| Kaszle i dławi sie do pewnego momentu... | |
Wysłany: Pon 11:30, 21 Lip 2008 |
|
|
pepe93_1993 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 02 Lut 2008 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Siedlce |
|
|
|
|
|
|
|
|
Siema, mam prośbę.. pomóżcie mi bo jak założyłem w mojej pancerce instalację el. to zaczeła bardzo słabo odpalać a co najgorze podczas jazdy kaszle i czasami jest strzał w gaźniku (ale rzadko) jak wezme manetke do konca na luzie to nie wkreca sie na obroty tylko muuuuli i nawet z nich spada tyle że nigdy nie gaśnie bo co raz załapie i żeby przyspieszała trzeba ja bardzo dobrze wyczuć... żeby manetki za mocno nie przekrecić a jak sie ładnie nagrzeje to na 2 z górki nie chce sie rozpedzać a o 3 na prostej to praktycznie niema mowy chyba że górka a najdziwniejsze jest to że jak sie wkreci na wysokie obroty to normalnie jedzie ale wystarczy tylko odpuścić żeby troche zwolniła i prycha, co to może być?
A i dodam że tak sie dzieje bez świateł jak i ze światłami... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 12:02, 21 Lip 2008 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może to być wina złej regulacji zapłonu - na co bym obstawiał, albo pękł któryś z pierścieni tłokowych.. lub gaźnik źle wyregulowany - chociaż do sprawdziłbym na końcu - najpierw zapłon |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:15, 21 Lip 2008 |
|
|
pepe93_1993 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 02 Lut 2008 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Siedlce |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale to dziwne jak na zapłon chyba kurde
bo na wysokich normalnie chodzi |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:30, 21 Lip 2008 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie dziwne, nie dziwne. Raz u mnie przerwa praktycznie zanikła - wracałem do domu z prędkością ~20km/h, bo nie miała siły na więcej. Przerwa na przerywaczu . 0.4mm. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 0:58, 22 Lip 2008 |
|
|
kleszczyk |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 10 Lip 2008 |
Posty: 6 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chorzenice / Częstochowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sprawdź przerwę na platynkach, wyprzedzenie zapłonu i kondensator. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 9:27, 22 Lip 2008 |
|
|
pepe93_1993 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 02 Lut 2008 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Siedlce |
|
|
|
|
|
|
|
|
juz jestem
dzięki, regulaca pomogła
Tylko chłopacy mam jeszcze pytanie żeby nie robić nowego tematu, bo akurat w jawce nie jestem w tym obcykany, co zrobić żeby mniej paliła i przy tym ładnie zapalała? bo jak kupiłem silnik iglica była opuszczona najniżej i mi paliła tak ze 12l/100 aż mokro w tłumiku było ale za to paliła na dotyk, jak zaimna to za 1 razem a jak podniosłem o 1 rowek to pali mniej ale gorzej.. trzeba cudować manetka do końca i musi sie wkrecać na obroty jak ciepła a jak zimna to załapie, gada przez chwilę i gaśnie i tak żeby ja po nocy odpalić to trzeba z 5-7 razy to powtórzyć |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 10:03, 22 Lip 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Musisz uszczelnić odpowiednio cały układ paliwowy od kranika aż po króciec,możliwe że jeszcze masz rozkalibrowane dysze (z biegiem czasu się tak dzieje) i podają za dużo paliwa. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 10:46, 22 Lip 2008 |
|
|
pepe93_1993 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 02 Lut 2008 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Siedlce |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kam@$ napisał: | Musisz uszczelnić odpowiednio cały układ paliwowy od kranika aż po króciec,możliwe że jeszcze masz rozkalibrowane dysze (z biegiem czasu się tak dzieje) i podają za dużo paliwa. |
a to nie jest kwestia tego podnoszenia i opuszczania iglicy i kombinowania z pływakiem?
Słuchajcie, wyregulowałem wczoraj zapłon i wczoraj było git a dziś dupa
tylko że dzis jest odwrotnie nie na niskich obrotach prycha tylko na wysokich i nie może sie wkrecić na max obroty
wrzuce link do nagrania jej pracy może to pomoże... jak ktoś sie orientuje to co to może byc?
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pepe93_1993 dnia Wto 20:43, 22 Lip 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 11:24, 23 Lip 2008 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wygląda, że albo gaźnik się przytkał albo zapłon przestawił (za słabo dokręciłeś stator albo śrubke od platynek). |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:52, 23 Lip 2008 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
U mnie jak na wysokich obrotach przerywał to winny był zapłon..
A może za mało blaszka w gaźniku podgięta do góry? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:11, 23 Lip 2008 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zasada jest taka - jak zapłon jest za wczesny to ma moc na dole ale nie wkreca sie na wysokie oborty i sie niemiłosiernie grzeje - jak jest za późny to nie ma mocy na dole ale jak sie wkreci na obroty to idzie jak przecinak w wode Z zapalaniem masz to samo co ja miałem - dobra regulacja i uszczelnienie to podstawa - iglicy nie ruszaj - ustaw poziom paliwa w komorze pływakowej i wszystko uszczelnij - oraz jak Kam@$ powiedział sprawdź na innych dyszach |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 20:17, 23 Lip 2008 |
|
|
pepe93_1993 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 02 Lut 2008 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Siedlce |
|
|
|
|
|
|
|
|
juz jest ok, to pierwsze co było to zapłon a teraz...? też zapłon... poprostu jakimś cudem kabel od świecy sie obluzował i lekko wykręcił z cewki, a już jest ok a kurde sprawdzałem to i było ok... ale teraz ma mockę |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 22:54, 23 Lip 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No i widzisz byle powód nerwu napsuł sam się kiedyś z podobnym spotkałem,kaszlał kaszlał ledwie dopyrkał na skrzyżowanie i zgasł...dopchałem 20m do chaty looknąłem w zapłon-ok,patrze może świeca bobla złapała ściągam fajkę i wyciągłem fajkę z kablem ^^ i wsio wiadomo,ale wiesz nie każdy mechanik może przewidzieć co się może dziać osobie po drugiej stronie monitora ja stawiałem na układ paliwowy inni na zapłon i żaden nie trafił,no wygadałem się.Teraz do rzeczy,zamknąć i wrzucić do rozwiązanych. ;] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy Rozwiązane
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|