| tłok-jakość | |
Wysłany: Pią 22:33, 15 Paź 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam. Kumpel kupił dzisiaj tłok (oczywiście do Jawy 50 ) ze stopu AK 12 i czy ten tłok jest dobrej jakości nie bedzie puchnął czy są tłoki do Jawy lepszej jakości np AK 20 itp. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 8:02, 16 Paź 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja kupiłem AK 12 w motocyklowym za 12 zł i dosyć dobrze chodzi prze de wszystkim nie pchnie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:55, 16 Paź 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a są lepszej jakości np AK 18 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:22, 16 Paź 2010 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie, bo fabrycznie był AK12. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 9:38, 17 Paź 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a mam pytanie nie będę nowego tematu zakładał. mam tłok uszczerbiony czy wycięty na rogach i tak raczej równo i czy to jest jakiś tuning |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:53, 17 Paź 2010 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chodzi ci o takie cudo: [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:26, 18 Paź 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie to jest na nóżce tłoka od strony kanału sącego jutro dam foto a mam cyl C czeski a tam jest tłok B czy to coś robi cylowi
FOTO
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:17, 18 Paź 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na tuning mi to nie wygląda moim zdaniem tłok ci się ukruszył |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:26, 19 Paź 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Co ty zrobiłeś z tym tłokiem ?? B to są oznaczenia fabryczne... Pasowanie tulei i takie tam... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:38, 19 Paź 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
nic ja ten silnik taki dostałem a ja mam tam tłok B a cyl jest C czy to nic nie robi cylowi |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:14, 19 Paź 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ten tłok to weź wymień... A chodzi ci ona ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:50, 20 Paź 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja ten silnik dostałem co wiem to ta jawa chodziła tylko gościu się wywalił na niej i karter pękł ale da sie zapawać. jeszcze jedno pytanie bo tam jest próg w cylu i przez co się on robi przy docieraniu co robić żeby się nie robił próg dużo taki próg osłabia moto |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:04, 20 Paź 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Masz zużyty cylinder , trzeba oddać do szlifu.Czy osłabia?Zależy jak duży ,ale na pewno osłabia. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 9:12, 21 Paź 2010 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Już osłabia... Po prostu pokazuje jak zużyta jest gładź cylindra. Zobacz jak wygląda tłok - masz denko, a parę mm niżej dopiero pierwsze pierścień. Ten próg powstaje przez to, że tam nie dochodzą pierścienie, tylko sama powierzchnia tłoka. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|