Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy Rozwiązane » Gaźnik w porządku, chyba zapłon. Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pią 22:26, 21 Mar 2008
lord-89
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rymanów Zdrój/ Kraków
Płeć: Mężczyzna


fabrycznie nowe gaźniki to wyrób rzemieślniczy zrobiony byle jak.
Polecam kupić zestaw naprawczy gaźnika - tyko przy tym trochę roboty jest.
A co do filtra kupić nowy wkład 11 zł. - a nie bawić się z czyszczeniem starego wkładu.
co 1 tys. km


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:02, 22 Mar 2008
AdiK
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Pisałem wcześniej że jest nowy wkład. Myśle że kupię jednak ten zestaw naprawczy. Ale jeszcze coś pokombinuje z tą blaszką, a jak już peknie od doginania i odginania to kupie ten zestaw. Cewke niedawno przylutowałem bo sie oderwał kabelek.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez AdiK dnia Sob 9:03, 22 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:03, 22 Mar 2008
tom cio
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radzyń Chełmiński
Płeć: Mężczyzna


Może ciulowo przylutowałeś???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 11:12, 22 Mar 2008
Irzyk
Dziad

 
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1885
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FGW
Płeć: Mężczyzna


Może zmierz omomierzem czy od cewki do przerywacza czy wuj wie gdzie (tam, gdzie idzie kabel od cewki, kondensatora) jest przejście i czy jest opór.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:59, 22 Mar 2008
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


a oczyściłeś styk przed przylutowaniem Question


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:43, 22 Mar 2008
AdiK
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


O boshe. Dobrze przylutowałem, wziąłem cewke na 100% sprawna i ten sam uj.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 7:44, 23 Mar 2008
tom cio
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radzyń Chełmiński
Płeć: Mężczyzna


To może jak nic nie pomaga to weź kup ten zestaw naprawczy. I zobaczymy co z tego wyjdzie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:20, 23 Mar 2008
AdiK
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Dziś troszkę sie pobawiłem tą blaszką i jawka szła zajebiście- miała przyśpieche itd. Ale wrzuciłem trojkę gaz na full, 10 sek i zgasła ja na sprzęgło i chodzi. Na jałowym biegu na maxa obroty i gaśnie. Czyli niedostaje paliwa. Gdy zwiększyłem dawkę znowu ten sam problem. Możę zurzyty zaworek?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:54, 23 Mar 2008
50g
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 1079
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasło
Płeć: Mężczyzna


Co do kranika spuść benzynę do rezerwy a potem odkręć go i wyjmij go ale musisz mieć jakiś np. przecięty karnister 5 l . I się wylała rdzawa benzyna później odkręć taką nakrętkę co jest nakręcona jakby wewnątrz kranika i wydrap wydmuchaj i przepłucz benzyną mi pomogło bo mi nawet rezerwa nie działa ;/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:53, 23 Mar 2008
AdiK
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


O co ci chodzi? Bak ma czysty...Zaworek w dekielku gaźnika.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:34, 24 Mar 2008
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


AdiK napisał:
O co ci chodzi? Bak ma czysty...Zaworek w dekielku gaźnika.

mozliwe że zaworek w gaźniku sie blokuje przynajmniej ja tak miałem
jak mi jakis syf poleciał to zaworek sie blokowal


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:48, 24 Mar 2008
50g
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 1079
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasło
Płeć: Mężczyzna


AdiK napisał:
O co ci chodzi? Bak ma czysty...Zaworek w dekielku gaźnika.

Sorry pomyliłem ;/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:42, 25 Mar 2008
Irzyk
Dziad

 
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1885
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FGW
Płeć: Mężczyzna


Nie wiem czy padło pytanie - żadnych śmieci na iglicy pływaka? Przepoleruj nią najlepiej.

Ustaw także przerwę na świecy i przerywaczu na 0,4mm, miałem to samo, teraz jest git, po prostu git.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:13, 26 Mar 2008
AdiK
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Ustawiałem gaźnik tą blaszką podgiąłem ją do góry, Jawka dobrze zbiera sie na wolnych obrotach i jest na odwrot niż było ale niestety świece okopca na czarno, a jak zmniejsze dawke paliwa to gaśnie na wysokich obrotach bo go niedostaje. Jutro lece po zestaw naprawczy gaźnika. A jak to nie pomorze to w czym wygotować gaźnik? Próbowałem w occie ale jeszcze gorzej bo kamień rozszedł sie po wszystkich kanalikach, w proszku tez uja daje. To w końcu w czym?
PS. Jutro zebranie więc niewiem kiedy jawke ponaprawiam Hrm


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:05, 26 Mar 2008
Irzyk
Dziad

 
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1885
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FGW
Płeć: Mężczyzna


Ja "zupę" z gaźnika Mr. Green robiłem w roztworze wody i octu w skali 1:1. Prosto po wygotowaniu szybko złóż komorę pływakową i przedmuchaj gaźnik wysokim powietrzem.
Po przelaniu gaźnika i wyjęciu pływaka jak dużo masz paliwa w komorze? Zmierz najlepiej wysokość "walca benzynowego". Robiłeś już przerwę? Mi to naprawdę pomogło!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gaźnik w porządku, chyba zapłon.
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy Rozwiązane
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 3 z 5  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
  
  
 To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin