Wysłany: Wto 10:05, 18 Sie 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |

|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a zapłon? jak jest lepiej? 1 mm przed gmp czy 3 mm przed gmp? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Wto 19:48, 18 Sie 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
W połowie czyli około 1,7mm przed GMP, na to nie ma reguły każdy silnik reaguje inaczej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:32, 18 Sie 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |

|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
świeca gdy jest zimna to dużo daje. jak mam ciepły silnik i dam zimną świece prosto z lodówki to pali ażmiło. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:34, 18 Sie 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Wkręcając zimną świecę do rozgrzanego silnika bardzo łatwo możemy uszkodzić sobie gwint w głowicy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:48, 18 Sie 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |

|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:23, 20 Sie 2009 |
|
|
maniak |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 28 Maj 2009 |
Posty: 431 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
złoty moja też na ciepłym nie pali a dodam tylko że na platynach mam dużą przerwę |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 17:16, 21 Sie 2009 |
|
|
Boluś |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 18 Sie 2009 |
Posty: 40 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzezie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Z tego co wiem jawki na ogół gorzej palą gdy są zagrzane lecz nie koniecznie! Też miałem taki problem ale sobie z nim poradziłem! Otóż problem ten wynika z zalewania gaźnika. Należy po zatrzymaniu się, od razy zakręcić kranik i na zakręconym kraniku trochę moto prze gazować tzn.(1/3 gazu przez około 5 sekund po czym wyłączyć moto. Następnie nie odkręcając kranika spróbować odpalić! ( mi odpala za pierwszym razem!). Warto spróbować u mnie się to sprawdza więc to opisałem;) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 18:35, 21 Sie 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |

|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Boluś napisał: | Z tego co wiem jawki na ogół gorzej palą gdy są zagrzane lecz nie koniecznie! Też miałem taki problem ale sobie z nim poradziłem! Otóż problem ten wynika z zalewania gaźnika. Należy po zatrzymaniu się, od razy zakręcić kranik i na zakręconym kraniku trochę moto prze gazować tzn.(1/3 gazu przez około 5 sekund po czym wyłączyć moto. Następnie nie odkręcając kranika spróbować odpalić! ( mi odpala za pierwszym razem!). Warto spróbować u mnie się to sprawdza więc to opisałem;) |
Wiem wiem. Też to odkryłem kilka miesięcy temu ale przecież nie będe pod sklepem jak jakiś idiota czekał pod sklepem az wypali benze z gaźnika. Ale i tak stosuje siędo tego sposobu. jaklieś20m przed sklepem zamykam kran
ale można już przenieść do rozwiązanych bo i tak się nic nie da zrobić z tym tylko to co powiedział Boluś. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|