| Toczenie tłoka na 3-ci pierścień | |
Wysłany: Śro 21:15, 03 Lut 2010 |
|
|
Radziov |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 28 Sty 2010 |
Posty: 45 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam.Mam do was takie małe pytanko odnośnie toczeniu tłoka na 3 pierścień. Oddałem owy tłok dobremu sąsiadowi żeby u niego w robocie wytoczyli mi na nim 3 rowek na pierścień. Wszystko pięknie, ładnie wytłumaczyłem mu o co chodzi, kazałem zrobić tak żeby ten 3 rowek był o takich samych wymiarach jak 2 pozostałe i w takiej samej odległości od siebie. Dzisiaj się z nim spotykam jak wracał z roboty i tak zaczęliśmy gadać właśnie o tym tłoku i mówi do mnie, że rozmawiał ze znajomym który się niby na tym zna (ale sąsiadowi się nie wydaje) i mówił ze 3 pierścień musi być bliżej ostatniego i musi być węższy żeby zbytnio nie osłabić tłoka przy sworzniu.
I tu takie pytanie do was czy robiliście takie coś u siebie?
A jeśli nie to czy to prawda co ten koleś mówił.
Potrzebuje możliwie szybkiej odpowiedzi bo jutro mam iść do niego i ostatecznie podać mu te wymiary. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 21:24, 03 Lut 2010 |
|
|
mustang123 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 30 Sty 2010 |
Posty: 29 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Popatrz na allegro tam są fotki i zobaczysz sobie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:25, 03 Lut 2010 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A nie prosciej kupic nowy tłok na 3 pierscienie ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:29, 03 Lut 2010 |
|
|
Radziov |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 28 Sty 2010 |
Posty: 45 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Właśnie nie chce kupować nowych bo stare są lepsze z lepszych stopów. Wiem że nowe kosztują ok. 10 zł ale one są polskie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:40, 03 Lut 2010 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Aaaa tam gadasz głupoty Jak dobrze dotrzesz to 90 % tłoków sie nada. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:47, 03 Lut 2010 |
|
|
Radziov |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 28 Sty 2010 |
Posty: 45 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No wiesz ludzie mają mają różne przekonania. Ja na przykład wole stare a zagraniczne niż nowe a polskie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:49, 03 Lut 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Boże...Nie cuduj tylko kup nowy jakiejś dobrej firmy i po problemie . Idz do jakiegoś dobrego sklepu i kup |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:13, 03 Lut 2010 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zostaw ten tłok w spokoju i już, nie kombinuj z zadnymi nowymi trzy-pierścieniowymi ani nie tocz nowych rowków... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:23, 03 Lut 2010 |
|
|
Kris_Kros |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 07 Mar 2007 |
Posty: 160 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Północna Wielkopolska Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
możesz się przejść do sklepu i sobie pomierzyć na miejscu i zobaczysz, czy ten trzeci rowek jest niżej i czy jest inny niż pozostałe;
ja kupiłem tłok z Almotu i spokojnie docieram i zamierzam jeździć na nim długo, długo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:54, 03 Lut 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Daj sobie spokój nie ma różnicy między dwu, a trzy pierścieniowym |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 13:51, 04 Lut 2010 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Różnica jest ale jest tak mała że prawie niezauważalna . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:04, 04 Lut 2010 |
|
|
emilus143 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Maj 2009 |
Posty: 226 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
He he, ciekawe jak też wstawisz zamek. Moim zdaniem temat nadaje sie do kosza z wielkim poczciwym usmiechem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:38, 04 Lut 2010 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
kawałek gwoździa wbije |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:49, 04 Lut 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
To nie ma sęsu daj jak już do dorobienia 3p i nic więcej bo później same problemy mogą być |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 0:57, 05 Lut 2010 |
|
|
emilus143 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Maj 2009 |
Posty: 226 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Skoro już tak Ci bardzo zależy na czeskiej produkcji, jakości i mocy to kup sobie tłok jedno pierscieniowy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|