| Tłok 1p | |
Wysłany: Pon 22:33, 01 Kwi 2013 |
|
|
ryba_98 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 25 Sty 2013 |
Posty: 44 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Bilczyce Południowe Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam
Czy są na allegro tłoki jednopierścieniowe 40mm?
Bo ja szukałem i nieznalazłem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ryba_98 dnia Pon 22:33, 01 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 15:57, 02 Kwi 2013 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak nie zlazłeś to nie ma. Czasem się trafiały, ale raczej na tą chwilę rzadki towar. Jedynie sprowadzać z czech. Jeśli chcesz ten tłok dla wzrostu osiągów to odpuść, sprawdzają się one w mocno porobionych silnikach. Do seryjnego nie ma co zakładać. Już lepszą opcją jest spawak, cylinder po portingu i innymi fazami rozrządu, i podłubać gaźnik. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:26, 02 Kwi 2013 |
|
|
ryba_98 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 25 Sty 2013 |
Posty: 44 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Bilczyce Południowe Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ma sens bo ma mniejsze tarcie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:56, 02 Kwi 2013 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale na seryjnym silniku tego nie odczujesz. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:41, 02 Kwi 2013 |
|
|
ryba_98 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 25 Sty 2013 |
Posty: 44 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Bilczyce Południowe Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A kto powiedział że ja mam seryjny silnik ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 21:05, 02 Kwi 2013 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Twoja sprawa co masz w jawce/romecie i Ja w to nie wnikam. Z doświadczenia wiem że tuning ogranicza się do stożka i wywalenia bebechów z tłumika. Tak jak napisałem wyżej pierwsze spawak, cylinder, gaźnik, można założyć membranę i inne pierdoły. Wtedy według mnie jest sens zakładania takiego tłoka.
Co do samego tłoka to 1 pierścień ma mniejszego tarcia to masz rację, ale ciągnie to też za sobą że na 1 pierścieniu są większe przedmuchy, i zazwyczaj takie silniki są wysokoobrotowe. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez v max96 dnia Wto 21:06, 02 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 20:43, 05 Kwi 2013 |
|
|
ryba_98 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 25 Sty 2013 |
Posty: 44 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Bilczyce Południowe Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak masz pasowanie dobre to nawet bez pierścieni nie masz dużych przedmuchów. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|