| tłok 2 pierścieniowy | |
Wysłany: Nie 14:43, 13 Lip 2008 |
|
|
dawinet |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 01 Sie 2007 |
Posty: 89 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Biała Podlaska= Cieleśnica Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
witam gdzie mogę dostać tłok 2 pierścieniowy do cylindra 60ccm??
czy mozę lepiej zalożyc tłok 3 pierścieniowy? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 15:32, 13 Lip 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja będę zakładał trzypierścieniowy-odchudzony,z innymi troszkę otwarciami okien.
Moim zdaniem dwupierścieniowy tłok najlepszy by był z pierścieniami z powłoką chromową do tego odchudzanie,zasilanie z membrany czyli usunięcie płaszcza tłoka pozostawiając tylko prowadnicę i mamy ideolo układ tłokowy no ale się rozmarzyłem to jeśli chodzi o przeróbki a jeśli chcesz mieć zwykły (nie rasowany) to polecam 3p taki jak (chyba) w fabryce dawali,na tym tłoku będziesz mógł podjeżdżać pod górkę ze średnią prędkością bez redukcji biegu.
Ps. Polecam poszukać tematów NT. tłoków bo było troszkę ich na forum. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 16:39, 13 Lip 2008 |
|
|
dawinet |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 01 Sie 2007 |
Posty: 89 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Biała Podlaska= Cieleśnica Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No tak ale jak bym założył 2pierscieniowy i bym go odchudził to by była moc w miarę ok? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 16:48, 13 Lip 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Lepiej by reagował na gaz (lepsze przyspieszenie ;] ). |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:41, 24 Lip 2008 |
|
|
dawinet |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 01 Sie 2007 |
Posty: 89 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Biała Podlaska= Cieleśnica Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
to jak mam go przerobić żeby był lepszy niż 3p |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:59, 24 Lip 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
wczoraj tez zaopatrzyłem sie w taki zestaw
dostałem tłok na 2 pierścienie
na cylku i na tłoku mam wybite CX
raz dają na 3 a raz na 2, zależy jak trafisz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:04, 24 Lip 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Powiem tak: Odchudź tego 2p,skróć 1mm płaszcz tłoka od strony ssącego i będziesz miał na pewno lepszy od seryjnego nie "tjuningowanego" 3p.End
Pozdro |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:07, 24 Lip 2008 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
rutkowski napisał: | wczoraj tez zaopatrzyłem sie w taki zestaw
dostałem tłok na 2 pierścienie
na cylku i na tłoku mam wybite CX
raz dają na 3 a raz na 2, zależy jak trafisz |
Miałem zestaw "CX". Wymieniałem tłok na Almota 3p, bo ten 2p puchł wręcz niemiłosiernie... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:09, 24 Lip 2008 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A właśnie powiedzcie mi czy te CX to są dobre tłoki czy nie? Bo jak robiłem remont to kupiłem polską 60 a ten stary to właśnie CX i nawet dobre osiągi były bo na zablokowanym licznik zamykał (60km/h ) sorry za OT |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:12, 24 Lip 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a nie puchł ci tłok??
bo teraz nie wiem czy montować ten co mam czy na almocie kupic |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:16, 25 Lip 2008 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mi nie puchł i sprawował się znakomicie a teraz mam 60ccm i nie wiem po cholere go kupowałem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:25, 25 Lip 2008 |
|
|
dawinet |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 01 Sie 2007 |
Posty: 89 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Biała Podlaska= Cieleśnica Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A co zle ci na 60ccm(55) jak dobrze dotrzesz to moc jest duzo wieksza, |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| Re: tłok 2 pierścieniowy | |
Wysłany: Pią 22:11, 25 Lip 2008 |
|
|
krawiec_ |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Wrz 2007 |
Posty: 569 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
dawinet napisał: | witam gdzie mogę dostać tłok 2 pierścieniowy do cylindra 60ccm??
czy mozę lepiej zalożyc tłok 3 pierścieniowy? |
Jak już koniecznie chcesz mieś 2p a masz tłok 3p to nie zakładaj ostatniego pierścienia i spokój Ja tak jeżdżę. Ale wogóle nie zauważyłem różnicy między 2p i 3p w 55cc. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 8:01, 26 Lip 2008 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
dawinet napisał: | A co zle ci na 60ccm(55) jak dobrze dotrzesz to moc jest duzo wieksza, |
Nie jest źle ale ciekawe jak długo jeszcze pojeżdżę podobno przy nich szybko korbowody padają a nie zmieniałem na żaden wzmacniany |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 8:24, 26 Lip 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Myślisz że przez te małe kanałki w 55cm3 korbowód padnie? mylisz się. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|