Wysłany: Śro 20:46, 30 Gru 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jakiego koloru jest iskra? być może kondensator jest na wykończeniu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:53, 30 Gru 2009 |
|
|
Boluś |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 18 Sie 2009 |
Posty: 40 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzezie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jasno niebieska kondensator ma 2 miesiące dopiero |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:55, 30 Gru 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
myślę że masz nieco za niski poziom paliwa w komorze pływakowej, podegnij blaszkę delikatnie do góry. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:02, 30 Gru 2009 |
|
|
Boluś |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 18 Sie 2009 |
Posty: 40 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzezie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
właśnie już próbowałem zwiększać poziom paliwa ale to tylko doprowadzało do mulenia jawki zalewała sie ponieważ gdy jechałem na 3 biegu i zredukowałem do 2 to ja muliło dopiero po jakichś 2 sekundach wchodziła na obroty |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:22, 30 Gru 2009 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mówie tu, o tym że ci na zimnym zalewa, czyli nie spala. Bo jak masz po 10km świece dobrze okopconą to znaczy tyle, że masz dobrze wyregulowany gaźnik, więc jego nie ruszaj. Kwestia świecy, ewentualnie zapłonu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 0:09, 31 Gru 2009 |
|
|
Grzeniu |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2009 |
Posty: 34 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Zielona Góra Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pisałeś, że musisz go przelewać podczas pracy i robi się OK. Może po prostu zacina się zaworek nad blaszką w komorze pływakowej? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 12:10, 31 Gru 2009 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ten zaworek trzeba dobrze zrobić bo nieraz się zacina. A ta świeca boscha przepaliłeś ją. bo ja jak kupiłem nową to gaznik zalewało, dopiero przepaliłem święce i jest wszystko dobrze i sprawdz jaka przerwa na świecy ma być 0,5mm |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 13:19, 31 Gru 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
0.4mm na platynkach i 0.4 mm na świecy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 14:04, 31 Gru 2009 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
rutkowski napisał: | 0.4mm na platynkach i 0.4 mm na świecy |
Na plantynkach ma być 0,4mm a na świecy daje się 0,5 mm zawsze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 14:08, 31 Gru 2009 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja miałem podobnie tez się strasznie muliła jak się redukowało i trzeba było podczas jazdy przelewać a winą był zapchany kranik, weź go nawet pompką taką rowerową przepchaj, ewentualnie wyczyść bak bo może masz tam sporo syfu. :] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 14:13, 31 Gru 2009 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wez szczeliniomierz lub blaszke 0,5mm i sprawdz jaka jest przerwa na świecy .
Ja 3 dni temu miałem identyczną sytuację i łapała lewe powietrze przez filtr powietrza poprostu się odtykał a dałbym sobie głowe uciąć że to nie filtr |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:35, 31 Gru 2009 |
|
|
Boluś |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 18 Sie 2009 |
Posty: 40 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzezie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
przerwa na świecy ma 0,5mm ale to i tak nic nie da czy będę miał 0,4 lub 0,8 problem dalej jest. Będę mieć za niedługo nową świecę wkręcę ją i się zobaczy tymczasem jeszcze zobaczę ten filtr oraz czy nie łapie lewego powietrza |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Boluś dnia Czw 15:36, 31 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:47, 31 Gru 2009 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Rozkręć gaźnik i sprawdź czy ci dobrze zaworek działa, to jest chwila. Po prostu dmuchnij i zobacz czy zamyka, otwiera przepływ, czy łapie szczelnie. Kranik też możesz rozebrać, ale jak podczas jazdy po rozgrzaniu jest ok to raczej nie jego wina. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 11:47, 02 Sty 2010 |
|
|
Boluś |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 18 Sie 2009 |
Posty: 40 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzezie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dzisiaj wyjąłem przepustnicę, patrzę w to miejsce gdzie opiera się o śrubę wolnych obrotów a tam jakby taki rowek w kształcie półkulistym z nacięciami ( tak jak by był gwintowany) Więc moje pytanie brzmi; jak wygląda prawidłowa przepustnica? prosiłbym o jakieś foto. Co dziwne mimo wyrobionej przepustnicy jawka trzymała wolne obroty... może to być także przyczyną mojego problemu z jazdą na zimnym silniku? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 13:26, 02 Sty 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pisząc wyrobiona przepustnica właśnie to miałem na myśli. Ten rowek jest od kręcenia śrubą wolnych obrotów podczas gdy manetka jest w "spoczynku". Jeśli masz jakiś tam zakres do regulacji wolnych obrotów to to zostaw. Ja zalepiłem to poxipolem, odstawiłem do wyschnięcia. Napisz lepiej czy zmieniłeś tą świece i czy ci to pomogło... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|