Wysłany: Sob 13:53, 02 Sty 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja tez mam wyrobioną i wolne obroty reguluje naciągiem linki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 22:55, 14 Sty 2010 |
|
|
Koniu |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2009 |
Posty: 11 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kurcze mam ten sam problem. Zapłon był już ustawiony w każdej pozycji, kilka kondensatorów, dziesiątki świec, mnóstwo regulacji gaźnika. Nic nie przyniosło porządnego skutku. Gaźnik jest dobrze wyregulowany (nominalny poziom paliwa, dysze org.) świece dobrze przepala (najlepiej chodzi na championie l82c) Już nie wiem co to może być. Jak się rozgrzeje to chodzi jak marzenie (pali za 1, ma dożo mocy).
Na zimnym silniku mi zalewa świece, ale benzyna na świecy ma taką smolistą konsystencje (mieszanka odpowiednio jest przygotowana, lewy simmering tez jest w porządku) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 8:42, 15 Sty 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jakie proporcje oleju i jaki olej stosujesz w mieszance?
Może paliwo jakieś lipne |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 9:46, 15 Sty 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może zapłon przyśpiesz i dopiero potem baw się w inne regulacje? Albo ta świeca jest za zimna? Jaką to ma wartość cieplną? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 14:49, 15 Sty 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pewnie oleju za dużo lejesz , a wogóle to jaki stosujesz???? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:42, 15 Sty 2010 |
|
|
Koniu |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2009 |
Posty: 11 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Leje w stosunku 1:40 ten czerwony orlenu. Najgorsze jest to ze problem jest mniej więcej od września i przez ten czas nic nie wycudowałem (nawet 3 różne gaźniki były), ale teraz chcę sprzedać ogara i chcę by wszystko było na tip top. Ta świeca to odpowiednik F-75(chyba), na F-95 (nawet nowej) tez chodzi kijowo. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 9:39, 16 Sty 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Spróbuj świece przepalić na gazie, albo w piecu a później wyczyść świece i spróbuj zapalić bo niektóre gatunki świec trzeba przepalać i nie ma na to rady |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:38, 17 Sty 2010 |
|
|
Koniu |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2009 |
Posty: 11 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A czy problem może być spowodowany nieszczelnością między cylindrem a głowicą ? Bo gdy wczoraj ustawiałem zapłon na równiutko 1,8 to zauważyłem że uszczelka jest cała mokra w oleju, tylko ze zapomniałem czy były takie "ścieżki". Na wszelki wypadek założyłem głowice na silikonie i skręciłem mocno jak nigdy. Jutro odpalę i napisze czy pomogło.
Pozdro |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 15:41, 17 Sty 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jakby była nieszczelność to by była słaba cały czas i krztusiłaby ci sie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:49, 18 Sty 2010 |
|
|
Koniu |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2009 |
Posty: 11 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A jednak pomogło teraz ogara nawet na zimnym silniku idzie od strzała. Dziwne dla mnie było to ze na zimnym nie miał siły, krztusił się i w ogóle porażka a na ciepłym silniku wszystko pięknie. Ważne ze dobrze chodzi.
Pozdro |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:01, 18 Sty 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No to dobrze że pomogło , czyli temat do zamknięcia |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|