| Nakładanie cylindra POMÓŻCIE! | |
Wysłany: Pią 18:18, 17 Lip 2009 |
|
|
Mroziu_Ogar200 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 17 Lip 2009 |
Posty: 4 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
witam wszystkich, posiadam Rometa Ogara 200 z silnikiem Jawki. Cylinder i tłok i pare innych cześci były do wymiany, wiec zakupiłem je i postanowiłem założyć, wszysko jest cacy oprocz jednago... nałożyłem pierscienie i zalozyłem tłok na wał. Lecz nie moge nałożyć cylindra na tłok, a nie chce go wpychać na siłe bo kolega kiedyś tak zrobił i połamał główke od cylindra . Co robie nie tak? Czy moglibyscie dać jakąś szczegółową instrukcje? Poniewaz za cholere tłok nie chce wejsc do cylindra. Z góry dziekuje i pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 19:00, 17 Lip 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Musisz ustawić pierścienie żeby się kryły, później posmaruj je trochę olejem, cylinder też, ściśnij pierścienie i wpychaj tłoka powoli do cylindra. Tłok powinien wchodzić z lekkim oporem. Myślę że później sobie poradzisz. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:20, 17 Lip 2009 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A czasem nie założyłeś go odwrotnie?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:50, 17 Lip 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jawek 50 aż taki tępy to on chyba nie jest, ale mogę się mylić. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 9:53, 18 Lip 2009 |
|
|
tom cio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Lut 2008 |
Posty: 389 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radzyń Chełmiński Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A pierścienie ustawiłeś na zamkach? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 12:54, 18 Lip 2009 |
|
|
gasto25 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 10 Gru 2008 |
Posty: 72 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łuków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jawek 50 napisał: | A czasem nie założyłeś go odwrotnie?? |
Dokładnie o to samo chciałem zapytać pośpiech itd każdemu może się zdarzyć więc warto sprawdzić chociaż mój ogar gdy go kupiłem chodził na odwrotnie założonym tłoku i było ok a właśnie jak próbowałem normalnie założyć był problem bo pierścienie nie dawały.
A tak w ogóle to może kupiłeś większy tłok i pierścienie?:P zmierz suwmiarką rozmiar tłoka i cylka, tłok z tego co pamiętam jest o 0,2mm mniejszy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:23, 27 Lip 2009 |
|
|
Kris_Kros |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 07 Mar 2007 |
Posty: 160 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Północna Wielkopolska Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja też polecam suwmiarkę i pomiar... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:10, 27 Lip 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ściskasz pierścionek tak żeby przerwą weszedł na tego ząbka i wsuwasz powoli cylek na pierścionek. i z pozostałymi zrób tak samo. ja mam 12 lat i takie żeczy robie to ty sobie napewno dasz rade musisz tak robiśżeby pierścionek cały wszedł w rowek |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:31, 27 Lip 2009 |
|
|
pepe93_1993 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 02 Lut 2008 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Siedlce |
|
|
|
|
|
|
|
|
no ale on mowi ze tlok do cyla nie wchodzi to moze kupił tłok wiekszy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:51, 27 Lip 2009 |
|
|
Mroziu_Ogar200 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 17 Lip 2009 |
Posty: 4 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hehe witam ponownie juz znalazłem przyczyne błędu, piersniecie nie były ustawione na zamkach, przez co cylinder nie chciał wejść to robil sie problem, a tłok założyłem dobrze, tylko co z tego ? w sumie nigdy wczesniej tego nie robiłem, wiec czlowiek uczy sie na błędach, ale teraz juz jest git dobrze ze u mnie obeszło sie bez niszczenia części |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mroziu_Ogar200 dnia Pon 23:52, 27 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 0:05, 28 Lip 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Co z tego że założyłeś tłok dobrze strzałkami do dołu? A no to że pierścienie po odpaleniu nie rozszerzą się, na którymś z okien i nie popękają. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 0:13, 28 Lip 2009 |
|
|
Mroziu_Ogar200 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 17 Lip 2009 |
Posty: 4 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
teraz jest git, wszystko weszło bez problemu, jutro przystąpie do dalszych prac składania silnika w kazdej czesci i wymianie jest kruczek o ktorym trzeba wiedziec
edit: Skoro problem rozwiązany to zamykam / Rutkowski |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy Rozwiązane
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|