| Tłok | |
Wysłany: Pon 17:18, 16 Mar 2009 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Potrzebuje informacji na temat mojego nowego tłoka. Interesuje mnie jego pochodzenie. Denko tłoka wygląda tak:
Mam również pytanie na temat modyfikacji tłoka. Co mam ściąć, o ile i z której strony bo nigdy czegoś takiego nie robiłem i czy jest to opłacalne. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:30, 16 Mar 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mam używany z podobnym oznaczeniem, też podkreślone WW. Wydaje mi się, ze czeski. Kamas powinien wiedzieć, ma chyba nowego czecha. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:12, 16 Mar 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeżeli zamierzasz zrobić przeróbkę tłoka to tą nóżkę od strony gaźnika piłujesz o 1mm nie więcej i wygładzasz krawędzi tak jak na tym zdjęciu:
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:19, 16 Mar 2009 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja bym do tego jeszcze opiłował denko tłoka o 1 mm od strony płuków oraz wydechu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:23, 16 Mar 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zależy na jakich wysokościach Piorko teraz ma okna. ;p Tłoczek będzie przecież pracował z 50/4. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:40, 16 Mar 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może też się pokusić o zrobienie otworów w tłoku tak jak na tych schematach:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:52, 16 Mar 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wiesz w ogóle po co są te otwory? Nie... Można je zastosować tylko w przypadku dwóch dodatkowym kanałów płuczących zasilanych z tłoka. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:42, 16 Mar 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ciężko mi jest powiedzieć czy to jest czeski bo na moich dwóch Czechach na 2p piszę B i strzałeczka (nominał) i 1B strzałeczka (1-szlif),możliwe że to są zamienniki wyrobu Czeskiego a w fabryce wkładali z oznaczenie WW no cóż może ktoś jeszcze się odezwie w tej sprawie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:25, 16 Mar 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Trochę głupio, że polecę inne miejsce, ale zapytaj na [link widoczny dla zalogowanych] . Jest tam kilka osób, które pewnie coś na ten temat wiedzą. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:30, 18 Mar 2009 |
|
|
omenn |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 03 Mar 2007 |
Posty: 32 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wieluń |
|
|
|
|
|
|
|
|
Takie oznaczenia powinienn mieć oryginalny czeski tłok:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ten właśnie tłok kupił odemnie Kamas |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:04, 22 Mar 2009 |
|
|
razor_8825 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 15 Mar 2009 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam!
Sory, że odkopuje temat ale mam pytanie, mój tłok ma oznaczenie 2b i chciałbym się spytać ile on ma pierścieni? Ten tłok ma przejechane 6 tyś i ściągnąłem głowicę i patrzyłem na ma troche luzy góra - dół, czyli dać go do szlifu? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:11, 22 Mar 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A mógłbyś jaśniej ? Bo troszkę namieszałeś ...Chcesz dać tłok do szlifu ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:14, 22 Mar 2009 |
|
|
razor_8825 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 15 Mar 2009 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Głównie chodzi o pierścienie czy ten tłok z oznaczeniem 2b ma 2 czy 3 pierścienie? A luzu n tłoku nie powinno być ani takiego najmniejszego? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:44, 22 Mar 2009 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Po ściągnięciu głowicy to sobie można...Ściągnij cylinder będziesz wiedział ile ma pierścieni i jakie luzy ma wał(ewentualnie sworzeń i tulejka kończą swój żywot) Luz na wale może być niewielki na boki i prawie wcale góra-dół. Później przy zakładaniu cylindra pierścienie ustawiasz na zamkach(takie mosiężne bolce) naciskasz i nasuwasz tłok w cylinder, zakładasz następny. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:05, 22 Mar 2009 |
|
|
tom cio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Lut 2008 |
Posty: 389 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radzyń Chełmiński Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A to oznaczenie to jest który szlif ma cylinder. Tu mamy jeśli się nie mylę 2 szlif. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|