 | wymiania pierścieni po dotarciu ? |  |
Wysłany: Sob 23:28, 01 Sty 2011 |
|
|
mięta |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 31 Gru 2010 |
Posty: 49 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jaworzno... Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Cześć
Co sądzicie o zmianie pierścieni tłokowych po dotarciu? Gdzieś przeczytałem, że poprawi to kompresje ponieważ w czasie docierania właśnie pierścienie ścierają się bardzo szybko. Silnik mam na stole cylinder w 3/4 dotarty, pierścienie nowe również mam. Jest sens? Bo i tak po złożeniu dalej będę sobie docierał.
Dodam że cylinder to oryginał czeski po 1 szlifie, tłok czeski z epoki, pierścienie produkcji obecnej chyba, ale nie te takie kijowe co się łamią przy zakładaniu...
Aha tłok na 2 pierścienie.
Pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Nie 0:16, 02 Sty 2011 |
|
|
Piotrek_j |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 12 Sty 2009 |
Posty: 78 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jeśli wymienisz pierścienie po dotarciu i założysz nowe to będziesz musiał od nowa docierać motor, co mija się z celem  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 1:52, 02 Sty 2011 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Chory jesteś, zakładaj nowe jak masz ja dla swojej wygody wymieniam jak mam okazje 4 czy 6zł to nie majątek a poprawia moc więc wymień i niczym się nie przejmuj jeździj dalej. Ile km już zrobiłeś ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:06, 02 Sty 2011 |
|
|
mięta |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 31 Gru 2010 |
Posty: 49 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jaworzno... Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Zrobiłem prawie 500km.
Co do docierania to i tak muszę jeszcze docierać, więc wymienię chyba i pojeżdżę spokojnie drugie tyle. Dzięki za pomoc. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:27, 02 Sty 2011 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
pierscienie tak będą się zużywały więc po co je wymieniać dotrzeć i jeździć dalej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:09, 02 Sty 2011 |
|
|
mięta |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 31 Gru 2010 |
Posty: 49 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jaworzno... Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Wiadomo że będą się zużywały, ale mi chodzi bardziej o to że jak złoże na tych pierścionkach co na nich już docierałem to nie ułożą się już tak fajnie jak nówki, przynajmniej tak mi się wydaje. W sumie koszt wymiany pierścieni znikomy, więc raczej założę nówki. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mięta dnia Nie 13:00, 02 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:54, 02 Sty 2011 |
|
|
bartekwroc |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 07 Lip 2010 |
Posty: 62 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
no skoro już wyciągnąłeś tłok to pewnie że nowe niech się układają. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:02, 02 Sty 2011 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Problemy robicie parę km i pierścienie dotarte jak i cylek trochę po oszczędzać i jeździć na wysokich obrotach I na rok spokój ja mam i teraz 2 rok zaczyna się bez luzów, a nowy cylek oszczędzałem przez 20km jak słabną przestawałem dawać mu tak mocno i jak przestygł dalej i di dziś nic, a ten cylek w kiblu jest bo pojemności dokładnie 68cc Chiński  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:39, 07 Sty 2011 |
|
|
mięta |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 31 Gru 2010 |
Posty: 49 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jaworzno... Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
No i zmieniłem pierścienie i powiem że wymiana nawet miała sens, bo zmierzyłem i na pierścieni na którym docierałem niecałe 0,5k luz na zamku był 45 setek mm.
Wyczytałem gdzieś że pierścionki powinno się lekko sfazować pilnikiem? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 0:26, 08 Sty 2011 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Teraz nie warto, kiedyś kanciate były  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|