| Zębatka 11, 12, 13 zębówhmm*// pytanko... | |
Wysłany: Nie 11:47, 13 Maj 2007 |
|
|
jawkowiec:))) |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 24 Kwi 2007 |
Posty: 88 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ostrowy:) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam
W mojej jawie miałem 11 zębów i wydawało mi sie za wolno jeździ i założyłem 12 zębów już wymiata i jest szybciutka ale na mocy prawie nie straciła i zastanawiam sie nad kupnem zębatki o 13 zębach doradźcie Czy to się jeszcze opłaca |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:02, 13 Maj 2007 |
|
|
Ogarowiec |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 06 Maj 2007 |
Posty: 494 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Na 11z masz super przyspieszenie ale mała v max. Na 13z ma słabe przyspieszenie, ale największą v max. 12z jest pośrodku.
Ja mam 12z i i nie zmieniam bo śmiga ładnie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:07, 13 Maj 2007 |
|
|
jawkowiec:))) |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 24 Kwi 2007 |
Posty: 88 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ostrowy:) |
|
|
|
|
|
|
|
|
A ile by poszła v-max na 13 żebów?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:21, 13 Maj 2007 |
|
|
Damian24 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 12 Sty 2007 |
Posty: 55 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Tomaszów Maz Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja miałem 13 zebów i cylinder po 2 szlifie to szła 70km/h i nawet szybko sie rozpedzała ale teraz dałem silnik do tuningu to wtedy ciekawe ile będzie szła. Pozdro |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:23, 13 Maj 2007 |
|
|
Ogarowiec |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 06 Maj 2007 |
Posty: 494 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zależy czy masz obdlokowanego Ogara i czy go tuningowałeś. może jechac coś około 65-75 km/h w porywach ....ale może sie mylę, bo nigdy nie miałem jej założonej.
na 12z przy odblokowanym silniku bez tuningu mi jedzie coś około 60/h |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:23, 13 Maj 2007 |
|
|
jawkowiec:))) |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 24 Kwi 2007 |
Posty: 88 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ostrowy:) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja też mam po drugim szlifie to chyba jednak kupię tą zębatkę
Teraz na 12 zębach mi idzie 60 v-max |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 12:52, 13 Maj 2007 |
|
|
Szyszka |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 31 Paź 2006 |
Posty: 607 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 zębów = największe przyspieszenie
12 zębów = równe przyspieszenie i równa prędkość max
13 zębów = największa prędkość max
odblokuj moto i stuninguj mechanicznie to na pewno moc wzrośnie, a co do zębatek:
11z - najlepiej na tereny nierówne (górzyste) i jeśli się jest troche ciężkim lub jeździ sięw dwie osoby to sie sprawdza ta zębatka
12z - najlepiej na takiej jeździć wszystko po równo
13z - na tereny proste lub gdzieś w miasto jak się jeździ, albo jak się lubi mieć moto bardzo szybkie.
jak chcesz zaszaleć na kole to 11z wystarcza ale np masz moto przeznaczony na teren w lesie lub chcesz fajnei wchodzić na manuala to możesz zainwestować u tokarza nawet w 10z i mniej :P no a jak chcesz mieć bardzo mocny v-max to 13z i wyżej, można dać z wsk zębtki np 14z i też cieszyć się szybkością ale tak jak już powiedziałem 12z wystarcza, ja mam 11z ale będę zmieniał... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 14:41, 13 Maj 2007 |
|
|
trzeszcz6 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 10 Paź 2006 |
Posty: 97 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: warszawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
coś wam kiepsko chodzą te motorki mi na odblokowanym jedzie spokojnie 65 a wycisnąłem 68 (mierzone z samochodem) cylinder nominał 50 zębatka 12z pzdr |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 16:34, 13 Maj 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na 12 Z jak silnik jest w bardzo dobrym stanie, zrobiony na oryginalnych częściach to może pociksać 70 km/h. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:32, 13 Maj 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
dobra a wy tu gadacie o 11z,12z,13, a mnie zastanawia zębatka 10z od wski byłem w sklepie i patrzałem czy rowki są równe jak w jawce okazało się że tak tylko tą zębatkę co sprawdzałem to była 12z a 10z nie było a chciałem kupić i oto moje pytanie czy ktoś z was sprawdzał taką zębatkę w jawce? (10z) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:41, 18 Maj 2007 |
|
|
jawkowiec:))) |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 24 Kwi 2007 |
Posty: 88 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ostrowy:) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie ja nie sprawdzałem ale to raczej za wolna by była |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:01, 18 Maj 2007 |
|
|
Szyszka |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 31 Paź 2006 |
Posty: 607 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale by miała fajnego zrywa i przyśpieche, jak lubisz na koło wchodzić to bym polecił |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:20, 18 Maj 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no jawka by nie nadążała za obrotami /hehe |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 8:39, 19 Maj 2007 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
|
|
|
|
12z były montowane w polskich jawkach chyba ja miałem orginalna czeska i miałem 11 tylko ze byłem 6 włascicielem tego motorka to pewnie była wymieniana.ja tam wole 11z bo na kazdym biegu na koło idzie ale 12z tez daje radez tym ze trzeba dac wiecej gazu przy ruszaniu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 11:08, 19 Maj 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Były polskie Jawki ? Nie wiedziałem Dobra, dobra domyślam się, że chodzi o Ogara 200. Ale one miały montowane fabrycznie 11 Z tak samo jak Jawki blokowane. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|