| Tłok | |
Wysłany: Wto 20:10, 31 Lip 2007 |
|
|
Seweryn59 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Maj 2006 |
Posty: 336 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: okolice Częstochowy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam chciałbym wymienić tłok ale sprzedawca podał mi parer tłoków i nie wiedziałem jaki mam w jawce jak to wyczaić jaki mam kupić???? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:12, 31 Lip 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Idź najlepiej z tłokiem do sprzedawcy. Albo po prostu zmierz i mu powiedz. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:18, 31 Lip 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a masz szlif czy nomninalny cylinder ??
Bo nominiał ma 38mm a szlify są o 0,25mm większe czyli 1 szlif jest 38,25 itp |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:31, 31 Lip 2007 |
|
|
Seweryn59 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Maj 2006 |
Posty: 336 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: okolice Częstochowy |
|
|
|
|
|
|
|
|
powiem tak moto stał 10 lat w stodole i jeździł nim wujek ja tą jawke odrestaurowałem i ja nią jeżdrze teraz i cylka nie zmienialem ani tłoku więc nie wiem jaki jest czy nominał czy po szlifach a to pisze gdzieś??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:43, 31 Lip 2007 |
|
|
Lisciu6 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2007 |
Posty: 19 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Połchowo |
|
|
|
|
|
|
|
|
Najlepiej zmierz średnicą tłoka a jak nie to zdrap nagar i zobacz na tłoku powinien być numer szlifu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 0:49, 01 Sie 2007 |
|
|
orient |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 07 Paź 2006 |
Posty: 98 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
osobiscie radze cos innego - wymontuj cylinder i z nim udaj sie do sklepu, to sprzedawca ci dopasuje odpowiedni tlok. przy okazji bedziesz wiedzial, czy cylinder nie nadaje sie do szlifu, bo moze byc troche "gruszkowaty" - minimalnie bardziej wyrobiny na srodku - tam, gdzie chcodza pierscienie. wtedy nawet jak zlapiesz wymiar przy brzegu, to bedzie troche przeklamane, bo kompresja bedzie gorsza przez ten wyrobiony srodek. ja tak mialem wiec kupilem nowy zestaw - cylinder i tlok 60 z agmotu, prod. almot. polecam. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 23:39, 02 Sie 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
a ja jeszcze co innego
idz do tokaża albo jak uczysz sie w technikum jakimś(gdzie ucza o silnikach itd.)
to napewno mają miernik(zapomniałem jak sie nazywa,wkładasz do środka i do dziesiątych milimetra mierzy) i zmierz albo niech tokaż to zrobi(pozatym wakacje są)
powiem jedno w jawce nie opłaca sie szlif(chyba że orginał jest i stawiasz na super jakosc,ale i tak tłok polski wpakujesz)
szlif to do samochodu robić należy albo w motorach typu jawa 350(gdzie nie opłaca sie nowy cyl itd.) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 20:44, 03 Sie 2007 |
|
|
Blohm und Voss |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 02 Maj 2007 |
Posty: 117 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Poznania |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja dzis byłem kupic nowy tłok z pierścionkami, nie wiedziałęm czy był po szlifie, więc poszedłem z cylindrem - elegancko sprzedawca dopasował (nominalny był).
Pamiętaj, ze najlepiej 3-pierścieniowy wybrac . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 23:20, 03 Sie 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dlaczego mu źle radzisz to zależy po jakim terenie jeździ do tego sobie tłok wybierasz. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 0:44, 04 Sie 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie kumam. O co kaman Karol? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:24, 04 Sie 2007 |
|
|
Seweryn59 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Maj 2006 |
Posty: 336 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: okolice Częstochowy |
|
|
|
|
|
|
|
|
temat do zamknięcia wiem już co i jak. Dzięki wszystkim |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:58, 04 Sie 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Buniek92 jeździsz po dziurach tłok na 3 pierscienie bo lepsza kompresja i praca na niższych obrotach. Tłok na 2 pierscienie wyższe obroty wyższa moc na wyższych obrotach. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:36, 04 Sie 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Aaaha... :P Dzięki, ja mam dużo dziur, więc jak będę wymieniał tłok to na 3-pierścieniowy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:29, 04 Sie 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No ok jak jeździsz w terenie to jak najbardziej na 3 Bedzie lepiej pod górke podjeżdżał. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:32, 04 Sie 2007 |
|
|
Blohm und Voss |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 02 Maj 2007 |
Posty: 117 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Poznania |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pardon, nie wiedziałem .
Ale to znaczy że co - tłok 2-pierścieniowy lepiej nadaje się na trasę? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|