 | Tłoki - wielkie różnice. |  |
Wysłany: Sob 16:22, 24 Maj 2008 |
|
|
Pavloor |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 01 Paź 2007 |
Posty: 242 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Siemano. Przedwczoraj zająłem sie moim tłokiem - chcialem go odchudzic. Noi spiłowalem od srodka kupe materialu, potem ladnie wypolerowalem i jest cacy. Ale... Otóż to mnie bardzo zdziwilo. Czesto slyszycie ze Jawka X leci swoje 55km/h a inna Jawka Y leci 70km/h(omijamy blokady) i tu mam (chyba) na to odpowiedz. Wiecie juz, która czesc tłoka otwiera okna płuczące - ta krawędź pod dziurka na sworzeń. W domu mam akurat 5 róznych firm tłoków. Wszystkie sa chyba nominał. Wiemy takze ze dziurka na sworzen musi byc idalnie spasowana do naszej jawki. Ja zauwazylem ze we wszystkich moich tlokach sa inne dlugosci tego kawalka od krawedzi(otwierajacej okno płuczące) do dziurki na sworzeń. Zdziwilem sie, i postanowilem zmierzyc róznice. Suwmiarka zmierzylem ze roznice te wynosza 0.4m do 1.5m! Przy silnikach dwusuwowych to bardzo duza zmiana. Inaczej takze wyglada plaszcz tloka(górna czesc). Miedzy rowkami na pierscienie sa takie oddzielenia i tym tez sie wszystkie roznia. W jednym z tłoków to oddzielenie bylo az 2X tak DWA RAZY dluzsze od innego z moich tłoków. Takie róznice moga miec w 100% wplyw na predkosc i moc naszych pojazdow. Skonfrontujcie to ze swoimi tlokami. Pozdrawiam
PS: Postaram sie dodac zdjecia pozniej.
link zdjęć:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Sorry za jakość, ale zrobione telefonem przed chwilką. 1. od lewej to tłok czeski. Jest najlzejszy, ma najmniejsza dlugosc omawianej czesci. (na zatartej i zajezdzonej jawce lecialem 55km/h/blokowana), 2. to rzemieślnik uzywany dostalem go razem z cylkiem, ma wiekszy element. 3. To nowy tłok wzięty do przeróbek pod membrane, ma najwiekszy element. Wszystkie maja podobne denka. Miłego ogladania, a i jakby ktos mogl to niech wstawi jakies miniaturki zeby to jakos wygladalo;/. Pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 2 razy
Ostatnio zmieniony przez Pavloor dnia Śro 21:20, 04 Cze 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Sob 18:54, 24 Maj 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Bardzo dobrze że to zauważyłeś,mój tłok wg twoich wskazań ma małą różnicę bo 70km/h przecinam,dzisiaj nie wiem jak to możliwe ale na skróconym króćcu Jawka przebiła v-max z 74km/h do 76km/h a ja myślałem że będę miał tylko lepsze przyspieszenie... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:01, 30 Maj 2008 |
|
|
Pavloor |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 01 Paź 2007 |
Posty: 242 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
U mnie prędkość, przyspieszenie, i reakcja na gaz sie niezle różniła. Wreszcie dobralem sie co bylo nie tak. W wakacje dostane ze 30 tłoków - wszystkie uzywane, to sobie popatrze i potuninguje;). Pozdro |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:27, 30 Maj 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
dobre spostrzeżenie masz +
proponuje dac ten topic na przyklejony |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:11, 30 Maj 2008 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Czekamy na dobre zdjęcia. No i na posiadacza STUPROCENTOWEGO czeskiego tłoka, abyśmy mogli określić, jakie wymiary są prawidłowe w seryjnym silniku. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:15, 30 Maj 2008 |
|
|
KUBA1 |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 08 Cze 2007 |
Posty: 379 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja mam orginalny silnik ale na razie nie zamierza sie na rozbiorke silnika chyba ze w wakacje |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 9:02, 31 Maj 2008 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jak ja patrzylem u siebue to czeski tłok jest wyzszy ok 1mm i jest bardziej wypukły |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 9:33, 31 Maj 2008 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Bardzo ciekawy temat. Masz plusa za jego spostrzeżenie i podjęcie. Z ciekawości sam pomierzę i porównam czeski dwupierścieniowy tłok do rzemieślniczego. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 10:46, 31 Maj 2008 |
|
|
Pavloor |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 01 Paź 2007 |
Posty: 242 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Zdjęcia zrobie jeszcze dzis wam pokaze. Kamień spadł mi z serca bo myslałem ze nie bedziecie wiedziec o co chodzi bo mam 2 z polaka. Pozdro |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:36, 02 Cze 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nie chce narzucać ale kiedy pokażesz zdjęcia?  |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karol53 dnia Pon 22:37, 02 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:01, 03 Cze 2008 |
|
|
Pavloor |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 01 Paź 2007 |
Posty: 242 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Wiem, wiem chłopaki sorry wielkie ze narazie nie dodalem zdjec ale to z powodu ze musze poprawic ocenki w szkole;/ Bedą dzis albo najpozniej jutro. Jeszcze raz sry. Pozdro |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:41, 03 Cze 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Spoko poczekamy,właśnie mam tłok przed sobą chyba oryginał bo się nie błyszczy tak jak podróby,ma gdzie nie gdzie uszkodzenia ale da się pomierzyć tylko muszę załatwić suwmiarkę. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | Re: Tłoki - wielkie różnice. |  |
Wysłany: Wto 16:52, 03 Cze 2008 |
|
|
Garry1 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 12 Wrz 2007 |
Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Konin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Pavloor napisał: | - ta krawędź pod dziurka na sworzeń. |
łeb Cię boli czy odwrotnie na tłok patrzysz? denko otwiera okna płuczące! ta część ponad pierścieniami |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:43, 03 Cze 2008 |
|
|
Mazur17 |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 330 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Mchawa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
no to tak w oryginalnym odległosc ta wynosi 4mm, a ja w polskim 40mm miałem 5mm wiec róznica jest  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:26, 04 Cze 2008 |
|
|
Pavloor |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 01 Paź 2007 |
Posty: 242 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Zdjecia wstawione, mam tylko prosbe zeby to jakos ktos ladniej wrzucil. Jak cos to wysle na email komus. Pozdrawiam i z góry THX. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|