Wysłany: Pon 19:39, 12 Paź 2009 |
|
|
Boluś |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 18 Sie 2009 |
Posty: 40 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzezie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dzisiaj oglądałem tan ślimak i wszystko ok... no może trochę zęby się wytarły na zębatce napędu prędkościomierza i wałku. Ale nie to jest przyczyną niedziałającego licznika. Otóż na tylnej zębatce (ta która napędza koło łańcuchem) nie ma tych dwóch bolców i dlatego zębatka napędu prędkościomierza nie mogła się obracać wraz z kołem moje pytanie; z czego zrobić takie bolczyki i jak je zamontować? po prostu mam je wbić w te małe otwory na tylnej zębatce? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 19:43, 12 Paź 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
JA rozwiązałem to w inny sposób. Po prostu wbiłem tą zebatke na wcisk przez kawał szmaty .Teraz tak sie tam zapiekła na tej szmacie ze nie ma szans sie obkrecic. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:52, 12 Paź 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tam masz nabić tam dwa kliny, stop wiejskim patentom |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:57, 12 Paź 2009 |
|
|
Boluś |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 18 Sie 2009 |
Posty: 40 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzezie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a jak one może wyglądają? wcześniej ich nie widziałem. Proszę o jakieś obrazki z tymi konkretnymi klinami;) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:00, 12 Paź 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
okrągły pręt długość 5 mm średnica 3 mm [albo 2 nie pamiętam dokładnie] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:04, 12 Paź 2009 |
|
|
Boluś |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 18 Sie 2009 |
Posty: 40 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzezie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Aha dzięki, jutro albo po jutrze się tym zajmę i opiszę jak się sprawuje mój licznik |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:31, 12 Paź 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
rutkowski napisał: | tam masz nabić tam dwa kliny, stop wiejskim patentom |
Chetnie bym tak zrobił tyle ze ja te kliny mam sciete i zostały one w srodku . Dlatego tak zrobiłem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 14:39, 13 Paź 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja też miałem wbite i ścięte, a jakoś wydłubałem. Weź cienkie wiertełko i nawierć pozostałości klinów.
Jeżeli nie da się ich wydłubać można też nałożyć spaw i wyszlifować tak aby zapierał się o nacięcia w ślimaku, przy spawaniu uważaj żeby zbyt mocno nie rozgrzała się tuleja zębatki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:12, 13 Paź 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No właśnie ja tego w żaden sposób rozwiercić nie mogłem nie wiem czemu...ale na razie to spełnia swoje zadanie wiec nie ruszam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:19, 14 Paź 2009 |
|
|
Boluś |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 18 Sie 2009 |
Posty: 40 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzezie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Gotowe! nabiłem dwa małe kliny (z kawałka gwoździa) w te otworki i licznik działa
Niestety nie mogłem sprawdzić jak się sprawuje licznik w czasie jazdy ;/ dziś taka pogoda że nie chciałem brudzić jawki sprawdziłem tylko wrzucając 1 bieg i podnosząc tylną część jawki. wtedy działało lecz wskazówka licznika dziwnie szybko się podnosiła i opadała czy tak ma być? Może dlatego że jawka bez obciążenia szybciej się rozpędza? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:47, 14 Paź 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak będziesz sprawdzał na podniesionym kole to będzie latała jak głupia od wibracji, podczas jazdy powinno normalnie działać |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:22, 16 Paź 2009 |
|
|
Boluś |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 18 Sie 2009 |
Posty: 40 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzezie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wszystko działa jak powinno! dziękuje wszystkim za pomoc;) można przenieść do rozwiązanych;) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|