Ja tez nie mogłam rozpołowić. I okazało się (dużó póżniej jak rozpołowiłam) że pod sprzęgłem (takie co wygląda jak tarcza hamulcowa w samochodzie :P) była jeszcze jedna śruba która wszystko trzyamła i bły naprężenia. Ja to rozpiździłam i śruba strzeliła i rozpołowiłam. Nie wiedziałam że tam jest coś takiego. Dlaetego trzeba ściągnąć wszystko, dosłownie przy rozpoławianiu zwłaszcz ajeśli robi sie to pierwszy raz i nie wie się gdzie są śruby.
ps-swoją drogą przykręcanie i odkręcanie tej jednej części sprzęgła jest głupio wymyślone bo zawsze są problemy... trudno znależć odpowiedni klucz...
cos nie moge dalej rozpołowic juz zaczełem rozpaławiac i mam szpare okolo 2-3cm i dalej nie moge ,moze musze sciagnac ten zapłon ??ale jak mówicie ze nie trzeba to nawet lepiej bo ja mam ciagle problemy z zapłonem i niechce go sciagac.wszystko od strony szprzegla juz sciagnełem.głównie to tylko 1 bieg musze wymienic.
tylko że biegi w jawce to nie sa 3 zebatki bo sa 3 biegi raczej nie można wymienic tylko 1 biegu a cieżko ci sie rozpoławia bo napewno łożysko od wału trzyma!!! wystrugaj sobie drewniany klin (albo 2) wciśnij w miejsca gdzie sa mocowania silnika do ramy(te takie odstajace) i postukaj powinno zejsc
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2Idź do strony Poprzedni1, 2