Wysłany: Nie 13:44, 21 Lis 2010 |
|
|
666komandos666 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 03 Cze 2010 |
Posty: 145 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A jak go wyczyścić, jeżeli nie da się go rozebrać i ma przyspawane kolanko? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Nie 14:08, 21 Lis 2010 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
jakiegoś cilit banka napstrykać do wnętrza nawinąć szmatę na drut i przeciągnąć przez kolanko. wyciągnąć dławik umyć go też cilitem i szmatką rurę od tyłu wyczyścić i wszystko wypłukać w czystej wodzie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:43, 21 Lis 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Cilit, że tak brzydko powiem motyl daje, ja nagar zdzierałem kamieniem szlifierskim... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:26, 21 Lis 2010 |
|
|
666komandos666 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 03 Cze 2010 |
Posty: 145 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Obawiam się, ze druga część tłumika też jest sztywna. Może wlać jakiś środek czyszczący, przytkać z dwóch stron i potrzepać trochę wydechem? Da się tak? A jak tak, to jakim środkiem chemicznym? :P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:43, 21 Lis 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nic nie ruszy nagaru po mojemu i tyle to jest węgiel i nic innego więc szukaj czegoś co węgiel żre. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:42, 21 Lis 2010 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
chyba coś do szyb kominkowych |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:45, 21 Lis 2010 |
|
|
666komandos666 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 03 Cze 2010 |
Posty: 145 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
cross napisał: | Nic nie ruszy nagaru po mojemu i tyle to jest węgiel i nic innego więc szukaj czegoś co węgiel żre. |
Taa, tylko żeby przy okazji mi nie wyżarło elementów wydechu.
Nie miał ktoś może podobnego przypadku?  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:38, 21 Lis 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Więc kamień szlifierski i rozbierz to  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 9:03, 22 Lis 2010 |
|
|
666komandos666 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 03 Cze 2010 |
Posty: 145 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
cross napisał: | Więc kamień szlifierski i rozbierz to  |
Pisałem, ze się nie da go rozebrać. Nie wiem po cholerę poprzedni właściciel go spawał... Gdybym przynajmniej te faje umiał ściągnąć, ale to wszystko jest nie do ruszenia... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:58, 22 Lis 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |

|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Idzie rozebrać tylko musisz mieć nowe kolanko lub pospawać stare . Ja bym to uciął na łączeniu potem dobry kamień szlifierski i pilniki duże i szlifujesz resztki kolanka .Testowane na wydechu kumpla, do obciętego kolanka trzeba zrobić przedłużkę z rurki o cienkiej ściance potem trzeba pospawać .Ja bym kupił od razu nowe kolanko , jak masz powgniatane i skorodowane .Około 3 h roboty. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:43, 22 Lis 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Kup nowy tłumik i poz sprawie ja tłumiki wydaje za darmo... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:17, 22 Lis 2010 |
|
|
666komandos666 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 03 Cze 2010 |
Posty: 145 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Kupno odpada. Te używane wyglądają tragicznie, a nowe produkują jakieś dziwne...
Właściwie jakbym znalazł jakąś elastyczną szczotkę drucianą, to kolanko mógłbym bez problemu wyczyścić. Nie wiem zbytnio jak z drugiej strony zdjąć tę faję. Ona nie jest przyspawana i nie ma na niej wgięć. Podważać to czymś, ciągnąć czy co? Chyba jak ją ściągnę, to będę miał dostęp do środka tłumika? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:40, 22 Lis 2010 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |

|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Może to pomoże. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 0:20, 23 Lis 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
No to przetnij i zaspawaj najlepiej tigiem drutem nierdzewnym Garry chętnie chyba ci to zrobi więc napisz do niego  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 20:27, 23 Lis 2010 |
|
|
666komandos666 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 03 Cze 2010 |
Posty: 145 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Z wydechem dam sobie jakoś radę, teraz mam większy problem z felgą. Z tylnej ściągnąłem całkowicie farbę i podkład i jest tam dość sporo rdzy ( ok 1/4 felgi ). Potraktowałem to resztką WD40 ( parę zabiegów, tyle lałem, aby trochę tę rdzę umoczyć ) i skrobałem gruboziarnistym papierem ściernym wodnym. Zeszło tylko troszkę rdzy - reszta trzyma się i niczym nie umiem tego ściągnąć. Co najlepsze - po zdarciu farby ze szprych okazało się, ze na każdej jest rdza i papier ścierny też nie daje rady. Jest dość sporo takich "spulchnień". Nie wiem co z tym zrobić. Jak to szybko i efektywnie zedrzeć? Oczywiście do 15 zł, bo póki co to moje fundusze. :P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 3
Idź do strony Poprzedni 1, 2, 3 Następny
|
|
|
|