Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady » Tłok Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Tłok
PostWysłany: Wto 20:10, 31 Lip 2007
Seweryn59
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: okolice Częstochowy


Witam chciałbym wymienić tłok ale sprzedawca podał mi parer tłoków i nie wiedziałem jaki mam w jawce jak to wyczaić jaki mam kupić????


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:12, 31 Lip 2007
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Idź najlepiej z tłokiem do sprzedawcy. Wink Albo po prostu zmierz i mu powiedz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:18, 31 Lip 2007
Hitler789
Złota Ranga
Złota Ranga

 
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5


a masz szlif czy nomninalny cylinder ??
Bo nominiał ma 38mm a szlify są o 0,25mm większe czyli 1 szlif jest 38,25 itp


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:31, 31 Lip 2007
Seweryn59
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: okolice Częstochowy


powiem tak moto stał 10 lat w stodole i jeździł nim wujek ja tą jawke odrestaurowałem i ja nią jeżdrze teraz i cylka nie zmienialem ani tłoku więc nie wiem jaki jest czy nominał czy po szlifach a to pisze gdzieś???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:43, 31 Lip 2007
Lisciu6
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Połchowo


Najlepiej zmierz średnicą tłoka a jak nie to zdrap nagar i zobacz na tłoku powinien być numer szlifu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 0:49, 01 Sie 2007
orient
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa


osobiscie radze cos innego - wymontuj cylinder i z nim udaj sie do sklepu, to sprzedawca ci dopasuje odpowiedni tlok. przy okazji bedziesz wiedzial, czy cylinder nie nadaje sie do szlifu, bo moze byc troche "gruszkowaty" - minimalnie bardziej wyrobiny na srodku - tam, gdzie chcodza pierscienie. wtedy nawet jak zlapiesz wymiar przy brzegu, to bedzie troche przeklamane, bo kompresja bedzie gorsza przez ten wyrobiony srodek. ja tak mialem wiec kupilem nowy zestaw - cylinder i tlok 60 z agmotu, prod. almot. polecam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:39, 02 Sie 2007
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


a ja jeszcze co innego
idz do tokaża albo jak uczysz sie w technikum jakimś(gdzie ucza o silnikach itd.)
to napewno mają miernik(zapomniałem jak sie nazywa,wkładasz do środka i do dziesiątych milimetra mierzy) i zmierz albo niech tokaż to zrobi(pozatym wakacje są)

powiem jedno w jawce nie opłaca sie szlif(chyba że orginał jest i stawiasz na super jakosc,ale i tak tłok polski wpakujesz)
szlif to do samochodu robić należy albo w motorach typu jawa 350(gdzie nie opłaca sie nowy cyl itd.)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:44, 03 Sie 2007
Blohm und Voss
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 02 Maj 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Poznania


Ja dzis byłem kupic nowy tłok z pierścionkami, nie wiedziałęm czy był po szlifie, więc poszedłem z cylindrem - elegancko sprzedawca dopasował (nominalny był).

Pamiętaj, ze najlepiej 3-pierścieniowy wybrac Smile .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:20, 03 Sie 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Dlaczego mu źle radzisz to zależy po jakim terenie jeździ do tego sobie tłok wybierasz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:44, 04 Sie 2007
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Nie kumam. O co kaman Karol? Hrm


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:24, 04 Sie 2007
Seweryn59
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: okolice Częstochowy


temat do zamknięcia wiem już co i jak. Dzięki wszystkim


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:58, 04 Sie 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Buniek92 jeździsz po dziurach tłok na 3 pierscienie bo lepsza kompresja i praca na niższych obrotach. Tłok na 2 pierscienie wyższe obroty wyższa moc na wyższych obrotach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:36, 04 Sie 2007
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Aaaha... :P Dzięki, ja mam dużo dziur, więc jak będę wymieniał tłok to na 3-pierścieniowy. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:29, 04 Sie 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


No ok jak jeździsz w terenie to jak najbardziej na 3 Smile Bedzie lepiej pod górke podjeżdżał.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:32, 04 Sie 2007
Blohm und Voss
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 02 Maj 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Poznania


Pardon, nie wiedziałem Smile .

Ale to znaczy że co - tłok 2-pierścieniowy lepiej nadaje się na trasę?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tłok
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin