Wysłany: Nie 18:57, 13 Kwi 2008 |
|
|
AdiK |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2008 |
Posty: 98 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gaźnik jest 100% sprawny i filtr tez, więc to nie jest tego wina. natomiast jest problem z zapłonem. Jawka chodzi W MIARĘ dobrze gdy iskrownik jest na maxa w lewo i przerwa na przerywaczu w GMP wynosi 0,4mm a Gdy na maxa w prawo to jawka chodzi ale ledwie... regulacja zapłonu nic nie daje już chyba po kilka razy próbowałem. A i próbowałem jawkę odpalać na starym cylindrze na którym kiedys chodziła be zarzutów jednak jest to samo. Pomocy. Ps. Świece okopca poprawnie ale tylko elektrodę(rdzawo brązowy) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 19:38, 13 Kwi 2008 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może "kończy" Ci się któraś cewka - albo zapłonowa albo wysokiego napięcia, jak okopca tylko elektrodę a nie izolator razem z elektrodą, jak masz możliwość to sprawdź jak będzie jawka chodzić na innych cewkach |
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pon 7:01, 14 Kwi 2008 |
|
|
AdiK |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2008 |
Posty: 98 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iskra jest jak byk fioletowa. Ale spróbuje z tymi cewkami. Jak jadę pod górke to odrazu traci obroty tak samo przy zmianie na wyzszy bieg. Okopca tylko to co jest w środku a tego gwintu metalowego na około elektrody nie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:44, 14 Kwi 2008 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak sprawdzasz na cylku to jest fioletowa ale nie wiadomo jak sie sprawa ma z iskrą pod ciśnieniem mieszanki w cylindrze, ja radziłbym zająć się układem zapłonowym skoro piszesz że gaźnik i układ korbowo-tłokowy masz w dobrym stanie z głowicą włącznie, może zacznij od wymiany świecy, potem może kabel w/n, ale najpierw sprawdź te cewki |
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 7:01, 17 Kwi 2008 |
|
|
AdiK |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2008 |
Posty: 98 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Po raz kolejny ustawiałem zapłon. Jeżeli ustawie tłok w GMP i przerwę na przerywaczu 0,4mm i cofam wałem w przeciwnym kierunku do obrotów to szczelinomierz 0.05 w żadnej pozycji nie ociera o styki. A jak ustawie tłok 1,8mm przed GMP i na stykach 0.05 to wtedy w GMP jest 0.7mm.Dopiero chodzi byle jak jak wyreguluje na "pałę" czyli raz taka raz tak na oko i jakośtam chodzi. Co to może być? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez AdiK dnia Pon 7:42, 21 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 16:44, 24 Kwi 2008 |
|
|
SławekP13 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 04 Paź 2007 |
Posty: 47 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może masz uszkodzoną krzywke i żle rozwiera styki przerywacza, a może
żle ustawioną krzywke i nie możesz ustawić zapłonu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 10:17, 25 Kwi 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja w drugiej jawce mam to samo 2 tygodnie sie z tym pier...em i dałem se spokuj raz mi sie udało ustawic ale słabo dokręciłem iskrownik, wpadłem w dziure i sie przestawił, 2 tygodnie mordęgi poszły sie je..ć
w turtrialach jest metoda ustawiania na chłopski rozum
najpierw dajesz na max w lewo i cofasz o 1-1,5cm w prawo a przerwe jak nie masz szczelinomierza to na zyletke ustawiasz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 10:36, 25 Kwi 2008 |
|
|
krawiec_ |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Wrz 2007 |
Posty: 569 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Metoda ,,na chłopski rozum" nie poskutkuje, jeśli krzywka będzie źle przykręcona do magneta. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 13:24, 25 Kwi 2008 |
|
|
AdiK |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2008 |
Posty: 98 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wsadziłem krzywwkę z chodzaącego motoru tez to samo. Raz jak zmniejszyłem styki czyli w gmp zamiast szczelinomierzem 0,4 to ustawiłem na oko i było w miare dobrze. A teraz to juz w ogole niema iskry Czyli na maxa w lewo cofnac o 1,5cm potem tlok w gmp i wsadzic zyletke miedzy styki? Powinno chodzic? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez AdiK dnia Pią 13:26, 25 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 14:19, 25 Kwi 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie tłoka nie ustawiasz tylko przekręc iskrownik na mx w lewo a potem cofnij o 1-1,5cm w prawo,póxniej ustaw przerwe na grubośc żyletki i powinna odpalić tak napisałwojtas91 w tutorialach |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Pią 14:20, 25 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:20, 27 Kwi 2008 |
|
|
AdiK |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2008 |
Posty: 98 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gdy sprawdzałem iskrę zagadałem do siostry żeby trzymała za świece iskra była a ją delikatnie kopało tylko. Kupiłem nową cewkę zapłonową i zagadałem żeby jeszcze raz wzięla i jak jebło ją... Teraz jest już w pożadku. Problem rozwiążany! Można zamknąć. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez AdiK dnia Nie 21:30, 27 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|