Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady » tłok 2 pierścieniowy Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
tłok 2 pierścieniowy
PostWysłany: Nie 14:43, 13 Lip 2008
dawinet
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Biała Podlaska= Cieleśnica
Płeć: Mężczyzna


witam gdzie mogę dostać tłok 2 pierścieniowy do cylindra 60ccm??

czy mozę lepiej zalożyc tłok 3 pierścieniowy?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:32, 13 Lip 2008
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Ja będę zakładał trzypierścieniowy-odchudzony,z innymi troszkę otwarciami okien.
Moim zdaniem dwupierścieniowy tłok najlepszy by był z pierścieniami z powłoką chromową do tego odchudzanie,zasilanie z membrany czyli usunięcie płaszcza tłoka pozostawiając tylko prowadnicę i mamy ideolo układ tłokowy no ale się rozmarzyłem Smile to jeśli chodzi o przeróbki a jeśli chcesz mieć zwykły (nie rasowany) to polecam 3p taki jak (chyba) w fabryce dawali,na tym tłoku będziesz mógł podjeżdżać pod górkę ze średnią prędkością bez redukcji biegu.

Ps. Polecam poszukać tematów NT. tłoków bo było troszkę ich na forum.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 16:39, 13 Lip 2008
dawinet
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Biała Podlaska= Cieleśnica
Płeć: Mężczyzna


No tak ale jak bym założył 2pierscieniowy i bym go odchudził to by była moc w miarę ok?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 16:48, 13 Lip 2008
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Lepiej by reagował na gaz (lepsze przyspieszenie ;] ).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:41, 24 Lip 2008
dawinet
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Biała Podlaska= Cieleśnica
Płeć: Mężczyzna


to jak mam go przerobić żeby był lepszy niż 3p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:59, 24 Lip 2008
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


wczoraj tez zaopatrzyłem sie w taki zestaw
dostałem tłok na 2 pierścienie
na cylku i na tłoku mam wybite CX

raz dają na 3 a raz na 2, zależy jak trafisz Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:04, 24 Lip 2008
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Powiem tak: Odchudź tego 2p,skróć 1mm płaszcz tłoka od strony ssącego i będziesz miał na pewno lepszy od seryjnego nie "tjuningowanego" 3p.End
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:07, 24 Lip 2008
Szymon
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna


rutkowski napisał:
wczoraj tez zaopatrzyłem sie w taki zestaw
dostałem tłok na 2 pierścienie
na cylku i na tłoku mam wybite CX

raz dają na 3 a raz na 2, zależy jak trafisz Smile


Miałem zestaw "CX". Wymieniałem tłok na Almota 3p, bo ten 2p puchł wręcz niemiłosiernie...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:09, 24 Lip 2008
Szymon93
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Żory
Płeć: Mężczyzna


A właśnie powiedzcie mi czy te CX to są dobre tłoki czy nie? Bo jak robiłem remont to kupiłem polską 60 a ten stary to właśnie CX i nawet dobre osiągi były bo na zablokowanym licznik zamykał (60km/h Smile ) sorry za OT


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:12, 24 Lip 2008
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


a nie puchł ci tłok??
bo teraz nie wiem czy montować ten co mam czy na almocie kupic Confused


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:16, 25 Lip 2008
Szymon93
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Żory
Płeć: Mężczyzna


Mi nie puchł i sprawował się znakomicie a teraz mam 60ccm i nie wiem po cholere go kupowałem Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:25, 25 Lip 2008
dawinet
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Biała Podlaska= Cieleśnica
Płeć: Mężczyzna


A co zle ci na 60ccm(55) jak dobrze dotrzesz to moc jest duzo wieksza,


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: tłok 2 pierścieniowy
PostWysłany: Pią 22:11, 25 Lip 2008
krawiec_
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


dawinet napisał:
witam gdzie mogę dostać tłok 2 pierścieniowy do cylindra 60ccm??

czy mozę lepiej zalożyc tłok 3 pierścieniowy?

Jak już koniecznie chcesz mieś 2p a masz tłok 3p to nie zakładaj ostatniego pierścienia i spokój Mr. Green Ja tak jeżdżę. Ale wogóle nie zauważyłem różnicy między 2p i 3p w 55cc.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 8:01, 26 Lip 2008
Szymon93
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Żory
Płeć: Mężczyzna


dawinet napisał:
A co zle ci na 60ccm(55) jak dobrze dotrzesz to moc jest duzo wieksza,


Nie jest źle ale ciekawe jak długo jeszcze pojeżdżę Hrm podobno przy nich szybko korbowody padają a nie zmieniałem na żaden wzmacniany Hrm


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 8:24, 26 Lip 2008
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Myślisz że przez te małe kanałki w 55cm3 korbowód padnie? mylisz się.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
tłok 2 pierścieniowy
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin