Wysłany: Pią 22:26, 21 Mar 2008 |
|
|
lord-89 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Sty 2008 |
Posty: 459 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rymanów Zdrój/ Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
fabrycznie nowe gaźniki to wyrób rzemieślniczy zrobiony byle jak.
Polecam kupić zestaw naprawczy gaźnika - tyko przy tym trochę roboty jest.
A co do filtra kupić nowy wkład 11 zł. - a nie bawić się z czyszczeniem starego wkładu.
co 1 tys. km |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 9:02, 22 Mar 2008 |
|
|
AdiK |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2008 |
Posty: 98 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pisałem wcześniej że jest nowy wkład. Myśle że kupię jednak ten zestaw naprawczy. Ale jeszcze coś pokombinuje z tą blaszką, a jak już peknie od doginania i odginania to kupie ten zestaw. Cewke niedawno przylutowałem bo sie oderwał kabelek. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez AdiK dnia Sob 9:03, 22 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 10:03, 22 Mar 2008 |
|
|
tom cio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Lut 2008 |
Posty: 389 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radzyń Chełmiński Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może ciulowo przylutowałeś??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 11:12, 22 Mar 2008 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może zmierz omomierzem czy od cewki do przerywacza czy wuj wie gdzie (tam, gdzie idzie kabel od cewki, kondensatora) jest przejście i czy jest opór. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:59, 22 Mar 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a oczyściłeś styk przed przylutowaniem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:43, 22 Mar 2008 |
|
|
AdiK |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2008 |
Posty: 98 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
O boshe. Dobrze przylutowałem, wziąłem cewke na 100% sprawna i ten sam uj. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 7:44, 23 Mar 2008 |
|
|
tom cio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Lut 2008 |
Posty: 389 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radzyń Chełmiński Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
To może jak nic nie pomaga to weź kup ten zestaw naprawczy. I zobaczymy co z tego wyjdzie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:20, 23 Mar 2008 |
|
|
AdiK |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2008 |
Posty: 98 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dziś troszkę sie pobawiłem tą blaszką i jawka szła zajebiście- miała przyśpieche itd. Ale wrzuciłem trojkę gaz na full, 10 sek i zgasła ja na sprzęgło i chodzi. Na jałowym biegu na maxa obroty i gaśnie. Czyli niedostaje paliwa. Gdy zwiększyłem dawkę znowu ten sam problem. Możę zurzyty zaworek? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 15:54, 23 Mar 2008 |
|
|
50g |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Cze 2007 |
Posty: 1079 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jasło Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Co do kranika spuść benzynę do rezerwy a potem odkręć go i wyjmij go ale musisz mieć jakiś np. przecięty karnister 5 l . I się wylała rdzawa benzyna później odkręć taką nakrętkę co jest nakręcona jakby wewnątrz kranika i wydrap wydmuchaj i przepłucz benzyną mi pomogło bo mi nawet rezerwa nie działa ;/ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:53, 23 Mar 2008 |
|
|
AdiK |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2008 |
Posty: 98 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
O co ci chodzi? Bak ma czysty...Zaworek w dekielku gaźnika. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 9:34, 24 Mar 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
AdiK napisał: | O co ci chodzi? Bak ma czysty...Zaworek w dekielku gaźnika. |
mozliwe że zaworek w gaźniku sie blokuje przynajmniej ja tak miałem
jak mi jakis syf poleciał to zaworek sie blokowal |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 12:48, 24 Mar 2008 |
|
|
50g |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Cze 2007 |
Posty: 1079 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jasło Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
AdiK napisał: | O co ci chodzi? Bak ma czysty...Zaworek w dekielku gaźnika. |
Sorry pomyliłem ;/ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:42, 25 Mar 2008 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie wiem czy padło pytanie - żadnych śmieci na iglicy pływaka? Przepoleruj nią najlepiej.
Ustaw także przerwę na świecy i przerywaczu na 0,4mm, miałem to samo, teraz jest git, po prostu git. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 19:13, 26 Mar 2008 |
|
|
AdiK |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2008 |
Posty: 98 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ustawiałem gaźnik tą blaszką podgiąłem ją do góry, Jawka dobrze zbiera sie na wolnych obrotach i jest na odwrot niż było ale niestety świece okopca na czarno, a jak zmniejsze dawke paliwa to gaśnie na wysokich obrotach bo go niedostaje. Jutro lece po zestaw naprawczy gaźnika. A jak to nie pomorze to w czym wygotować gaźnik? Próbowałem w occie ale jeszcze gorzej bo kamień rozszedł sie po wszystkich kanalikach, w proszku tez uja daje. To w końcu w czym?
PS. Jutro zebranie więc niewiem kiedy jawke ponaprawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 22:05, 26 Mar 2008 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja "zupę" z gaźnika robiłem w roztworze wody i octu w skali 1:1. Prosto po wygotowaniu szybko złóż komorę pływakową i przedmuchaj gaźnik wysokim powietrzem.
Po przelaniu gaźnika i wyjęciu pływaka jak dużo masz paliwa w komorze? Zmierz najlepiej wysokość "walca benzynowego". Robiłeś już przerwę? Mi to naprawdę pomogło! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|