Wysłany: Sob 20:41, 04 Sie 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
To zależy tłok na 3 pierscienie ogranicza troche prędkośc obrotową silnika i silnik sie bardziej grzeje. A tłok na 2 pierscienie zwiększa obroty silnik mniej sie grzeje ale w terenie nie ma elastyczności w trasie jednak sie lepiej spisuje |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:12, 04 Sie 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
A czy te różnice pomiędzy tłokami 2- i 3-pierścieniowymi są aż takie wielkie, że może od nich zależeć trwałość motoru? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:31, 04 Sie 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie to nie ma raczej znaczenia no może minimalnie bo obroty na 2 pierscieniowym wzrastają ale zmniejszają sie opory tarcia itp. wiec to wszystko sie wyrównuje w normie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni 1, 2
|
|
|
|