: 364 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie ma różnicy człowieku w jakim ty świecie żyjesz każdy ci to powie że jest !!!
ZMIEŃ TON WYPOWIEDZI!!!! możesz napisać swoją opinię ale nie obrażaj innych userów!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:44, 04 Lut 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
|
|
|
|
to załóż tłok na 2 pierścienie pojeździj a potem na 3 pierścienie. zauwazysz róznicę ?? nie. ani w obrotach ani w prędkosci max. ani w kompresji. nawet badac przyrządami nie wyniknie nic z ttego. i w koncu to zrozumcie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 2:04, 05 Lut 2007 |
|
|
orient |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 07 Paź 2006 |
Posty: 98 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie wdajac sie w jalowe dyskusje chcialem dac dowod na to, ze czesi robili zarowno tloki dwu- jak i trzy-pierscieniowe. to jest skan czeskiej ksiazki serwisowej:
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:38, 05 Lut 2007 |
|
|
mateuszkal |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2007 |
Posty: 364 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
założyłem tłok 2-dwu pierscieniowy i jawka szybciej przyspiesza i wszystko jest OK tłok 2-dwu pierscieniowy jest LEPSZY |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:32, 05 Lut 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
|
|
|
|
to załóz trzypierścieniowy i będzie tak samo. a na tym skanie wyraźnie wudac ze tłok jest na 3 piuerścienie. i proszę was skonczcie gadac głupoty ze na 2 jest lepszy bo nie ma róznicy pomiędzy nimi. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 17:11, 06 Lut 2007 |
|
|
mateuszkal |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2007 |
Posty: 364 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tłok 2-dwu pierscieniowy jest lepszy nie masz racji seger na 2-dwu pierscieniowym szybciej wchodzi na obroty a pozatym mniej obciąża wał |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:20, 06 Lut 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
|
|
|
|
gdzie tak wyczytałeś ?? czy to tylko takie twoje wymysły ?? o ile szybciej wchodzi na te obroty ?? o ile jest ten wał mniej obciażony ?? podaj wartosci przyspieszeń wału i obciązenia . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni 1, 2
|
|
|
|