 | Dziwny dźwięk |  |
Wysłany: Czw 18:30, 19 Mar 2009 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
50/4 założone, kto siedzi na sb ten pewnie wie. Wczoraj wszystko pięknie ładnie odpaliło za 3 strzałem, dziś na zimnym też za 3 razem. Przejechałem się 400 metrów może, pierwsze 100 jakby troche mocniejszy był, później troche słabszy(może to kwesia obrotów, nie kręciłem go tak a na starcie miał podwyższone). Po skończonej jeździe usłyszałem dziwny dźwięk, jakby ćwierkanie(piszczenie) przy pracy silnika i przy kopaniu. Ostatnio jak piszczał to przesmarowałem filc na platynkach i było git. Teraz tak zrobiłem i dalej ćwierka. Moje pytanie: co to może być?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Piorko dnia Czw 18:31, 19 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Czw 18:42, 19 Mar 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Możliwe że któraś cewka obciera o wirnik, bo cylinder raczej by tak nie piszczał  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:52, 19 Mar 2009 |
|
|
krawiec_ |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 02 Wrz 2007 |
Posty: 569 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Wiesz co? Moim zdaniem to simmeringi. Ja i kumple w 223 tak samo mamy/mieliśmy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:37, 19 Mar 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Potwierdzam zdanie Mariusza,to Simmering,od strony zapłonu przesmaruj jego wargi i i powinno być git. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 7:44, 20 Mar 2009 |
|
|
krawiec_ |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 02 Wrz 2007 |
Posty: 569 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Przesmarowanie nic nie da. Trzeba bylo otworzyc lozysko od strony simera. Bo teraz nie ma smarowania. Tak mysle  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:51, 20 Mar 2009 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Łożyska mam pootwierane z obu stron. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:44, 20 Mar 2009 |
|
|
Polak |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 14 Lut 2009 |
Posty: 41 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Krowie Rogi Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A jesteś pewny że kosz sprzęgłowy nie ociera o karter? Te piuszczoćwierki są proporcjonalne do obrotów? Masz olej w skrzyni biegów? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:29, 20 Mar 2009 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Niestety piw z tego nie bedzie Nikt z was nie trafił, ćwierkanie pochodziło z nieszczelności między karterem a cylindrem. Wykonanie uszczelki z zeszytu w twardej okładce pomogło. Temat do zamknięcia, można przenieść do rozwiązanych.
edit: no to zamykam /Rutkowski |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy Rozwiązane
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|